نیسان وانت قدیمی کنار می رود ؛ تولید نمونه ارتقا یافته با استانداردهای جدید

شرکت زامیاد اعلام کرد تولید وانت نیسان با استانداردهای قدیمی به پایان رسیده و تولید مدل ارتقاءیافته این خودرو با رعایت کامل استانداردهای ۸۵گانه بهزودی آغاز میشود.
این شرکت همچنین از امضای قرارداد تأمین ۳۰ هزار دستگاه وانت دوگانهسوز سنگین با شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی خبر داد.
بابک مصدق، معاون توسعه محصول شرکت زامیاد، درباره وضعیت تولید خودروی نیسان اظهار کرد: شرکت زامیاد اخیراً قرارداد تولید ۳۰ هزار دستگاه وانت نیسان دوگانهسوز سنگین با شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران امضا کرده است؛ این خودروها قرار است در طول سال جاری تولید و به بازار عرضه شوند.
وی افزود: سال گذشته، سازمان ملی استاندارد و وزارت صمت مجوز تولید ۳۵ هزار دستگاه وانت نیسان با الزامات قدیمی را صادر کردند. تاکنون ۳۰ هزار دستگاه از این تعداد تولید شده و مابقی طی یک ماه آینده تکمیل خواهد شد. پس از اتمام این تعهد، زامیاد قصد دارد مدل ارتقایافته وانت نیسان را بر اساس استانداردهای ۸۵گانه تولید و عرضه کند.
معاون توسعه محصول شرکت زامیاد با اشاره به ویژگیهای مدل جدید توضیح داد: یکی از استانداردهای ۸۵گانه، سیستم کنترل پایداری است. برای بهبود این سیستم، فاصله بین دو محور خودرو ۱۶ سانتیمتر افزایش یافته که منجر به پایداری و دینامیک بهتر خودرو میشود. همچنین، تمامی لاستیکها از نوع رادیال بوده و سیستم فرمان هیدرولیک بهطور کامل با استانداردهای روز توسعه یافته است.
وی ادامه داد: از دیگر الزامات استاندارد ۸۵گانه، سیستم هشدار انحراف از مسیر است که با بهرهگیری از دوربینهای پیشرفته پیادهسازی شده و تمامی آزمایشهای مربوطه را با موفقیت پشت سر گذاشته است. همچنین، سیستم ترمز اضطراری پیشرفته با استفاده از رادار نصبشده در پشت جلوپنجره خودرو توسعه یافته و تستهای آن با موفقیت انجام شده است.
مصدق در پایان خاطرنشان کرد: صندلیهای قابلتنظیم در دو جهت برای ارگونومی بهتر و سیستم هشدار بستن کمربند ایمنی از دیگر ویژگیهای این خودرو است. همچنین افزایش ۱۶ سانتیمتری طول اتاق خودرو امکان استفاده از تریم و صندلیهای جدید را فراهم کرده و این تغییرات در راستای رعایت الزامات ۸۵گانه انجام شده است.
گفتنی است، بر اساس تفاهمنامه مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد ایران که در مهرماه سال گذشته به امضا رسید، تولید وانت نیسان با استانداردهای قبلی تنها تا سقف ۳۵ هزار دستگاه مجاز بوده و ادامه تولید آن منوط به رعایت کامل استانداردهای ۸۵گانه است.
😂👌
بله خوب استاندارد رعایت میشود ولی به نظر شما این هیولا استاندارد برخورد با عابر پیاده را میگذراند؟؟؟
وضع اینجوری شده که یک خودرو سدان یا هاچبک به دلیل رعایت نکردن استاندارد برخورد با عابر پیاده اجازه عرضه ندارد ولی این نیسان آبی دارد!!!!!
فکرکنم مثل موضوع بیمه خودرو نامتعارف و متعارف اگر عابر پیاده بودیم باید دقت کنیم و انتخاب کنیم که بجای نیسان آبی با تارا تصادف کنیم.
عزیزان دل کت شلواری پوش اداره استاندارد:
هر خودرویی که در معابر شهری تردد میکند باید استاندارد عابر پیاده را رعایت کند.
هم این نیسان آبی و هم اون بنز دماغ دار .
سلام کاش موتور رونیزی ۱۶سوپاپ بندازن پایه گاز سوز گروز با گیربکس دنده زیر رولبرینگ سوزنی که گیربکس خورد نکنه توپ عقبم دیسکی باشه عالی میشه
واجبترین مشکل یا بهتر بگیم ایراد وانت نیسان زوزه کشیدن دف هستش که ۹۹ درصد تولیدات اخیر این ایراد رو دارن،این ایراد رو حل کنن نصف راه رو رفتن ،دیگه استاندارد۸۵گانه پیشکش که هر کاری هم کنن دوبله سوبله میکشن رو قیمت ماشین
به امید روزگار خوش صنعت خودرو ایران
من خودم یه نیسان مدل ۸۶ دارم سگش میارزه به این نیسانهای جدید عوض اینکه سال به سال خودروسازهای ما پیشرفت کنن دارن پس رفت میکنن
بسیار بد بسیار بد شرکتیست که به جای متخصص و کار بلد عمله سر خیابون که از بستگان و روابط صببی هستند استخدام کردند ماشین بدون عیب محاله محاله محاله
تا کی مردم از یک وسیله قدیمی که تولید آن در حقیقت توهین به شعور و لیاقت مردم است را تولید میکنند این خودرو چگونه استاندارد ایمنی عابر پیاده را پاس میکند جان مردم در تصادف با این خودرو هیچ ارزشی ندارد
این ماشین باید اوتاق رانندش بره رو موتور لاستیکای عقبم جفت بشه اون موقع میشه ماشین من خودم ۱۵ساله نیسان سوار میشم از سر ناچاری…همیشه با درب و زیر پایش مشکل داریم سال به سال باید بری صافکاری درب میوفته زیر پایی میپوسه
فقط دروغ گویی رواج پیدا کرده و صداقت در گفتار مسولین و مدیران ما باعث شده عموم مردم دروغگو باشند متاسف شدم که این همه دروغ میشنویم
اینا رو ماشین مدل روز ایران هم قفله بعد شما باور کنین اینا کار کنند😂😂
والا له خود رئیس کمپانی نیسان بگی نیسان جونیور بعد ۴۰ یا ۵۰ سال هنوز داره تولید میشه سکته رو زده رفته اون دنیا د بابا این ارابه های مرگ رو جمع کنید.
یکی پراید یکی این یکی بنز دماغ دار یعنی رسما اگر بخوام چرخ گوشت انسانی رو توصیف کنم این ها تو ذهنم میاد.
مهمترین مسئله قیمتهای کاذب این ماشینهاست که مردم حریف حتی تعمیراتش هم نمی شوند باید دولت محترم دست دلال را ازخودرو کوتاه کند
مهمترین مسئله قیمتهای کاذب این ماشینهاست که مردم حریف حتی تعمیراتش هم نمی شوند باید دولت محترم دست دلال را ازخودرو کوتاه کند پیش ازاین نگفتم تکراری نیست پخش کنید
برای میوه فروشی کنارخیابان،،مغازه سیار،،،
اینو خود شرکت نیسان هم گردن نمیگیره بعد شما هی تولیدش میکنی😂
بازارش کساد شده خدایی بازار نیسان خوابیده تمام اقساطی قراره اعلام کنن با سود ۴درصد فعلا ن خرید
خدا اینا مارو چی فرض کردن دنیا سوارنیسان سافاری تایتان تاندرا زد ۳۰۰و…سوارمیشن مارو 😡😡😡
دارید زحمت های پنجاه ساله راخراب میکنید، این نیسان تازه شده یه ماشین زیرخاکی وعتیغه، وراننده فکرمیکنه همیشه روی یه گنج سواره.
نیسان ژاپن عذاب وجدان گرفته بابت این خودروی
هفتاد ساله که ما مجبوریم سوار بشیم
خداوکیلی خجالت نمیکشین
من خجالت میکشم در مورد این خودروهای جدید سایپا و ایران خودرو چیزی بگم واسه اینکه دوستان یه عمره دارن میگن و هیچ فایده ای نداره
لعنت خدا بر شما با این ماشینا اشغالتون یه خورده اتاق این ماشینو بزرگ نمی سازید موتور اشغال سیکشی اشغال یک سره باید خرج کنیم تازه من ماشینم صفره این حرفارو میزنم فنر قوی رویه این ماشین ننداختین خاک تو سرتون بیشرفهای اشغال
سلام من که لیسانس ۸۵ ندیدم اطاق که همونه چیزی ارتفاع ندادین ها چرا رنگ آبی شده قهوهای ۸۵ درصد پیش افتادیم دمت گرم یخچال هم بزارین من دلم میخواد توی نیسان قهوهای باشم از یخچالش نوشابه خنک بخورم منتظریم دیر نکنید عزیز جان