%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰

نگاهی به سدان اسپرت باواریایی در نمایشگاه شیراز ؛ ب ام و سری ۲ با پرشیا خودرو به شیراز آمد

منتشر شده در 20 خرداد 1404 ساعت 21:35
نگاهی به سدان اسپرت باواریایی در نمایشگاه شیراز ؛ ب ام و سری 2 با پرشیا خودرو به شیراز آمد

ب ام و سری ۲، یک سدان اسپرت باواریایی است که قرار است توسط شرکت پرشیا خودرو عرضه شود و در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۴ به نمایش در آمده است.

شرکت پرشیا خودرو یکی از شرکت های واردکننده است که در دور جدید واردات به سراغ عرضه محصولات شرکت های مطرحی همچون مینی و BMW رفته و تعدادی از محصولات این شرکت را در سامانه خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان عرضه می کند. این شرکت در بیست و دومین نمایشگاه خودرو شیراز حاضر شده و بی شک یکی از شلوغ ترین و پر بازدید ترین غرفه ها را خواهد داشت چرا که با دستی پر، پا به این نمایشگاه گذاشته و محصولات جدید و مختلفی از نشان ب ام و را در غرفه خود جای داده است.

نگاهی به سدان اسپرت باواریایی در نمایشگاه شیراز ؛ ب ام و سری 2 با پرشیا خودرو به شیراز آمد

یکی از این محصولات سدانی اسپرت و اصیل آلمانی با نام ب ام و سری ۲ است که قرار است در دو تیپ 225i و 225L در خیابانها و جاده های کشور دیده شود. نسل اول این سدان اسپرت باواریایی در سال ۲۰۱۴ وارد بازارهای جهانی شده و تا کنون نسخه های مختلفی از آن در بازارهای جهانی قابل خریداری است. با این حال شرکت پرشیا خودرو به سراغ جدیدترین و بروزترین نسخه های ب ام و سری ۲ رفته و قرار است این دو تیپ را از مبدا چین وارد بازار ایران کند.

مشخصات فنی ب ام و سری ۲ پرشیا خودرو

همین جا باید اشاره کنیم که نسخه 225L نسخه فول آپشن وارداتی ب ام و سری ۲ به حساب می آید و در مقایسه با ب ام و 225i، مشخصات فنی بهتری، طراحی مدرن تر و امکانات بروزتری دارد.

نگاهی به سدان اسپرت باواریایی در نمایشگاه شیراز ؛ ب ام و سری 2 با پرشیا خودرو به شیراز آمد

قلب تپنده هر دو نسخه وارداتی ب ام و سری ۲ یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ است با این تفاوت که پیشرانه استفاده شده در نسخه 225i توانایی تولید ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این در حالی است که پیشرانه نسخه 225L تا ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و همانند نسخه 225i توان را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل می کند.

نگاهی به سدان اسپرت باواریایی در نمایشگاه شیراز ؛ ب ام و سری 2 با پرشیا خودرو به شیراز آمد

اما سیستم تعلیق به کار رفته در هر دو نسخه این سدان اسپرت باواریایی مشابه یکدیگر بوده و در محور جلو این نسخه 225L و 225i از سیستم مک فرسون استفاده شده و در محور عقب آنها سیستم مولتی لینک دیده می شود.

کابین و امکانات سدان اسپرت باواریایی

همانطور که اشاره شد طراحی ب ام و 225i کمی متفاوت تر از ب ام و 225L بوده و نسخه 225L سبک طراحی بروز تری را چه در داخل کابین و چه در نمای بیرونی آن دارد. به عنوان مثال در نسخه 225L شاهد استفاده از نمایشگرهای به هم چسبیده هستیم که این موضوع در نسخه 225i دیده نمی شود. با این حال در هر دو نسخه می توان در متریال استفاده شده، کیفیت بالایی را مشاهده کرد که می تواند انتظارات راننده و سرنشینان را به طور کامل برطرف کند.

نگاهی به سدان اسپرت باواریایی در نمایشگاه شیراز ؛ ب ام و سری 2 با پرشیا خودرو به شیراز آمد

از طرفی امکاناتی نظیر؛ ۶ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، رادار خط خوان، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، حالت های مختلف رانندگی، سیستم استارت و استاپ موتور، دوربین دنده عقب، دستیار پارک خودکار، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، استارت دکمه ای، در های بدون فریم، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور و باران، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک و… از جمله امکاناتی است که در هر دو نسخه دیده می شود.

نمایشگاه خودروی شیراز از ۲۰ الی ۲۳ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برقرار است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۲ از این نمایشگاه خودرو بازدید داشته باشند. رسانه آخرین خودرو برای تهیه گزارش در این نمایشگاه حاضر است و جدیدترین خودروهای معرفی شده در این گردهمایی خودرویی را برای شما معرفی می کند.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X