دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰

نگاهی به بزرگ ترین سدان وارداتی تویوتا ؛ آوالون چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 15 مرداد 1404 ساعت 11:30
نویسنده آرام عزیزی

شرکت ماهان صنعت پارس نماینده رسمی شرکت ایرتویا تویوتا آوالون را به سبد محصولات وارداتی خود ویژه سامانه خودرو های جانبازان اضافه کرده است.

شرکت ماهان صنعت پارس نماینده رسمی شرکت ایرتویا سدان بزرگ تویوتا را به سبد محصولات وارداتی خود ویژه سامانه خودرو های جانبازان اضافه کرده است. ماهان صنعت پارس قصد دارد سدان تویوتا آوالون را با مشارکت جانبازان عرضه نماید. در طرح مشارکتی که شرکت ماهان صنعت پارس نماینده مرکزی ایرتویا برای جانبازان ایجاد کرده، نماینده های شرکت کلیه مراحل وادرات این خودرو را انجام می دهند و از سود فروش خودرو ۲۵ درصد به شرکت خواهد رسید و ۷۵ درصد باقی مانده به جانبازان ۷۰ درصدی که در این طرح مشارکت داشته اند تعلق خواهد گرفت.

نگاهی به بزرگ ترین سدان وارداتی تویوتا ؛ آوالون چه مشخصاتی دارد؟

تویوتا آوالون سدان سایز کامل است که به عنوان بزرگ ترین سدان دیفرانسیل جلو تویوتا نیز شناخته می شود. این خودرو تاکنون در ۵ نسل به بازار های آمریکا و چین معرفی شده است. بزرگ ترین سدان تویوتا نسبت به خودروهای همانند کمری و کرولا ابعادی به نسبت بزرگ تری دارد. اساس توسعه آوالون پلتفرم GA-K مشترک با لکسوس ES است. آخرین نسل آوالون در نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، این خودرو تنها در آمریکا و چین تولید می شد. با توقف تولید خط تولید آمریکا اکنون تنها خط تولید فاو در چین در حال تولید بزرگ ترین سدان تویوتا است. در ادامه به برسی مشخصات فنی و امکانات تویوتا آوالون می پردازیم.

تویوتا آوالون ؛ مشخصات فنی + امکانات

نگاهی به بزرگ ترین سدان وارداتی تویوتا ؛ آوالون چه مشخصاتی دارد؟

در کاپوت تویوتا آوالون بزرگ ترین سدان تویوتا یک موتور بنزینی ۲۵۰۰ سی سی و موتور برقی قرار گرفته است. پیشرانه بنزینی این خودرو ۱۸۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۲۱ نیوتن متر تولید می کند. پیشرانه الکتریکی هم ۱۳۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۰۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده تویوتا آوالون از نوع E-CVT نسل جدید است که قابلیت تیپ ترونیک و حالت اسپرت را هم به صورت استاندارد دارد. این سیستم انتقال قدرت در کنار بازیافت انرژی، توان را به چرخ های جلو می رساند. تعلیق جلوی بزرگ ترین سدان تویوتا از نوع مک فرسون است و بخش عقب هم تعلیق مولتی لینک وجود دارد. مصرف سوخت بهینه این خودرو ۴.۵۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود و این سدان نیمه لوکس می تواند در کمتر از ۸ ثانیه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند.

نگاهی به بزرگ ترین سدان وارداتی تویوتا ؛ آوالون چه مشخصاتی دارد؟

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ پایش باد تایر های، هشدار خروج از خط، حالت های رانندگی، اتو هولد، سنسور پارک، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی بین خطوط، استارت دکمه ای، فناوری چراغ های LED، اتو لایت، سانروف پانوراما ثابت، مالتی مدیا ۱۲.۳ اینچی، صندلی های چرمی و … هستند.

ویدیو های پیشنهادی

۱۲ Responses to “نگاهی به بزرگ ترین سدان وارداتی تویوتا ؛ آوالون چه مشخصاتی دارد؟”

  1. مصطفی گفت:

    رقیب کیا کادنزا و هیوندای سنتیننتال قدیم داخل ایران و جنسیس g80 و کیا استینگر جدید در بازار های جهانی، البته این ماشین ابعاد پهنی داره و داخل ترافیک تهران خیلی راحت نخواهد بود رانندگی باهاش مگر اینکه یکی فقط برای سفر های خارج جاده ای بخره.
    این ماشین حتی از ولوو s90 هم اززندگی بیشتری داره.

    ۹
    ۱۰
  2. Nima گفت:

    مگه میشه نقدی هم به این ماشین کرد ؟
    فقط ای کاش ساخت خود ژاپن میبود که آدم با خیال صد در صد مطمئن بره سمت خریدش

    ۲۲
    ۱۲
  3. دانا گفت:

    ماشینی که فقط با سامانه جانبازی بشه وارد کرد مگه چند دستگاهش وارد کشور میشه؟ دولت میخواد با این کار از جیب مصرف کننده در بیاره بکنه تو جیب جانباز؟ به جانباز بگه من به تو امتیازی دادم که به کسی ندادم و این وسط یه پولی هم بره تو جیب دلال که واسط بین جانباز و واردات هست. به نظرتون رد پای رانت اینجا هم دیده میشه؟

    ۳۲
    ۱
  4. ایمان گفت:

    متاسفانه اکثر شرکتهای وارد کننده طرف قرارداد با جانبازان محترم در تعهد تحویل خودرو به این عزیزان دچار خلف وعده وتاخیر چند ماهه هستند که باعث نارضایتی جانبازان گرانقدر گردیده…

    ۸
    ۳
  5. ناشناس گفت:

    شاید خودرو جالبی باشه. ولی این ماشین برای همه است. نه برای جانبازان. اصلا چیزی به نام خودرو جانبازان وجود ندارد

    ۲۳
    ۳
  6. پوریا پورصالح گفت:

    با سلام خدمت تمامی دوستداران تویوتا
    باید نکته ای رو بیان کرد که این تویوتاهایی که دارن وارد میشن مونتاژ چین هست….
    یعنی بی کیفیت ترین لوازم و قطعات رو دارن
    فقط برند تویوتا که واقعا حیف هست دارن یدک میکشن…
    یعنی فقط پول مارک میدین و آشغال سوار میشین…
    پس همین وارداتی های چینی رو سوار بشین بهتر از این تویوتا چینی هاست…
    برین از کسانی که لووین و کرولا خرید کردن بپرسین…
    واقعا صد حیف ….

    ۱۲
    ۲
    • مرتضی گفت:

      اخوی من از چین متنفرم ولی یک واقعیت رو از یاد نبر. اول اینکه خودروهای فعلی تویوتا هم یا ساخت استرالیا هستن یا سفارش عمان ساخته در سایت سنگاپور. دوم اینکه اگر چین با متریال بی کیفیت خودرو تویوتا رو تولید میکنه مشکل از دزدی کمپانی تویوتاست نه مشکل چین. میتونه جلوگیری کنه از تولید یا ارتقاع بده.

      ۶
      ۰
  7. ذوالفعلی اسفندیاری گفت:

    مگر درایران عزیز چن نفر ۷۰درصد هست الان ۵۰ ساله خونشو ماشن شو تمام نمیشه چرا ما جانبازان اعصاب روان زیر۲۵درصد چهارجای بدنم ترکیش خورده هچی نیست

    ۰
    ۰
  8. ذوالفعلی اسفندیاری گفت:

    الان ۳۰چن ساله قانون خدمات رسانی ایثارگری جانبازان تصویب شده ولی اجرا نمیشه

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X