پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

نسخه جدید کاپرا در شیراز به نمایش درآمد ؛ کاپرا U بهمن موتور چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 20 خرداد 1404 ساعت 20:52
عکاس علیرضا پاداش

کاپرا U، نسخه ای جدید از کاپرا است که به تازگی توسط گروه بهمن رونمایی شده و اکنون در نمایشگاه خودروی شیراز ۱۴۰۴ به نمایش درآمده است.

پیکاپ کاپرا یکی از محصولات کار و تجاری گروه بهمن است که از اواخر دهه ۸۰، روی خط تولید بهمن موتور حضور دارد. این پیکاپ در حقیقت ، محصول خودروسازی ZX Auto چین بوده و گروه بهمن تاکنون نسخه های تک و دو کابین و تک و دو دیفرانسیل را روانه بازار کرده و امروزه این خودرو ارزانترین پیکاپ دو دیفرانسیل بازار محسوب می شود. با این حال این شرکت اخیرا نسخه ای جدید از این پیکاپ دو دیفرانسیل را با نام کاپرا U روانه بازار کرد که نسبت به نسخه های قدیمی تر کاپرا، مشخصات فنی بهتر و امکانات بیشتری را در اختیار راننده قرار می دهد.

نسخه جدید کاپرا در شیراز به نمایش درآمد ؛ کاپرا U بهمن موتور چه مشخصاتی دارد؟

نسخه جدید کاپرا اکنون در نمایشگاه خودروی شیراز ۱۴۰۴ و در غرفه گروه بهمن حاضر شده و علاقه مندان می توانند از این خودرو بازدید کنند. در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات کاپرا U خواهیم داشت.

مشخصات فنی کاپرا U

در این خودرو از پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی ساخت کمپانی میتسوبیشی استفاده شده که این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ ها منتقل کند. البته احتمال می رود که گروه بهمن در آینده نسخه اتوماتیک این خودرو را نیز در بازار عرضه کند اما در حال حاضر تنها نسخه دستی آن قابل خریداری است.

نسخه جدید کاپرا در شیراز به نمایش درآمد ؛ کاپرا U بهمن موتور چه مشخصاتی دارد؟

نکته مثبت دیگری که در نسخه جدید کاپرا دیده می شود بهره‌مندی از انتقال قدرت به صورت دیفرانسیل بوده و امکان تغییر حالت انتقال قدرت به صورت 2H، 4H و 4L دیده می شود. سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلوی کاپرا U مک فرسون و بخش عقب از نوع فنر شمش است که باعث افزایش تحمل وزن این خودرو می شود.

طراحی کابین و امکانات نسخه جدید کاپرا

در داخل کابین شاهد همان ساختار داشبورد کاپرا دو هستیم که در سال ۹۶ تغییر دیزاین شد. اما شاخص ترین تغییر کاپرا جدید در مقایسه با نسل قبل، استفاده از نمایشگر عمودی لمسی سیستم مالتی مدیا است که آپشن نسبتا جذابی برای کاپرا جدید به حساب می آید و در دیگر نسخه های این خودرو دیده نمی شد.

نسخه جدید کاپرا در شیراز به نمایش درآمد ؛ کاپرا U بهمن موتور چه مشخصاتی دارد؟

کاپرا U جدا از بخش فنی، در بخش امکانات و آپشن های رفاهی نیز ارتقا بسیار خوبی نسبت به قبل داشته است که از جمله آنها می توان به ؛ سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، فرمان هیدرولیک، سنسور TPMS، تزئینات کرومی آینه ها و دستگیره های بیرونی، کلید های کنترلی سیستم صوتی بر روی فرمان و… اشاره کرد که امکانات قابل قبولی برای این خودرو به حساب می آید.

نمایشگاه خودروی شیراز از ۲۰ الی ۲۳ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برقرار است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۲ از این نمایشگاه خودرو بازدید داشته باشند. رسانه آخرین خودرو برای تهیه گزارش در این نمایشگاه حاضر است و جدیدترین خودروهای معرفی شده در این گردهمایی خودرویی را برای شما معرفی می کند.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X