%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰

کراس اوور جدید ماموت خودرو با نام ارس M7 در حال تست دیده شد

منتشر شده در 01 آبان 1403 ساعت 16:27
کراس اوور ماموت خودرو

بر اساس تصاویر به ثبت رسیده توسط خبرنگار آخرین خودرو، کراس اوور جدید ماموت خودرو مراحل تست های فنی را پشت سر می گذارد.

نخستین بار تیرماه و در سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو بود که ماموت خودرو از ارس M5 پرده برداشت. خودرویی که در واقع همان سرس M5 بود که نام آن برای بازار ایران تغییر داده شده بود. حالا تصاویر جدید نشان می دهد که ماموت خودرو سرس M7 یا همان آیتو M7 را برای ورود به بازار کشور آماده می کند. کراس اووری که از نظر ابعادی از M5 بزرگ تر است و قیمتی بالاتر هم خواهد داشت.

ارس M7 ماموت خودرو

پیش از هر چیز لازم است بدانید که این خودرو از محصولات مشترک هواوی و سرس به شمار می رود و از جمله تکنولوژیک ترین محصولات تولید چین است. به طور کلی مجموعه محصولات آیتو که در ایران با نام اِرِس شناخته می شوند، تجربه جدیدی از خودروهای چینی را به ایران می آورند که تلفیقی از قوای فنی مدرن و امکانات پیشرفته است. در ادامه بیشتر به معرفی این خودرو می پردازیم.

مشخصات فنی کراس اوور جدید ماموت خودرو

سرس یا آیتو M7 در بازار های هدف در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل عرضه می شود و هر دو نسخه قوای محرکه هیبرید رنج اکستندر (range-extender) دارند. در این نوع هیبرید موتور بنزینی در مدار قدرتی قرار ندارد و تنها باتری را شارژ می کند و نیرو از پیشرانه برقی به چرخ ها می رسد. در نسخه تک دیفرانسیل یک پیشرانه برقی سوار بر محور عقب است که توان تولید ۲۶۸ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. اما در نسخه دو دیفرانسیل دو پیشرانه برقی سوار بر دو محور خروجی ترکیبی ۴۴۳ اسب بخار قدرت و ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور را دارند که عدد بسیار بالایی است.

مشخصات ارس M7

در هر دو نسخه باتری لیتیومی (ساخت CATL) ظرفیت ۴۰ کیلووات ساعتی دارد که با شارژ کامل آن می توان مسافت ۲۱۰ تا ۲۴۰ کیلومتر را در حالت برقی پیمود و در شرایط ترکیبی، با بک و باتری فول می توان مسافت ۱۳۰۰ کیلومتر را با این خودرو پیمود. هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه نسخه ای به بازار ایران می آید منتشر نشده اما اگر رویه ماموت خودرو همانند ارس M5 اجرایی شود، باید منتظر نسخه دو دیفرانسیل در بازار ایران باشیم.

کراس اوور ارس M7 ماموت

کابین و امکانات

ارس M7 یکی از پیشرفته ترین خودروهای چینی است و سیستم خودران پیشرفته هواوی را دارد. این سیستم با ۲۷ سنسور مختلف در نقاط مختلف خودرو کار می کند تا امکانات نیمه خودران را بصورت پیشرفته در این خودرو داشته باشیم. از جمله امکانات این خودرو می توان به رانندگی بین خطوط، سیستم پارک خودرکار، حرکت با ریموت، ترمز اضطراری پیشرفته، کروز کنترل تطبیقی، سنسور نور، سنسور باران، سیستم تهویه اتوماتیک، کلاستر دیجیتال، صفحه نمایش بزرگ جلو، شارژر وایرلس و… اشاره کرد. البته هنوز مشخص نیست ماموت خودرو چه نسخه ای را برای بازار ایران در نظر گرفته اما در فول ترین نسخه های این خودرو نمایشگر های ردیف دوم را هم می بینیم که آپشنی مدرن و لوکس به حساب می آید.

کابین ارس M7
ویدیو های پیشنهادی

One Response to “کراس اوور جدید ماموت خودرو با نام ارس M7 در حال تست دیده شد”

  1. ناشناس گفت:

    چقدر شبیه رنو کولئوس
    به نظر میاد پلتفرم مشترک دارن

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X