%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

کاتالوگ پیکاپ مکسوس منتشر شد ؛ قدرتمند ترین پیکاپ بازار چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 21 مهر 1403 ساعت 12:40
نویسنده آخرین خودرو
کاتالوگ پیکاپ مکسوس

اواسط تابستان بود که شرکت شتابران خودرو مکسوس استار H را معرفی کرد و حالا کاتالوگ پیکاپ مکسوس منتشر شده است.

بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل حالا چندسالی است که در کشور داغ شده و مشتریان زیادی به سمت خرید این خودروها می روند. بازاری که آمیکو به طور جدی آن را مطرح کرد و کرمان موتور توانست ظرفیت های فروش آن را نشان دهد. از سال گذشته بحث حضور پیکاپ های دو دیفرانسیل و فول آپشن پررنگ تر شد. با معرفی بهمن G9، فوتون تونلند G7 و کی ام سی T9 حالا دیگر رده بالای این سگمنت مورد هدف قرار گرفته بود و حالا شتابران خودرو هم با یک محصول قوی آمده تا سهم خوبی را از این رده بازار داشته باشد. اواسط تابستان بود که معرفی این خودرو بصورت رسمی توسط این شرکت انجام شد و حالا کاتالوگ رسمی و نهایی این خودرو منتشر شده تا بتوانیم نگاهی دقیق تر به مشخصات فنی این پیکاپ جذاب و جدید داشته باشیم.

ویدیو معرفی

مشخصات فنی قدرتمند ترین پیکاپ بازار

زیر کاپوت مکسوس استار H یک پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژر قرار دارد که فناوری پاشش مستقیم سوخت و تکنولوژی VGT به آن اضافه شده است و توان تولید نهایت قدرت ۲۶۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد به چرخ های عقب می رسد اما از آنجا که پیکاپ مکسوس یک خودروی دو دیفرانسیل است، پس عملا قابلیت انتقال قدرت به هر چهار چرخ و تنظیم دنده سبک و سنگین به همراه قفل دیفرانسیل در این آفرودر دیده می شود.

مشخصات فنی پیکاپ مکسوس

سه حالت رانندگی معمولی، اقتصادی و اسپرت را در این خودرو می بینیم و مصرف ترکیبی در این پیکاپ ۹.۴ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر محاسبه می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع دابل ویشبون و در عقب از نوع مولتی لینک است. استفاده از سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب باعث می شود سواری به مراتب نرم تری را در این پیکاپ داشته باشیم اما از طرف دیگر ظرفیت وزنی آن یه ۶۰۰ کیلوگرم کاهش میابد.

کابین و امکانات

طراحی داخل کابین و پیکاپ مکسوس H استار مدرن است و المان هایی مثل صفحات نمایش بزرگ برای سیستم مالتی مدیا و کلاستر باعث شده تا این پیکاپ بسیار به روز به نظر برسد. کیفیت متریال هم خوب به نظر می رسد اما به عنوان یک آفرودر، در مدت زمان طولانی تر می توان در مورد دوام متریال و قطعات داخلی نظر داد.

کابین پیکاپ مکسوس

همانطور که گفته شد پیکاپ مکسوس در رده دو دیفرانسیل های فول بازار قرار دارد و در این خودرو امکانات کاملی نظیر سیستم کنترل پایداری، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، گرم کن صندلی های جلو، شارژر وایرلس، سیستم تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف عقب، سانروف، دوربین ثبت وقایع و… مجهز است.

کاتالوگ پیکاپ مکسوس

کاتالوگ خودرو پیکاپ مکسوس
ویدیو های پیشنهادی

۳ Responses to “کاتالوگ پیکاپ مکسوس منتشر شد ؛ قدرتمند ترین پیکاپ بازار چه مشخصاتی دارد؟”

  1. کیوان گفت:

    درود،فناوریvgtرو توضیح میدهید لطفا!؟

    ۰
    ۰
  2. ناشناس گفت:

    همانطور که شرح دادید همه چینی ها بعلاوه حتی موسو گرند خان یه گند هستن که به خورد ملت ما میدن یه هایلوکس۲۰۱۶ارزش کلشون رو داره دیگه فورد رپتور و شورلت سیلورادو و کلورادو و رپتور آر پیشکش حد اقل آمارو ک فلوکس رو میاوردن حرف نداشت از هایلوکسم کمی بهتر بود.بازار آشغال جات چینی گرمه.

    ۲
    ۰
  3. علیرضا گفت:

    همچون میگین قدرتمند انگار موتور ۴۸۰۰ شش سیلندر روشه… لندکروز یا نیسان سافاری اینقدر بزرگنمایی نمیکنن

    ۳
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X