%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰

نگاهی به نقاط مثبت مزدا CX-30

منتشر شده در 03 مهر 1404 ساعت 13:42
نویسنده آرام عزیزی
نگاهی به نقاط مثبت مزدا CX-30

در ادامه به نکات مثبت کراس اوور آفتاب خودرو مزدا CX-30 که در عرضه های مختلف سامانه خودروهای وارداتی با استقبال خوب همراه شده می پردازیم.

مزدا CX-30 کراس اوور وارداتی محبوب آفتاب خودرو است که در دورهای مختلف سامانه خودروهای وارداتی آن را عرضه کرده و همیشه جزو خودرو های پرطرفدار بوده است. مزدا CX-30 یک کراس اوور ساب کامپکت محسوب می‌ شود که بر پایه نسل چهارم مزدا ۳ توسعه یافته و در واقع نسخه کراس اوور آن به شمار می‌ آید. جایگاه این مدل در خانواده کراس اوورهای مزدا، میان CX-3 و CX-5 است و از نظر طراحی و ابعاد نیز همین موقعیت را نشان می‌ دهد. معرفی رسمی آن نخستین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ انجام شد و از سال ۲۰۲۰ عرضه جهانی این خودرو آغاز گردید.

در ادامه به نکات مثبت از مزدا CX-30 می پردازیم.

پیشرانه ای پرتوان و مناسب ایران

نگاهی به نقاط مثبت مزدا CX-30

مزدا CX-30 در بخش فنی به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با فناوری GDI مجهز است. این موتور توانایی تولید ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۰۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال نیرو بر عهده گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT است که نیرو را به چرخ‌های جلو می‌رساند. این ترکیب باعث می‌شود شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت خودرو در شرایط ایده‌آل به حدود ۸.۱ ثانیه برسد. موتور این خودرو جدا از توان بالایی که دارد با کیفیت پایین بنزین ایران هماهنگی مناسبی دارد و به ندرت می توان در آن ناک را احساس کرد.

کراس اوور بودن

نگاهی به نقاط مثبت مزدا CX-30

در چند سال اخیر آمار فروش جهانی نشان می دهد کراس اوور ها رشد قابل توجهی نسبت به سدان ها و هاچبک ها داشته اند. دلیل اصلی این روند ترکیب مزایای چند کلاس خودرو است؛ ارتفاع بیشتر نسبت به سدان ها، کابین جادار برخلاف هاچبک ها برای خانواده و کاربری چندمنظوره در شهر و سفر، بهبود مصرف سوخت در مقابل SUVها و … باعث شد خودروسازان سرمایه گذاری بیشتری روی این کلاس انجام دهند و خریدارن نیز ثابت کرده اند که علاقه بیشتری به خرید کراس اوور ها دارند.

آپشن های ایمنی و رفاهی کاربردی

نگاهی به نقاط مثبت مزدا CX-30

مزدا CX-30 با ۷ کیسه هوا، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، سیستم های کنترل پایداری، کشش، حرکت در سربالایی و سراشیبی، ترمز اضطراری و هشدار خواب آلودگی، ایمنی بالایی را تضمین می کند. در بخش راحتی و امکانات نیز مواردی مانند صندلی های برقی با حافظه، تریم چرمی، سانروف، نمایشگر لمسی، هدآپ دیسپلی، شارژر بی سیم، سیستم صوتی حرفه ای، دوربین ۳۶۰ درجه و در صندوق برقی قرار گرفته تا تجربه رانندگی مدرن و لذت بخشی ارائه دهد.

کیفیت ساخت

خودروسازان ژاپنی ثابت کرده اند در طول سالیان در هر محصولی کیفیت جزء اولویت های اصلی شان است. مزدا سالیانی طولانی در بازار ایران حضور داشته و هنوز هم می توان نسخه های زیادی از نمونه های سرحال این خودرو ها یافت که هرچند با مراقبتی معمولی نگهداری شده اند اما هنوز هم سالم هستند.

تست و بررسی آخرین خودرو از مزدا CX-30

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “نگاهی به نقاط مثبت مزدا CX-30”

  1. بهراد گفت:

    ایکاش یه مقایسه ای بین مزدا cx30 با میتسوبیشی اکلیپس گذاشته میشد.

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X