موضوعات داغ روز:

کاتالوگ سدان جدید کرمان موتور منتشر شد ؛ ایگل در یک قدمی بازار

منتشر شده در 21 تیر 1403 ساعت 11:12
کاتالوگ سدان جدید کرمان موتور

به تازگی کاتالوگ سدان جدید کرمان موتور یا همان کی ام سی ایگل منتشر شده که نشان می دهد اولین محصول ملی این شرکت به زودی به بازار می آید.

کی ام سی ایگل اولین سدان ملی کرمان موتور است که شرکت کرمان موتور برنامه های گسترده ای را برای این خودرو تدارک دیده است. این خودرو در حقیقت همان جک J4 است که قبلا توسط خود شرکت کرمان موتور به عنوان یک سدان اقتصادی کم استهلاک به فروش می رسید اما بعد ها، این شرکت پلتفرم جک J4 را خرید و طراحی آن را به دست حسین وفایی سپرد و این گونه بود که KMC ایگل متولد شد.

اکنون بعد از مدت ها کاتالوگ این خودرو منتشر شده و بر روی وبسایت این شرکت قرار گرفته و مشخصات و امکانات این خودرو مشخص شده است. با انتشار کاتالوگ رسمی KMC Eagle توسط کرمان موتور، احتمال می رود به زودی شاهد حضور این خودرو در جاده های کشور باشیم. در ادامه بررسی مختصری از کی ام سی ایگل خواهیم داشت و نگاهی به مشخصات و امکانات این سدان خواهیم انداخت.

ویدیو معرفی سدان جدید کرمان موتور

مشخصات کی ام سی ایگل

 سدان ملی کرمان موتور از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها بهره می برد که نهایت قدرت ۱۰۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۳۷ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. مسلما با توجه به اعداد و ارقام اعلام شده نمی توان انتظار شتاب بالایی از این خودرو داشت. شتاب صفر تا صد این خودرو حدودا ۱۴ ثانیه است که عدد چندان بالایی نیست.

مشخصات کی ام سی ایگل

مصرف سوخت میانگین سدان جدید کرمان موتور به ازای هر صد کیلومتر حدودا ۷ لیتر است و این بدین معنا است که با سدانی به نسبت کم مصرف روبرو هستیم.

طراحی و دیزاین کلی سدان جدید کرمان موتور

به طور کلی این خودرو نسبت به جک جی ۴ طراحی اسپرت تر و جوان پسندانه تری دارد. استفاده از خطوط کرومی نسبتا عریض در نمای جلو این خودرو جلوه خوبی را به این خودرو داده و تغییر گرافیک چراغ های عقب و همچنین تغییر فرم سپر عقب، چهره اسپرتی را به این خودرو داده است. اما در کی ام سی ایگل تغییرات زیادی را نسبت به جک J4 نمی بینیم و عمده تغییرات این بخش مربوط به دیزاین رینگ های آلومینیومی این خودرو است.

طراحی کی ام سی ایگل

امکانات KMC Eagle

کی ام سی ایگل سطح امکانات قابل قبولی را ارائه می دهد. دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سامانه کنترل پایداری، کروز کنترل، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، دیلایت، کامپیوتر سفری، گرم کن آینه های جانبی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، و… از امکانات این خودرو به شمار می رود.

کاتالوگ

کاتالوگ کی ام سی ایگل
ویدیو های پیشنهادی

۱۵ Responses to “کاتالوگ سدان جدید کرمان موتور منتشر شد ؛ ایگل در یک قدمی بازار”

  1. مجید گفت:

    طراحی ، مشکل اصلی خودروهای تولید داخل

    ۲۳
    ۲
  2. بهادر گفت:

    چه طراحی زشتی حداقل چیزی طراحی تولید کنید که آدم وقتی همچین ماشینی میخره سوار میشه لذت ببره توی روحت با این طراحی عهد دقیانوسی

    ۲۲
    ۱
  3. رنجبر گفت:

    طراحیش جذاب تر شده واقع‌بین یک حقیقت دیگه بعضی‌ها ننی پسندند این سلیقه است هرکسی یک سلیقه داره

    ۷
    ۱۱
  4. نسیم آزادی گفت:

    مزدا اف ال با ۱۷ سال کارکرد بیش از ۵۰۰ هزار ک هنوز دست به یک پیچ کوچکش نزدم و گاز کولر هنوز گاز کارخونه هست با مصرف ۶ لیتر در جاده ومن متاسفم برای ملتم که باید این آهن قراضه های چینی ایرانی را چند ده برابر پول بدهند و لذت هم نبرند

    ۲۱
    ۲
    • دانا گفت:

      مسلما اینهاباماشینهای ژاپنی والمانی اصلا قابل مقایسه نیستند ولی بنده حدودا ده سال میشه یه جک البته جی ۵ دارم ماشین بی ازاریه

      ۷
      ۱
  5. مسعود گفت:

    چرا ما مجبوریم یا چینی بخریم یا ایرانی چرا حق انتخاب نداریم متاسفانه حتی حق انتخاب ماشین زیر پامون هم آزمون گرفتن و ایران شده موش آزمایشگاهی خودروسازان چینی تویوتا که یک برند اقتصادی با قیمت مناسب هست ول کردیم با چین کار میکنیم که کیفیتش مشخصه و البته چندین برابر قیمت چهل سالمون شد همه ارزوهامون شد حسرتهایی که به گور میرن همش حسرت و اینها زیاده خواهی نیست متاسفانه یک زندگی معمولی حداقلی برامون شده رویا

    ۶
    ۰
  6. متضرر گفت:

    آقا اینها خودروهای قبلی که پولش را از مردم گرفتند بدن ملت را گرفتار امروز فردای خودشون کردن خیالشون هم نیست

    ۱
    ۰
  7. فرشاد گفت:

    براشون خواسته های مشتری اهمیتی نداره، یک دوربین دنده عقب هنوز بعد از سالها تولید j4 برای مصرف کننده زورشون میاد حداقل برای این خودروی در ظاهر جدید بذارند. صد رحمت به ۲۰۷ که حداقل ها رو براش گذاشتند.

    ۴
    ۰
  8. جلیل گفت:

    سه سال پیش واسه نامگذاری این خودرو قرعه کشی گذاشتن ولی هنوز هیچی به هیچی،اسم ایگل وکارمانیا وغیره را فرستادم

    ۲
    ۰
  9. محمد گفت:

    طراحی جلوش رو که نگاه می‌کنی به نظر میاد از ماشین های تصادفی الهام گرفته

    ۴
    ۰
  10. احمد گفت:

    باید شرایطی بفروشه تا تو بازار جا بیفته وگرنه کسی نمیخره.مثل بک x3که اول اومد نقد بعد التماس کردند شرایطژ بخر

    ۱
    ۰
  11. کارن،قارون گفت:

    ایگل ایرانی هست ؟ ما زبان فارسی و نگارش فارسی نداریم.؟؟شایدم به زبان هموطن لر هست خودم لر هستم البته،ایگل،ای گل ،..میخاهید بشیم تاجیکستان، ترکیه،هند و..فارسی فقط

    ۱
    ۰
  12. محمد گفت:

    بنظرم ماشین بی دردسری باشه _ چرا زمان عرضش انقدر ابهام داره ؟؟؟ میدونید کی عرضه میشه ؟؟؟ کرمان موتور انقدر بی برنامس یا اینکه شگرد خاصیه ؟

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.

توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.