%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی تست و بررسی KMC T9 در قلمرو ببرها

منتشر شده در 26 تیر 1404 ساعت 11:01
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو حسین دلاور
کارگردان رضا چوکامی

این قسمت از تست و بررسی های آخرین خودرو به ویدیوی KMC T9 اختصاص دارد. بخشی از این تست و بررسی تخصصی در قلمرو ببرها و در منطقه گردشگری الیمالات تهیه شده است.

پایگاه خبری آخرین خودرو به عنوان یکی از پرمخاطب ترین رسانه های خودرویی کشور، این بار به سراغ ویدیوی تست و بررسی KMC T9 رفته است. بخش هایی از این ویدیوی تست و بررسی تخصصی در منطقه الیمالات و سافاری پارک ببرها تهیه شده است. جهت ضبط این قسمت ها، پروتکل های ایمنی و زیست محیطی حیات وحش ایجاده شده، رعایت گردیده است.

سافاری پارک الیمالات و منطقه گردشگری دریاچه الیمالات توسط هلدینگ جوانمرد توسعه پیدا کرده است. در تهیه ویدیوی تست و بررسی کی ام سی T9 همکاری های لازم این مجموعه برای تولید ویدیوی تست و بررسی تخصصی خودرو را شاهد هستیم. منطقه گردشگری الیمالات در استان مازندران، شهرستان نور، کیلومتر ۸ جاده چمستان واقع شده و امکان بازدید برای عموم فراهم است.

در ویدیوی تست و بررسی تخصصی KMC T9 شاهد هستیم که رانندگی شهری، جاده ای، شتاب، مصرف سوخت، عملکرد امکانات و برخی قابلیت های آفرودی این پیکاپ در مناطق کوهستانی و جنگلی به چالش کشیده شده است.

شما مخاطبان آخرین خودرو می توانید ویدیوهای تست و بررسی تخصصی خودروهای مختلف را از آپارات، یوتیوب و فیلم نت آخرین خودرو تماشا کنید.

ویدیوی تست و بررسی KMC T9 در قلمرو ببرها

مشخصات فنی کی ام سی T9 کرمان موتور

کی ام سی T9 یک پیکاپ دو دیفرانسیل و اتوماتیک است. این خودرو به پیشرانه دو لیتری توربو شارژر مجهز است. پیشرانه پیکاپ اتوماتیک کرمان موتور ۲۲۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور 380 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT هم توان را به چرخ های جلو و عقب این پیکاپ آفرودی می رساند.

در KMC T9 کرمان موتور امکاناتی مانند سانروف برقی، سنسور نور، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، کلاستر دیجیتال، تنظیم حالت رانندگی، قابلیت تیپ ترونیک، قابلیت تنظیم الکتریکی انتقال قدرت به چرخ ها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، صندلی های برقی جلو، تهویه اتوماتیک، نور پردازی کابین، فناوری LED چراغ ها، استارت دکمه ای، شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و… دیده می شود.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “ویدیوی تست و بررسی KMC T9 در قلمرو ببرها”

  1. yassinam گفت:

    حالا چرا ابهت ببر را میارید پایین با یک چینی

    ۱۴
    ۸
  2. حسام گفت:

    چقدر ویدیو هاتون حس خوبی میده بهم ،واقعا حرفه ای فیلمبرداری میکنین

    ۱۱
    ۲
  3. Amir98 گفت:

    اقا حسین فدای تو بشم، این نقد و بررسی بود یا تبلیغات!؟
    از نصف بیشتر خودروهای وارداتی نقد و بررسی نرفتین بعد میایی از محصولات ضعیف و به ناحق گرون منتاژی بررسی میری!!!!؟
    اگر نقدی میکنیم چون آخرین خودرو رو دنبال میکنیم
    و انتظارات بالاتری هست

    ۱
    ۱
  4. خشایار گفت:

    این برای چیز دیگست … 😂

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X