دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

کدام تیپ میتسوبیشی اوتلندر ارزش خرید دارد؟

منتشر شده در 29 دی 1403 ساعت 17:20
نویسنده حسین دلاور
عکاس رضا چوکامی
تیپ میتسوبیشی اوتلندر

در حال حاضر چندین تیپ میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ توسط شرکت آرین موتور به مشتریان تحویل داده شده است. حال کدام تیپ اوتلندر نسل جدید ارزش خرید دارد؟

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر توسط نماینده رسمی این خودروساز ژاپنی، یعنی آرین موتور به بازار ایران آمده است. البته این کراس اوور ژاپنی از خط تولید جی ای سی – میتسوبیشی چین برای بازار ایران تامین شده است. اما باید بدانیم که اوتلندر نسل جدید بزودی با چهار تیپ دیگر هم در به بازار کشور می آید. به طور کل می توان گفت که نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر در بازار ایران ۷ تیپ خواهد داشت. حال می خواهیم ببینیم که تفاوت این تیپ ها چیست و کدام تیپ میتسوبیشی اوتلندر ارزش خرید بیشتری دارد؟

ویژگی فنی تیپ های اوتلندر جدید

اوتلندر نسل جدید با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi و سیستم هایبرید خفیف به بازار کشور ما عرضه شده است. در تمام تیپ ها این پیشرانه ۱۶۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور 280 نیوتن متر تولید می کند. سیستم هایبرید خفیف این کراس اوور هم می تواند به صورت لحظه ای قدرت ۲۱۵ اسب بخار را ایجاد کند. جعبه دنده تمام تیپ های اوتلندر از نوع CVT است و قابلیت ۸ سرعته مصنوعی را دارد. تفاوت اصلی اوتلندرها در بحث فنی نحوه انتقال قدرت پیشرانه به چرخ ها است. چهار تیپ ابتدایی اوتلندر تک دیفرانسیل جلو هستند و سه تیپ بالایی با قابلیت چهار چرخ محرک به بازار عرضه می شوند.

کدام تیپ میتسوبیشی اوتلندر آپشن های بیشتری دارد؟

میتسوبیشی اوتلندر نسل جدید با ۷ تیپ به بازار کشور عرضه شده است. باید اشاره کرد که تیپ L و M تک دیفرانسیل تیراژ کمی را در سبد محصولات میتسوبیشی دارند و بیشتر تیپ ها به نسخه های کامل تر اختصاص دارد. در تیپ تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل، نسخه P کامل ترین گزینه است. یعنی هم نسخه ۷ صندلی به حساب می آید و هم بیشتری سطح امکانات رفاهی و ایمنی را دارد. بدیهی است که برای علاقه مندان به آپشن و کسانی که دنبال خرید کامل ترین ترین نسخه ها هستند، نمونه های P تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل پیشنهاد می شود. البته که نسخه H اوتلندر دو دیفرانسیل هم از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه مناسبی قرار دارد.

در حال حاضر شش تیپ اوتلندر نسل جدید در سامانه وارداتی ها عرضه شده اند. بزودی هم قرار است که اوتلندر P لاین دو دیفرانسیل در سامانه وارداتی ها عرضه شود. بدیهی است که این نسخه می تواند جذاب ترین نسخه این کراس اوور ژاپنی در بازار کشور باشد.

جدول تفاوت های ۷ تیپ میتسوبیشی اوتلندر نسل جدید

7 تیپ میتسوبیشی اوتلندر

ویدیوی تست و بررسی میتسوبیشی اوتلندر نسل جدید

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “کدام تیپ میتسوبیشی اوتلندر ارزش خرید دارد؟”

  1. صالح گفت:

    سلام لطفا جواب این سؤال را اگر میدانید بدهید
    چرا میتسوبیشی اوتلند با ابعاد بزرگتر از اسپورتیج با ابعاد کوچکتر سبک‌تر است؟

    ۳
    ۱
    • ایرانی گفت:

      متریالی که در میتسوبیشی به کار رفته متفاوت هست از اسپورتیج. البته فکر کنم میتسوبیشی ماشین امن تری باشه در مجموع. موتور جالبی نداره ولی به نظرم.

      ۰
      ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X