%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰

نامی خودرو از نسل جدید قشقایی در نمایشگاه تهران پرده برداشت

منتشر شده در 09 بهمن 1403 ساعت 13:33
نویسنده سامان امانی
عکاس علیرضا پاداش

قشقایی یکی از محبوب ترین محصولات ژاپنی در دنیا به حساب می آید و حالا نامی خودرو از نسل جدید قشقایی در نمایشگاه تهران پرده برداشته است.

نامی خودرو یکی از شرکت های واردکننده خودرو بود که با بازگشایی واردات اقدام به ثبت سفارش خودرو کرد و بطور خاص محصولات نیسان را برای ورود به کشور در نظر گرفت. این شرکت مدل های کیکس، سیلفی مکس ادیشن و قشقایی نسل قدیم را در سامانه وارداتی ها عرضه کرد و استقبال خوبی از محصولات نامی خودرو صورت گرفت. اما حالا این شرکت اقدام به واردات نسل جدید قشقایی کرده و در نمایشگاه خودروی تهران از این خودرو پرده برداشته است. خودرویی با طراحی مدرن و با کیفیت که رودی در سامانه وارداتی ها عرضه می شود و احتمالا استقبال خوبی از آن را در بازار کشور شاهد باشیم. در ادامه به معرفی نسل جدید قشقایی می پردازیم.

نسل جدید نیسان قشقایی

درباره قشقایی

کراس اوور قشقایی یکی از مدل های محبوب کمپانی نیسان است که نسل اول آن در سال ۲۰۰۶ معرفی شد. یک کراس اوور جمع و جور با اصالت ژاپنی که خیلی زود توانست به فروش بالا در بازارهای مختلف دست پیدا کند. سال ۲۰۰۶ و در نمایشگاه خودروی ژنو بود که این خودرو برای نخستین بار رونمایی شد و نام قشقایی برگرفته از یکی از قبایل معروف ایرانی است که ارتباط عمیقی با منطقه خاورمیانه دارد. این مدل بالاتر از جوک و پایین تر از ایکس تریل در سبد محصولات نیسان قرار می گیرد و در بازار آمریکا نام روگ هم شناخته می شود.

طراحی جلو نیسان قشقایی

نسل اول قشقایی از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ به عرضه رسید و این نسل در ایران نیز توسط پارس خودرو مونتاژ شد اما شرایط تحریمی اجازه ادامه تولید را به این خودروساز نداد. نسل دوم قشقایی از سال ۲۰۱۳ به بازارهای جهانی آمد و مدلی که تا امروز در سامانه وارداتی ها عرضه می شد در واقع فیس لیفت همان نسل است. اما در نهایت نیسان در سال ۲۰۲۱ از نسل جدید قشقایی پرده برداشت. خودرویی که طراحی بسیار مدرن تر و جذاب تری را نسبت به نسل های قبلی ارائه می داد و بر اساس پلتفرم به روزتر CMF-CD توسعه داده شده بود. این خودرو در سال ۲۰۲۴ فیس لیفت شد و نسخه وارداتی نامی خودرو در واقع نمونه فیس لیفت از آخرین نسل قشقایی به حساب می آید.

مشخصات فنی

زیر کاپوت نسل جدید قشقایی یک پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۹ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور 194 نیوتن متر را دارد. این پیشرانه به دلیل داشتن فناوری پاشش مستقیم سوخت (GDI) راندمان خوبی را در دور های مختلف ارائه می دهد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود که قابلیت تعویض دنده ۷ سرعته مصنوعی را دارد. تعلیق در محور جلو از نوع مکفرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و مصرف ترکیبی ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را در این خودرو داریم.

مشخصات فنی نیسان قشقایی

کابین و امکانات نسل جدید قشقایی

در داخل کابین سبک جدید طراحی های نیسان را می بینیم که المان هایی مشترک با محصولی مثل نیسان سیلفی دارد. سک صفحه نمایش کشیده در وسط سیستم مالتی مدیا را در دسترس قرار می دهد و کلاستر نیمه دیجیتال را در این کراس اوور می بینیم. دریچه های تهویه میانی دایره ای طراحی شده اند و دستده دنده بصورت مکانیکی طراحی شده است. زه طور کلی طراحی داخلی ساده است اما با این وجود کیفیت متریال به نظر راضی کننده است و دوام بالایی را در اجزای داخلی این خودرو در کارکرد بالا شاهد باشیم.

کابین نیسان قشقایی

در نسل جدید قشقایی امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای 10 نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم استارت استاپ، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، استارت با ریموت، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سانروف پانورامیک، روکش چرم مصنوعی داخلی، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف دوم و… دیده می شود.

ششمین نمایشگاه خودروی تهران از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۳ در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر از بزرگ ترین گردهمایی خودرویی کشور بازدید داشته باشند. رسانه آخرین خودرو در ایام برگزاری نمایشگاه جهت پوشش کامل خبری در نمایشگاه حاضر است و شما عزیزان می توانید از غرفه آخرین خودرو در سالن ملل بازدید داشته باشید. همچنین می توانید برای شرکت در قرعه کشی بزرگ انتخاب برترین خودروی نمایشگاه تهران اینجا کلیک کنید.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X