%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی تست اولین شاسی بلند برقی تویوتا در ایران

منتشر شده در 02 اسفند 1403 ساعت 15:26
نویسنده حسین بابایی
عکاس علیرضا پاداش
کارگردان رضا چوکامی

در این قسمت از تست و بررسی های آخرین خودرو، به سراغ تویوتا bZ4x رفته ایم و ویدیوی تست اولین شاسی بلند برقی تویوتا در ایران را تهیه کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، تویوتا bZ4x توسط شرکت برساوش به بازار عرضه می شود. این خودرو فعلاً با دو تیپ پرو و مکس به بازار عرضه شده است. تویوتا bZ4x تک دیفرانسیل (تیپ های پرو و مکس) به پیشرانه برقی ۲۰۴ اسب بخار با گشتاور ۲۶۶ نیوتن متر مجهز است و توان آن به چرخ های جلوی اولین شاسی بلند برقی تویوتا می رسد. نسخه دو دیفرانسیل این خودرو به صورت تجمیعی ۲۱۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور 338 نیوتن متر در اختیار دارد. این خودروها به باتری ۶۷ کیلووات ساعتی مجهز هستند و در چرخه WLTP و WLTC می توانند با هر بار شارژ کامل باتری ها نزدیک به ۴۹۰ کیلومتر پیمایش داشته باشند. در چرخه آزمایشگاهی CLTC پیمایش bZ4X بیش از ۶۰۰ کیلومتر اعلام می شود.

امکانات bZ4X ؛ اولین شاسی بلند BEV تویوتا

با توجه به نسخه هایی از تویوتا bZ4x که بازار آمده است می توانیم بگوییم نسخه پرو و مکس صرفاً در برخی امکانات رفاهی با هم متفاوت هستند. در تیپ پرو اولین شاسی بلند برقی تویوتا در ایران امکاناتی مانند کیسه های هوای زانویی، جانبی، پرده ای، سانروف برقی، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسورهای پارک، ترمز پارک برقی، شارژر بیسیم تلفن همراه، رینگ آلومینیومی، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، نور بالای اتوماتیک، رانندگی خودران بین خطوط، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، سردکن و گرمکن اتوماتیک صندلی های جلو، گرمکن اتوماتیک فرمان، تریم داخلی چرم، درِ صندوق عقب برقی، شارژهای AC و… وجود دارد.

در تیپ مکس امکانات بیشتری مانند سیستم صوتی JBL، ساب ووفر، اتوپارک، سطح خودران ۳ تویوتا، فناوری LED نسل جدید چراغ ها و سقف شیشه ای با کاور برقی دیده می شود.

ویدیو های پیشنهادی

۷ Responses to “ویدیوی تست اولین شاسی بلند برقی تویوتا در ایران”

  1. سیامک گفت:

    آئودی رو هم بیزحمت تستش بکنین ممنون

    ۷
    ۰
  2. امیر حسین گفت:

    لطفا از بی وای دی ها هم بیاریدو مثلا چیزی مثل مقایسه سیگال و نامی باکس و دلفین اینا که قابل خرید تر این پرچمداران

    ۰
    ۰
  3. Mazyar گفت:

    تست و بررسی هاتون مثل همیشه عالی و سر موقع. فقط میشه لطفا نیسان سیلفی، اکستریم های دیگر، پیکاپ هایی که تست شان نکردید، یا مثلا کیا سلتوس و اسپرتیج و… رو بررسی کنید؟ 🙏🏼🙏🏼

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X