ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰

کراس اوور جدید پژو به ایران می آید ؛ پژو 408X ایران خودرو چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 06 دی 1403 ساعت 13:08
پژو 408X ایران خودرو

بر اساس شنیده ها نخستین نمونه از کراس اوور جدید پژو به ایران رسیده است و به زودی پژو 408X ایران خودرو را در سامانه وارداتی ها خواهیم دید.

قبل تر خبری را پوشش دادیم که یک شرکت خصوصی واردات خودروهای نشان پژو را برنامه ریزی می کند و پس از آن هم اعلام کردیم که ایران خودرو هم برای واردات پژو اقدام کرده است. حالا شنیده ها حاکی از آن است که نخستین نمونه وارداتی از کراس اوور جدید پژو یعنی پژو 408X توسط ایران خودرو به خاک کشور رسیده و برنامه های عرضه این محصول و البته چند محصول دیگر پژو توسط ایران خودرو به صورت جدی دنبال می شود. توجه داشته باشید که ایران خودرو سال ها است که شریک تجاری پژو در منطقه به حساب می آید و عرضه محصولات نشان پژو توسط یک شرکت خصوصی باعث شد تا این شرکت دولتی خیلی سریع نسبت به واردات پژو و نشان دادن نمایندگی رسمی این نشان اقدام کند. البته در مراحل اولیه واردات صحبت هایی مطرح شده بود که در دور جدید واردات قرار نیست خودروهای فرانسوی را در ایران داشته باشیم و به نوعی ما در مقابل بدعهدی فرانسوی ها پس از کنار رفتن برجام، آن ها را تحریم کرده بودیم اما حالا شاهد آن هستیم که بحث واردات فرانسوی ها به ایران عادی سازی شده و حتی شرکت خصوصی دیگری در حال واردات محصولاتی از سیتروئن است که در روز های آینده در مطلبی جداگانه به معرفی شرکت و مدل های وارداتی سیتروئن می پردازیم.

پژو 408X

کراس اوور جدید پژو ؛ سبک جدید فرانسوی ها در طراحی

نام پژو ۴۰۸ در بسیاری از بازارها برای سدان C سگمنت پژو به کار می رود اما پژو مدل ۴۰۸ را به عنوان یک کراس اوور در بازار اروپا در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد. البته این مدل در بازار چین با نام پژو 408X شناخته می شود چراکه نسخه سدان همچنان در چین موجود است. پژو 408X نخستین بار در سال ۲۰۲۲ و در نمایشگاه پاریس رونمایی شد و در سبد محصولات پژو، بین دو مدل ۳۰۸ و ۳۰۰۸ قرار گرفت. این خودرو بر اساس پلتفرم EMP2 گروه PSA توسعه داده شده و این همان پلتفرم ماژولاری است که پژو ۳۰۸ هم بر اساس آن طراحی شده بود. این خودرو در واقع در کلاسی بین هاچبک، سدان و شاسی بلند دارد و عملا کراس اووری کوچه است که ظاهری متفاوت بر مبنای طراحی های جدید پژو ارائه می دهد. این کراس اوور تحت جوینت ونچر پژو با دانگ فنگ در چین تولید می شود و اساس فنی کاملا یکسان با سیتروئن C5 X دارد.

کراس اوور پژو 408X ایران خودرو

مشخصات فنی پژو 408X

زیر کاپوت کراس اوور جدید پژو یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۷۵ اسب بخار و نهایت گشتاور 250 نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو می رسد. وجود قوای محرکه قدرتمند و ترکیب آن با جعبه دنده ۸ سرعته AT این محصول پژو را به یک وارداتی جذاب تبدیل می کند. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع تورشن بیم بوده و رینگ های ۱۸ و ۱۹ اینچی در بازار چین برای این خودرو طراحی شده که باعث می شود ظاهری با ابهت را در این کراس اوور فرانسوی ببینیم.

کابین و امکانات

در داخل کابین دیگر خبری از طراحی های قدیمی پژو نیست و سبک جدید و مدرن پژو را در داخل پژو 408X می بینیم. در طراحی های جدید پژو الگوهای راننده محور را در داخل کابین می بینیم و الهاماتی از کابین هواپیما هم در طراحی جزئیات به کار رفته تا همه چیز جذاب تر از مدل های قدیمی پژو شده باشد. هنوز مشخص نیست ایران خودرو در نهایت کدام نسخه را به ایران می آورد اما انتظار می رود در در محصول نهایی امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، تغییر حالت رانندگی، استارت استاپ، کنترل حرکت در سربالایی، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سانروف پانورامیک، سیستم تهویه اتوماتیک و دریچه تهویه عقب را داشته باشیم. البته در تیپ های فول تر امکاناتی مثل رادار خط خوان، سیستم رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، نوربالای اتوماتیک، در صندوق برقی و … دیده می شود و در نهایت باید دید واردات کدام تیپ به ایران نهایی خواهد شد.

کابین پژو 408X ایران خودرو
ویدیو های پیشنهادی

۱۰ Responses to “کراس اوور جدید پژو به ایران می آید ؛ پژو 408X ایران خودرو چه مشخصاتی دارد؟”

  1. (Saeed(PEUGEOT گفت:

    یه وارداتی بی نظیر و درست حسابی

    ۳۵
    ۱۱
  2. ایمان چراغی گفت:

    عالیه

    ۲
    ۳
    • رضازمانی گفت:

      ۴۵سال اشغال سرهم کردنوفروختن حالا تبدیل به واسطه شدن و چهارتا پهنا ماشین خارجی بدن مردم دوبار انحصار دردست ایرانخودرو و سایپا گران بفروشند.

      ۶
      ۰
  3. مجتبی گفت:

    به وقت نیاز که از ایران رفتن حالا که هر مدلی میاد تو کشور اونم میخواد بیاد!بره به درک

    ۵
    ۳
  4. محمد گفت:

    اگر قیمت بالایی براش در نظر گرفته بشه و اصطلاحا با بزرگتر از خودش سرشاخ بشه(مثلا کیا اسپورتیج که تقریبا ۸۰۰-۲۷۰۰ تومنه) قطعا به سرنوشت پژو ۴۰۷ دچار میشه و شکست میخوره. اما اگر قیمت مناسب داشته باشه و سیاست عرضه درستی پشتش باشه یقینا خودروی پر متقاضی و محبوبی میشه خصوصا که پشتیبانی ایران خودرو رو هم داره.

    ۵
    ۰
  5. Aref گفت:

    این پژو چینیه و با اون پژو اروپایی فرق می‌کنه.

    ۱۱
    ۹
  6. AMIR گفت:

    واقعا نمی‌فهمم چرا تو خودرو های وارداتی جدید همشون چینی پشتشون نوشته مثل تویوتا هیربید وارداتی یا اون تویوتا کراس اور جدیده معنی این کار چیه؟
    اگه قرار پژو ساخت چین باشه میخام صد سال وارد نکنید

    ۳
    ۲
    • ناشناس گفت:

      دورد دوست عزیز
      باید از خداتون هم باشه که پژو میارن
      شما با همین قیمت حاضری ماشین های چری رو سوار بشی یا این ماشین . در خودرو های صفر وارداتی ۲۰۲۴

      ۴
      ۱
      • نوید گفت:

        نه عزیز من ما از خدا مون نیست که ماشین پژو سوار بشیم خیابون های ایران پر است از این اشغالهای فرانسوی ضمن اینکه ما دلخوشی از فرانسوی ها نداریم چون قرار داد بستن و در کمال بی مسولیتی ایران رو ترک کردن حالا دوباره می خوان اشغالهاشون رو بندازن به ما .من به شخصه ماشینهای چینی رو ترجیح میدهم ماشینهای با کیفیت که نمایندگی و خدمات پس از فروشش تو ایران پر هست. چین در بحث ماشین حرف اول رو میزنم نسبت به ماشینهای اشغال آمریکایی پر مصرف و اشغال های پر مصرف پژو و حتی ماشینهای ژاپنی با کمترین امکانات داره رقابت می کنه ظاهراً در جریان نیستید که چین در بحث خودرو دنیا رو تصاحب کرده و برندها رو هدف رقابت خودش قرار داده…

        ۱
        ۶
        • حسن اسفندیاری گفت:

          سلام لطفا خواستی نظر بدی یه مقدار تحقیق کن وقتی فرق برند های امریکاییی و چینی و رو نمیدونی نباید باهات بحث کرد شورلت و اپل بخاک سیاه نشستن چون عمر ماشین هاشون بالای ۲۰ یا ۳۰ سال هست که این اثبات شده است ماشین چینی و میخرید با افت قیمت شدید فروش میره

          ۱
          ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X