فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰

ملاقات با هاچ بک بومی کرمان موتور ؛ نسخه نهایی کی ام سی شدو چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 30 تیر 1404 ساعت 19:35
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش

کی ام سی شدو هاچبک بومی کرمان موتور در کلاس سایز کوچک است که تولید آن آغاز شده و به زودی وارد بازار خواهد شد.

کی ام سی شدو محصول جدید کرمان موتور در کلاس هاچبک است که به زودی وارد بازار خواهد شد. کرمان موتور دومین خودرو ساز بزرگ کشور به حساب می آید که در دهه ۷۰ فعالیت خودرو را آغاز کرد. این خودروساز در طول فعالیت چند دهه ای خود سابقه همکاری با خودروسازانی همانند دوو، هیوندای، لیفان و جک را دارد. کرمان موتور با معرفی کی ام سی ایگل در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در ساخت خودرو آغاز کرد و قصد دارد تا چند سال دیگر در حوضه داخلی سازی اقدامات مثبتی انجام دهد. ایگل اولین سدان کرمان موتور است که بر اساس پلتفرم PS1 جک جی ۴ توسعه یافته است. کرمان موتور امتیاز این پلتفرم را از شرکت جک به دست آورده که در آینده می تواند پایه تولید بسیاری از محصولات آن باشد. کی ام سی شدو محصول جدید کرمان موتور در کلاس هاچبک C سایز بر اساس همان پلتفرم ساخته شده است. در ادامه به معرفی مشخصات فنی و امکانات کی ام سی شدو خواهیم پرداخت.

ملاقات با هاچ بک ملی کرمان موتور ؛ نسخه نهایی کی ام سی شدو چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات فنی KMC SHADOW

هاچبک ملی کرمان موتور از یک ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۱۶ سوپاپ بهره می برد که می تواند ۱۰۵ اسب بخار و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را به واسطه گیربکس CVT با سه حالت رانندگی به چرخ های جلو انتقال دهد. از نکات مثبت درباره سیستم پیشرانه این خودرو می توان به مصرف پایین و مشترک بودن آن با قوای فنی ایگل و جک جی ۴ خواند که قطعات آنها در بازار به راحتی در دسترس است.

ملاقات با هاچ بک بومی کرمان موتور ؛ نسخه نهایی کی ام سی شدو چه مشخصاتی دارد؟

هاچبک ملی کرمان موتور، شدو در بخش جلو از سیستم تعلیق مک فرسون بهره می برد و محور عقب آن به رسم اکثر خودرو های اقتصادی بازار به تعلیق نیمه مستقل مجهز است. فاصله محوری هاچبک کرمان موتور ۲۵۶۰ میلی متر و طول آن ۴۲۷۰ میلی متر می باشد.

ملاقات با هاچ بک بومی کرمان موتور ؛ نسخه نهایی کی ام سی شدو چه مشخصاتی دارد؟

امکانات کی ام سی شدو

در هاچبک ملی کرمان موتور امکاناتی همانند سانروف برقی، دو کیسه هوا، سیستم پایش باد تایر ها، سنسور پارک عقب، چراغ های جلو عقب مجهز به فناوی LED، دوربین دنده عقب، آینه های جانبی برقی، کیلومتر دیجیتال، دسته دنده الکتریکی، صندلی های برقی ۶ جهته جلو، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم و پارچه، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، شارژر بیسیم تلفن همراه، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کلاستر دیجیتال و… دیده می شوند.

ملاقات با هاچ بک بومی کرمان موتور ؛ نسخه نهایی کی ام سی شدو چه مشخصاتی دارد؟
ویدیو های پیشنهادی

۱۹ Responses to “ملاقات با هاچ بک بومی کرمان موتور ؛ نسخه نهایی کی ام سی شدو چه مشخصاتی دارد؟”

  1. امین گفت:

    ظاهر داخلی و بیرونی خوبی داره تا ببینیم کیفیت فنی و دوامش و قیمتش چطوره

    ۱۷
    ۵
  2. هادی گفت:

    هر چی باشه ، از اطلس پلاس و ۲۰۷ آشغال حلبی بهتره.
    فقط ای کاش cvt نبود.
    کرمان موتور هم خوب پیشرفت کرده به عنوان یه خودروساز خصوصی.
    دست مریزاد.

    ۱۸
    ۶
    • ahmad گفت:

      اطلس که اشغال به تمام معناس ولی ۲۰۷ همین که موتور tu5 و گیربکس اتومات داره صد هیچ از این جلو تره حداقل میدونیم ۲۰۷ راه میره ولی این با cvt پرایدم میخورتش

      ۴
      ۱۷
  3. ali گفت:

    طراحیش قشنگ و بروزه هم بیرون هم داخل ولی فنیش به ۲۰۷ نمیرسه اگه قیمتش حول و حوش ۲۰۷ باشه معقوله

    ۱۳
    ۵
  4. رضا گفت:

    در داخل خودرو تغییرات باعث شده که زیباتر بنظر برسه نسبت به ایگل یا جک J4 ، بالاخره سانروف هم اضافه کردن . ان شاءالله با کی لس عرضه بشه .

    ۸
    ۳
  5. حسین گفت:

    نه باریکلا چنده
    قشنگه کاش صندلی عقبش یه کم بزرگ تر بود و کاش cvt نبود ولی در کل اگه قیمت خوب باشه کارو در میاره

    ۱۱
    ۲
  6. yassinam گفت:

    قیمتش چند باشه ،میخری ؟

    ۲
    ۱
  7. jamshidi گفت:

    شدو یا ام وی ام x33 کراس ؟؟

    ۳
    ۱
  8. علی گفت:

    بنظرم نمای جانبی مخصوصا تو قسمت عقبش خیلی بد و نام هماهنگ طراحی شده شیب ستون عقب خیلی زیاده میتونست حالت مکعبی تری داشته باشه و جذاب تر دیده بشه در ضمن ارتفاع خودرو خیلی زیاده

    ۶
    ۱۲
  9. سعید گفت:

    گیربکس cvt از معایبش هست کاش AT بود

    ۸
    ۲
  10. مهرداد گفت:

    فرمانش سایپا آریا با لوگی کی ام سی هست
    رینگا هم بک ایکس ۳

    ۵
    ۱
    • هادی گفت:

      و رودری ها کی ام سی ایگل و جک J4 ، دسته دنده کی ام سی T9 و صندلی های جلو تیگارد x35 پلاس.
      شتر گاو پلنگیه واسه خودش.
      ولی ماشین بدی نیست.

      ۳
      ۱
      • emaad گفت:

        درسته فرمونش واسه آریاعه و صندلی هاش واسه تیگارد (که در اصل صندلی تارا هست) ولی ایرادی نداره .به این کار میگن کری اوور و بخاطر کاهش زمان طراحی و هزینه تولید انجام میشه.

        ۳
        ۱
  11. (Saeed(PEUGEOT گفت:

    واقعا پیشرفت خوبی داشته کرمان موتور و باید تبریک گفت ….طراحی خیلی خوب حیف cvt

    ای کاش یه بج پرچم ایران پشت صندوقش بزنن
    مثل ماشین ام جی که پرچم انگلیس هست اگه اشتباه نکنم …..

    ۷
    ۱
    • هادی گفت:

      کدوم پرچم انگلیس ؟
      فقط مینی کوپر طرح پرچم انگلیس داره اونم تو چراغ های عقب.
      هیچ جای دنیا بج پرچم نمیزنن پشت ماشین.

      ۱
      ۲
  12. یونس گفت:

    درود بر شما از نظر فنی که همون خودرو ایگل هستش.ولی خوب از نظر طراحی کابین و آپشن های خودرو فکر میکنم بازار خوبی داشته باشه در زمان عرضه.

    ۲
    ۰
  13. امیرعلی گفت:

    به نظر من طراحی قشنگی داره و بیاد میتونه بازارو بترکونه، به شرطی که ۴ تا ایراد مهمشو برطرف کنه
    1. گیربکس CVT که آشغالترین نوع گیربکسه، اگه AT نمیذارن لااقل باید دو کلاجه بذارن
    2. رینگش میتونه یه رینگ بروزتر و زیباتر و احتمالا یه سایز بزرگتر باشه
    3. دریچه کولر برای سرنشینان عقب
    4. تنوع رنگ بخصوص رنگهای جدید هم میتونه خیلی کمک کننده باشه
    اگه این تغییرات انجام بشه خودم قطعاٌ مشتریش هستم

    ۳
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X