کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی تست جدیدترین سدان مزدا در ایران ؛ مزدا ۳ بازگشت

منتشر شده در 17 آذر 1403 ساعت 11:02
نویسنده حسین دلاور
عکاس علیرضا پاداش
کارگردان رضا چوکامی

در این قسمت از تست و بررسی های آخرین خودرو به سراغ جدیدترین سدان مزدا در ایران رفته ایم. مزدا ۳ نسل چهارم توسط شرکت آفتاب خودرو به بازار ایران بازگشته است.

در حال حاضر شما مخاطبان آخرین خودرو می توانید ویدیوهای تست و بررسی آخرین خودرو را از طریق آپارات، یوتیوب و فیلم نت تماشا کنید. تماشای قسمت های تست و بررسی آخرین خودرو در فیلم نت رایگان است و در حال حاضر ویدیوی تست و بررسی مزدا ۳ نسل چهارم هم در این پلتفرم پخش قرار گرفته است. شما می توانید با کلیک بر روی لینک تماشای قسمت های آخرین خودرو در فیلم نت، ویدیوی تست خودروهای مختلف را ببیند.

مشخصات فنی مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴

مزدا ۳ جدید که توسط آفتاب خودرو با مدل ۲۰۲۴ به بازار ایران آمده است، یک سدان متوسط به حساب می آید و در کارخانه چانگان – مزدا مونتاژ می شود. بر اساس آنچه که در ویدیوی تست جدیدترین سدان مزدا اعلام شده است، آفتاب خودرو مزدا ۳ جدید مدل ۲۰۲۴ را با پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی اسکای اکتیو G به بازار ایران آورده است. این پیشرانه مصرف سوخت کمتر از ۶.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را برای این سدان وارداتی فراهم می کند. از طرفی مزدا ۳ جدید می تواند شتاب کمتر از ۱۰ ثانیه را با این پیشرانه ثبت کند. توان خروجی این پیشرانه ۱۵۵ اسب بخار با گشتاور 202 نیوتن متر است. همچنین جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های جلوی این سدان ژاپنی می رساند.

در بحث ابعاد و اندازه، می توان گفت که مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ ابعاد بزرگتری نسبت به نسخه های مونتاژی در ایران دارد. این خودروی سدان با امکانات رفاهی و ایمنی خوبی توسط آفتاب خودرو به ایران آمده است. در بخش ایمنی با ۷ کیسه هوای ۱۱ نقطه ای مواجه هستیم. همچنین مزدا ۳ جدید به ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار نقطه کور و رادار خط خوان مجهز است.

مزدا ۳ آفتاب خودرو به امکانات دیگری مانند سانروف برقی، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده با حافظه، سنسور نور، سنسور باران، نور بالای اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، دنده پشت فرمان، تریم داخلی چرم، دوربین و سنسور پارک عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک دو کاناله، رادار تابلوخوان و… مجهز است. می توان گفت که در مزدا ۳ جدید آفتاب خودروی جای خالی گرمکن و سردکن صندلی های جلو احساس می شود.

ویدیو های پیشنهادی

۷ Responses to “ویدیوی تست جدیدترین سدان مزدا در ایران ؛ مزدا ۳ بازگشت”

  1. امین گفت:

    تنها خودرویی که اگه پول داشتم با کمال رضایت میخریدم

    ۷
    ۲
  2. بهراد گفت:

    مونتاژ چین هست و اینکه من هوندا سیویک مونتاژ ژاپن و ترجیح میدم

    ۵
    ۲
  3. امین گفت:

    ممنون. لطفا در مقاله ای جامع و کامل، به بررسی تحولات منطقه و تاثیر آن بر قیمت آجیل شب یلدا بپردازید.

    ۲
    ۲
  4. ناشناس گفت:

    جی ای سی امپو بنظرم ازین بهتره اگه با چینی بودنش مشکلی نداشته باشیم. غیر از اینکه یک ایربگ بیشتر داره تو هیچ موردی مزدا ۳ بهتر از امپو نیست

    ۰
    ۳
    • رامین گفت:

      امپو برگ برنده ای نداره مگه اینکه امپو ورژن R را بتونی بگیری که موترو ۲ لیتری ۲۶۵ اسبی داره. من خودم تو فکر خرید امپو هستم و نمیدونم میشه راهی پیدا کرد که راسا موتور چند نسخه از ورژن R را بیاره! نهایت قیمتش ۳۰% بیشتر باشه ولی عملکرد فنیش جوریه که این مزدا۳ که هیچ، سری ۵ بی ام و را هم به چالش میکشه. اونقدر خوب بوده که شرکت وزین ABT هم اومده روش کار کرده.

      ۱
      ۱
  5. محسن خوئی گفت:

    مزداس دیگه ولی بین این و مزدا cx30 کدوم ارزش خرید بیشتر داره

    ۰
    ۰
  6. معراج گفت:

    آقای دلاور قشنگ یه ماله بزرگ دست گرفتی و رو همه نقاط ضعفش کشیدی! نکاتی که برای ماشین های چینی حکم اعدام داره تو مزدا با کشیدن ماله صاف شد و حل شد خداروشکر. عدم وجود مولتی لینک و دسته دنده کامیونی از جمله نقاط ضعف این ماشینه ایرادی هم نداره به هرحال هر ماشینی دوتا ایراد هم داره. اینقدر تابلو ماله کشیدی که نتونستم کامنت نزارم.

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X