%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی معرفی نسل جدید هیوندای سانتافه

منتشر شده در 18 مرداد 1404 ساعت 19:34
نویسنده سامان امانی
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

هیوندای سانتافه یک کراس اوور به نسبت بزرگ است که حالا با نسل پنجم خود توسط هرمس خودرو به ایران آمده است. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی هیوندای سانتافه نسل جدید رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، تجربه آشنایی ایرانیان با هیوندای سانتافه به نسل دوم این خودرو بر می گردد. اما باید گفت که نسل سوم هیوندای سانتافه جز پرطرفداراترین کراس اوورهای بازار ایران است و همچنان در بازار کارکرده ها این خودرو طرفداران زیادی دارد. نسل چهارم سانتافه به دلیل ممنوعیت واردات خودرو به بازار ایران نیامد و تنها نمونه های پلاک ملی این نسل به نسخه های کارکرد بیش از سه سال سفارتخانه ها بر می گردد.

ویدیوی معرفی نسل جدید هیوندای سانتافه

نسل پنجم هیوندای سانتافه با مدل ۲۰۲۴ به بازار جهانی معرفی شد. این خودرو در کارخانه های کره جنوبی، چین، آمریکا، ویتنام، اندونزی و قزاقستان هیوندای تولید می شود. نمونه وارد شده این خودرو توسط شرکت هرمس خودرو ساخت کره جنوبی است که فعلاً هرمس خودرو برنامه واردات این خودرو را برای سامانه جانبازان دنبال می کند. اما با توجه به گشایش ایجاد شده در ساختار واردات خودرو به کشور، احتمال دارد تا در آینده نزدیک هرمس خودرو به عنوان عرضه کننده خدمات فروش و پس از فروش محصولات کیا و هیوندای، سانتافه را هم به جمع محصولات خود اضافه کند.

مشخصات فنی هیوندای سانتافه جدید

هیوندای سانتافه نسل پنجم به دو پیشرانه رسمی در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه می شود. این خودرو در نمونه ارزان تر به پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی GDi مجهز است. این پیشرانه ۱۹۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۴۳ نیوتن متر تولید می کند و توان را با یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT به چهار چرخ سانتافه می رساند.

اما در نمونه حاضر در ویدیوی معرفی هیوندای سانتافه نسل جدید، این خودرو به پیشرانه ۲.۵ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۲۷۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور 422 نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. این نسخه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۸.۵ ثانیه ثبت می کند. تعلیق جلوی سانتافه از نوع مک فرسون است و در بخش عقب آن تعلیق مولتی لینک دیده می شود. همچنین فناوری چهار چرخ محرک هیوندای سانتافه نسل جدید از نوع ATRAC بوده که قابلیت های بیشتری را نسبت به نسل های قبلی در اختیار رانندگان می گذارد.

ویدیوی معرفی نسل جدید هیوندای سانتافه

امکانات رفاهی سانتافه هرمس خودرو

هیوندای سانتافه هرمس خودرو از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد. شش کیسه هوا، سانروف برقی جلو و سقف شیشه ای ردیف های عقب، صندلی برقی راننده، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، سنسور نور، کلاستر دیجیتال، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، فناوری LED چراغ ها، نور پردازی کابین، رینگ آلومینیومی، درِ صندوق عقب برقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پنل تهویه ردیف سوم، شارژر وایرلس، ترمز پارک برقی و اتوهلد، اپل کارپلی، اندروید اتو، استارت دکمه ای، قابلیت روشن کردن و حرکت دادن خودرو با ریموت، کروز کنترل و… از جمله امکانات سانتافه هرمس خودرو است.

ویدیو های پیشنهادی

۶ Responses to “ویدیوی معرفی نسل جدید هیوندای سانتافه”

  1. اسد الله قاشتمال گفت:

    چقد زشته
    🤮🤢

    ۱۷
    ۲
  2. علی گفت:

    بیشتر امبولانسه تا ماشین

    ۶
    ۱
  3. ناشناس گفت:

    قیمتش با چند میلیارد بازی میکنه؟
    میخوام ببینم سرهنگ های بارنشسته.
    چند هزار سال باید حقوقشان را جمع کنند تا این ماشین را بخرند.
    اخه زمان انقلاب یه اقای میگفت.
    اقای سرهنگ نمی خواهی اقای خودت باشی.
    از اون نظر پرسیدم.

    ۴
    ۱
  4. هومن گفت:

    دستشون درد نکنه با این طراحی، تو خودرو رو میبینی یاده شورلت های دهه ۶۰ میوفتی نمای بیرون هم که ترکیب شتر گاو پلنگه ، دیگه دیده اسمش هیونداس مدلشم سانتافس گفته بدیم سگمون طراحی کنه اسمش ضامنه فروشه ، خداییش چانگان و byd هونگچی کجا دارن میرن اینا کجا، کیا هزار برابر بهتر هیوندا داره عمل میکنه دیگه گندش در اوردن با این طراحی های احمقانشون

    ۲
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X