%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰

هفت خودروی ژاپنی به سامانه وارداتی ها اضافه شد

منتشر شده در 27 دی 1402 ساعت 22:13
نویسنده حسین دلاور
هفت خودروی ژاپنی وارداتی

ساعاتی قبل سامانه یکپارچه فروش وارداتی ها نام هفت خودروی ژاپنی جدید را برای عرضه متقاضیان اعلام کرد.

به گزارش آخرین خودرو، به جمع محصولات سامانه یکپارچه وارداتی ها نام هفت خودروی ژاپنی از نشان های نیسان و تویوتا اضافه شده است. به طور قطعی نمی توان گفت که کدام شرکت ها متولی واردات این خودروها هستند. اما می دانیم که نام شرکت های معین خودرو اروند و برساوش به سامانه اضافه شده است.

نیسان ایکس تریل، نیسان آلتیما و نیسان قشقایی از جمله محصولات ژاپنی هستند که احتمالاً توسط معین خودرو اورند به بازار می آیند. همچنین تویوتا کمری هیبرید، تویوتا راو۴ هیبرید، تویوتا هایلندر هیبرید و تویوتا ونزا در جایگاه چهار محصولات جدید ژاپنی قرار دارند. اطلاعات اولین نشان می دهد که عرضه خودروهای جدید تویوتا توسط شرکت برساوش انجام خواهد شد.

نیسان ایکس تریل با پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر به بازار ایران می آید و قدرت ۱۸۱ اسب بخار را با گشتاور ۲۴۴ نیوتن متر در اختیار دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع اتوماتیک CVT ایکس ترونیک است که توان را به چرخ های جلو می رساند. احتمال آن زیاد است که ایکس تریل در نسخه پایه و تک دیفرانسیل به بازار ایران بیاید.

نیسان قشقایی به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو مجهز است که ۱۴۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور 250 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو نیز از نوع اتوماتیک CVT ایکس ترونیک است و توان را به چرخ های جلو می رساند.

نیسان آلتیما هم به پیشرانه های ۲.۵ لیتری برابر با ایکس تریل و دو لیتری توربو مجهز است. تیپ توربو آلتیما ۲۴۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده اتوماتیک CVT ایکس ترونیک توان را به چرخ های جلوی این سدان ژاپنی می رساند.

تویوتا راو۴ هیبرید به پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و قوای محرکه الکتریکی مجهز است. این پیشرانه بیشینه قدرت ۲۶۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع E-CVT است و توان را به چرخ های جلو و عقب این کراس اوور ژاپنی می رساند.

تویوتا هایلندر هیبرید به پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و قوای محرکه الکتریکی مجهز است. این پیشرانه بیشینه قدرت ۲۴۲ اسب بخار را با گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع E-CVT است و توان را به چرخ های جلو و عقب این کراس اوور ژاپنی می رساند.

تویوتا کمری هیبرید به پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و قوای محرکه الکتریکی مجهز است. این پیشرانه بیشینه قدرت ۲۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۱ نیوتن متر دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع E-CVT است و توان را به چرخ های جلو این سدان ژاپنی می رساند.

تویوتا ونزا مشخص نیست که با کدام قوای محرکه به بازار ایران می آید. این کراس اوور ژاپنی به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی و ۲.۵ لیتری هیبرید مجهز بوده و جعبه دنده CVT و E-CVT در آن به کار رفته است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. Soroush گفت:

    والا چشممان آب نمیخوره

    ۷
    ۰
  2. مسعودی گفت:

    گیربکس cvt (که در بهترین شرایط نگهداری که امکان پذیر نیست انجام اش واقعا) که ۱۵۰ هزار کیلومتر عمر نهایی آن هست .و برای ماشین رده ارزان قیمت فقط بکار می‌رود که تحت هیچ شرایطی مصرف کننده بیشتر از ۵ سال از آن استفاده نکند. و ماشین اسقاط گردد. مثل کشور هایی که این ماشین ها برای بازار آنجا ساخته شده اند .

    وقتی قراره ماشینی بیشتر از ۱.۵ میلیارد قیمت گذاری بشه، وحود گیربکس cvt روش مثل باد کردن بادکنک سوراخه. حتی بنز( برفرض محال که چنین کمپانی معتبری و زبانزد بلحاظ کیفی از گیربکس cvt هم که استفاده بکنه) این که تویوتاست احتمالا!

    در ایران کمتر کسی حتی برای ماشین رده ارزان قیمت هم راضی می‌شوند cvt بخرد، یا دنده دستی یا at ترجیح اکثریت است. نهایت دوکلاچه تر
    بقیه در لیست سیاهند. چه چینی چه کره ای چه حتی ژاپنی. برید حال اونهایی که نیسان مورانو شون بعد ۲۰ هزار کیلومتر تسمه گیربکس پاره کرد بپرسید

    ۱
    ۱۰
    • امیر گفت:

      اینهمه cvt مدل ۲۰۱۰ و…. تو بازار هست یه سر به نمایشگاهیا بزن

      ۸
      ۰
    • امید گفت:

      البته که cvt داریم تا cvt…مهم،سازنده و متریال و مهندسی ساخت آن قطعه س و نه الزاما نوع آن قطعه…برای نمونه گیربکس فولکس واگن پاسات موجود در ایران هم cvt است و هیچ ایرادی هم ندارد…

      ۲
      ۱
  3. حسین گفت:

    احتمالا بهترین وارداتی تا امروز کمری هیبرید Toyta Camry Hybrid Deluxe

    ۱
    ۱
  4. امیردانا گفت:

    چقدر تلاش برای فروش خودروی بنزینی برای ایجادبیماری .وکوتاهی عمر..تبلیغات گسترده
    ووسیع.ادم حالش بهم میخوره ..
    واسطه ها هم کولاک کردند.همشون شدن کارشناس.اخه این چهارچرخه آهنی چه کارشناسی!اغلب هم صافکارونقاش بیسوادند
    حلبی صاف کن.

    ۰
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X