ویدیوی تست اولین کراس اوور مزدا در ایران | تست مزدا CX-30
مزدا CX-30 اولین کراس اوور مزدا در بازار ایران است که به تازگی توسط شرکت آفتاب خودرو به بازار آمده است. در این گزارش به سراغ ویدیوی تست اولین کراس اوور مزدا در ایران رفته ایم.
مزدا CX-30 یکی از پرفروش ترین محصولات این خودروساز ژاپنی به حساب می آید. شرکت آفتاب خودرو این محصول را از کارخانه چانگان – مزدا در چین برای بازار ایران تامین می کند. در حال حاضر یکی از فول آپشن ترین نسخه های مزدا CX30 به بازار ما آمده و قرار است تا طی هفته های آتی به دست مشتریان برسد.
شما مخاطبان آخرین خودرو از این پس می توانید ویدیوهای تست و بررسی این رسانه را در شبکه نمایش خانگی فیلم نت تماشا کنید.
مشخصات فنی CX30 ؛ اولین کراس اوور مزدا
مزدا CX-30 شرکت آفتاب خودرو با پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی اسکای اکتیو G به بازار ایران آمده است و شتاب فنی زیادی به مزدا ۳ نسل جدید دارد. این پیشرانه ۱۵۵ تا ۱۵۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور 202 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده CX30 از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. این خودرو در بخش جلو تعلیق مک فرسون را دارد و در بخش عقب آن تعلیق نیمه مستقل استفاده شده است.
همان طور که در ویدیوی تست اولین کراس اوور مزدا گفته شده، در مزدا CX-30 امکانات خوب و قابل قبولی دیده می شود. این کراس اوور جمع و جور ژاپنی به صندلی برقی راننده با حافظه، فرمان کمکی برقی، کلاستر ترکیبی دیجیتال و آنالوگ، رینگ آلومینیومی، فناوری LED چراغ ها، سانروف برقی، سنسور نور، سنسور باران، نور بالای اتوماتیک، سنسور پارک و دوربین عقب، تریم داخلی چرم، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک دو کاناله، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، دستیار رانندگی بین خطوط، رادار خط خوان، ترمز اضطراری، ۷ کیسه هوا و… مجهز است.
























جدیدا خیلی تکراری و بی حس شده بررسی هایی ک میکنید اصلا جذابیت دیگه نداره رفتارایی ک بعنوان ی تستر انجام میده این آقا
امیدوارم ی تستر دیگه بجای آقای دلاور بیاریدتا برنامتون یکم جذابیت پیداکنه
تنفس طبیعی بودنش و گیربکس ساده AT کم استهلاک هست و هزینه تعمیر پایین تری هم داره، اما دیگه زیادی این طراحی داخلی کهنه شده، انگار این ماشین رو برای سال ۲۰۱۰ ساخته اند.
نمایشگر وسط اونقدر کوچک هست حتی در دوربین عقب هم چیزی رو نمیشه توش دید و کاملا فانتزی هست. دسته دنده هم بسیار بد سلیقه و قدیمی هست انگار برای پیرمرد ها ساختن این ماشین رو.
درک از ژاپنی بودن نداری دوست عزیز، اینا کیفیت دارن و مثل چینی ها نیست که همه چی الکتریکی باشه که بعد دو روز خراب شه
گفتم کیفیت پیشرانه جای خود اما منظورت اینه که شما حق نداری در سال ۲۰۲۵ از تکنولوژی استفاده کنی؟ دوست داری در سال ۲۰۲۵ هنوز روی تکنولوژی ۲۰۱۰-۱۱ برانید؟
کیفیت موتور و گیربکس حداقل چیزی هست که یک خودرو باید داشته باشه.