مسابقه طراحی اولین لوگوی خودروی بومی دیار خودرو

شرکت دیار خودرو در راستای توسعه و معرفی نخستین خودروی بومی خود، فراخوانی عمومی برای طراحی نشان (لوگو) این محصول برگزار میکند.
هدف از برگزاری این فراخوان، خلق هویتی بصری ماندگار و منحصربهفرد است که با صنعت خودروی بومی کشور همخوانی داشته باشد؛ هویتی که اصالت، نوآوری و نگاه آینده محور برند دیار خودرو را به بهترین شکل بازتاب دهد و تصویری قدرتمند از برند در ذهن مخاطبان ایجاد کند.
این فراخوان فرصتی است برای هنرمندان، طراحان گرافیک و تمامی علاقهمندان خلاق تا تواناییهای خود را در خلق طرحهایی نوآورانه به نمایش بگذارند و سهمی در شکلدهی به هویت بصری یکی از برند های ملی کشور داشته باشند. آثار ارائه شده باید بتوانند پیام برند دیار خودرو را به روشنی منتقل کرده و در عین حال خلاقیت و زیباییشناسی بصری را به نمایش بگذارند.
از تمامی علاقهمندان دعوت میشود تا با ایدهها و خلاقیتهای خود در این رویداد ملی شرکت کنند و فرصت دیده شدن در سطح کشور و همکاری با یکی از برندهای مطرح خودرویی را از دست ندهند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده جزئیات کامل فراخوان، لطفاً به وبسایت دیار خودرو مراجعه نمایید.
اطلاعیه دیار خودرو در مورد بایک U5 پلاس
تیپ جدید بایک U5 پلاس دیار خودرو به بازار ایران می آید
دیار خودرو در مسیر توسعه
جایگاه سابرینا یو ۵ پلاس در بازار





دیار خودرو قبل از لوگو باید یه فکری به حال اسمش بکنه، از دیار که بگذریم اصلا چه اصراریه کلمه “خودرو” داخل نام شرکت باشه که بعد انگلیسی نوشتنش و تلفظش هم مشکل زا باشه
Diar
یا
Diar Motors
خیلی بهتره