دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی تست معروف ترین و جدیدترین هاچ بک جهان ؛ فولکس واگن گلف جدید در ایران

منتشر شده در 09 دی 1403 ساعت 11:21
نویسنده حسین دلاور
عکاس علیرضا پاداش
کارگردان رضا چوکامی

فولکس واگن گلف را می توان معروف ترین هاچ بک جهان دانست. حال نسل هشتم این هاچ بک آلمانی توسط شرکت آسیا گستر کارن به ایران آمده و در این محتوا به سراغ ویدیوی تست این محصول وارداتی رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، شرکت آسیا گستر کارن برنامه دارد تا در گام نخست فولکس واگن ساگیتار و فولکس واگن گلف جدید را در سامانه وارداتی ها عرضه کند. این محصولات آلمانی از خطوط تولید چین فولکس واگن برای بازار ایران تامین می شوند. گلف نسل هشتم جدیدترین نسخه از معروف ترین هاچ بک بازار جهانی است. آسیا گستر کارن برنامه دارد تا به خاطر محدودیت های سقف عرضی نسخه 280TSI گلف را با کیت R لاین به بازار ایران بیاورد. در این محتوا ویدیوی تست فولکس واگن گلف جدید در آخرین خودرو تهیه شده است.

مشخصات گلف نسل جدید در ایران

گلف نسل هشتم در بازار ایران به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو شارژر TSI مجهز است. این پیشرانه در محصولاتی چون اشکودا سوپرب، اشکودا اوکتاویا پرو، اشکودا کاروک، جتا VS5 و جتا VS7 دیده می شود. قدرت گلف نسل جدید ۱۴۸ تا ۱۵۰ اسب بخار قدرت است و گشتاور 250 نیوتن متر را در اختیار دارد. جعبه دنده این هاچ بک آلمانی از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که توان را به چرخ های جلو می رساند. فولکس واگن گلف جدید در بازار ایران می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸.۵ ثانیه ثبت کند و مصرف سوخت بهینه نزدیک به ۶.۵ لیتر را داشته باشد.

تعلیق جلوی این هاچ بک آلمانی مونتاژ چین از نوع مک فرسون است و در بخش عقب آن نسل جدید مولتی لینک فولکس واگن دیده می شود. کیت بدنه R لاین با برخی ویژگی های دیگر نیز در نسخه نهایی جهت عرضه در سامانه وارداتی ها به خودرو اضافه می شود. ویدیوی تست فولکس واگن گلف در آخرین خودرو با نسخه آزمایشی این خودرو در ایران تهیه شده است.

امکانات فولکس واگن Golf نسل هشتم در بازار ایران

فولکس واگن گلف 280TSI با کیت R لاین به امکانات خوبی مجهز است. این خودرو دارای شش کیسه هوا بوده و ویژگی هایی مانند ترمز اضطراری، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار خط خوان و… در آن وجود دارد. همچنین تهویه اتوماتیک دو کاناله، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده با حافظه، فرمان کمکی برقی، دکمه های لمسی روی فرمان، کروز کنترل تطبیقی، سیستم صوتی حرفه ای، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، رادار تابلوخوان، سانروف برقی، استارت دکمه ای، تنظیم حالت رانندگی، دسته دنده الکتریکی، پدل شیفتر، نور پردازی کابین، شارژر بیسیم تلفن همراه و… در نسل جدید گلف برای بازار ایران وجود دارد.

گفته می شود که فولکس واگن گلف نسل هشتم با کیت R لاین قیمتی کمتر از ۲.۵ میلیارد تومان را در سامانه وارداتی ها دارد و شرکت آسیا گستر کارن بزودی این هاچ بک جذاب را به فروش خواهد رساند.

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “ویدیوی تست معروف ترین و جدیدترین هاچ بک جهان ؛ فولکس واگن گلف جدید در ایران”

  1. شاهرخ شریفیان گفت:

    سقف عرضی ؟؟

    ۰
    ۰
  2. ناشناس گفت:

    راه نمیره که :/

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X