اعلام قیمت نهایی ری را ؛ اولین کراس اوور ملی میلیاردی شد!

سرانجام قیمت نهایی ری را مشخص شد و شرکت ایران خودرو بهای تمام شده اولین کراس اوور ملی کشور را منتشر کرده است.
ری را نخستین کراس اوور ملی ایران است که ایران خودرو آن را بر مبنای پلتفرم نسل دوم از پژو ۲۰۰۸ توسعه داده است. طراحی این خودرو به طور کامل توسط تیم طراحی ایران خودرو انجام شده و درصد قابل توجهی از قطعات این کراس اوور تماما ایرانی است. قبل تر قرار بود عرضه این خودرو در تیرماه انجام شود اما حالا و با کمی تاخیر قیمت نهایی ری را مشخص شده است. بر اساس شنیده ها، قیمت کراس اوور ری را ۱,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰ محاسبه شده است. این یعنی با گران ترین خودروی ملی کشور طرف هستیم که البته در کارخانه قیمت پایین تری نسبت به رقبای چینی و مونتاژی خود دارد. البته این را هم در نظر داشته باشید که ری را لقب فول آپشن ترین خودروی ملی را هم یدک می کشد. باید دید با عرضه این خودرو، قیمت آن در بازار آزاد چگونه می شود و رقابت این کراس اوور با رقبای مونتاژی به کجا کشیده خواهد شد.
با این حال وزیر صمت در آخرین گفت و گوی خود تاکید کرده است که ری را با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان به بازار می آید و از هفته آینده به فروش می رسد.

جدول قیمت نهایی ری را
نام خودرو | قیمت حدودی (تومان) |
ایران خودرو ری را | یک تا ۱.۲۷ میلیارد |
ویدیو معرفی و مشخصات ری را
این کراس اوور مجهز پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ با فناوری Dual VVTI یا همان EFP است که قرار است بر روی محصولات دیگر ایران خودرو مانند دنا جوانان و یا نسخه هایی از تارا نیز قرار گیرد. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE به چرخ های جلو منتقل کند.

گرمکن صندلی های جلو، ۴ کیسه هوای، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، شیفتر پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، دسته دنده الکتریکی، اتوهلد، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی دو حالته برقی و دو حالته دستی شاگرد، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، شارژر وایرلس، سانروف برقی، نورپردازی داخل کابین و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در تیپ پایه ری را دیده می شود.






شرکت ایرانخودرو …. خورد
نخر خب.
آقا رضا چرا تو فشاری شدی ؟!
خودرو ایرانی توربو شارژ
ایرانخودرو …… خورده با قیمت و این آشغال
نه پس آشغال ام وی ام x22 یک لیتری خوبه که دوسال بعد از خریدش تو سطل آشغال هم نمیتونی بندازیش
هر کی بالای یک میلیارد بخره حقشه بیشتر گرون تر بخره
اول برید بنزین سوپر پیدا کنید بعد برید خودروهای موتور توربو بخرید
ی چرخ تیگو ۵ دست دوم با همین قیمت شرف داره به این گاری نه اسم داره نه تیپ داره نه امکانات داره
خوبه فقط بدرد مرفهین بیدرد میخوره ماکه نداریم موتورسیکلت سوار میشیم
یا خدااااا …..خیلی به ظاهرا ماشین خوبی میومد ؛ ولی با این قیمت گذاری در حال حاضر فاتحه ش خوندس …..فک کنم از هایما s7 توربو پلاس هم گرونتره …..فک کنم هم قیمت فیدلیتی هست …..
گفته بودن نسخه هایی با موتور تارا و گیربکس دنده ای هم داره ؛ پس اونا چی ؟؟؟؟
۱۴۰۰ میشه با مالیات و ..
شایدم بیشتر
یعنی ۱۴۰۰ بدی سوار لگن با موتور قدیمی شی؟
اونم با تعلیق تورشن بیم ؟
چرا جای این ریسپکت پرایم نخره مشتری؟
حد اقل تعلیقش به روز و با کیفیت تره
ممنون ، لطفا صادر کنید به جایی که با این قیمت میخرنش ، برای ما هم وارداتی بدین
همش کم فروشی وگرانفروشی بریدببینیم تاکجاپولداراازشما خودرومیخرن ویااصلا متوجه نمیشن ببینیم آخرش شمامشتریاتونوازکجامیارید
هیچیزی حریف موتور لایسنس آلمان efp نمیشه نگو لگن. از تمام کراس اور های چینی مذخرف داخل بازار با کیفیت تره و همچنین تعلیق خیلی خوبی نسبت که لاماری، تیگو ۸ و ۷ پرو و تمام مدل های ام وی ام داره
اگه ماهی ۱۵ میلیون پس انداز کنی و قیمت این خودرو طی سالها تغییر نکنه بیش از ۷ سال طول میکشه تا بتونی ری را بخری ، گرون نیست؟ !!
باید به ایران خودرویی ها بگم که به یک شکست تلخ و همزمان عبرت آموز سلام کنید
من اگر یک میلیارد پول داشتم می رفتم X33 CROSS می خریدم که هم ارزان تر است و هم کیفیت بالاتری دارد و تازه امکانات بیشتری هم دارد.
خب با این تفاسیر میشه حدود ۲۲هزار دلارشما زحمت کشیدی همه مردم ایران راضی هستند شما خودرو هاتون صادر کنید مردم هم خودشون وارد بکنند،ببین میتونی همین خودرو ۱۵هزار دلار بفروشی ،خیلی همت کنید در حد ده هزار دلار شاید ازتون بخرند ،تازه با قیمت ماشین کره ای به مردم غالب میکنید ننه من غریبه هم در میارید که ما ضررکردیم
آخه مگه مغز خر خوردیم با این قیمت خیلی گزینه بهتر هست همش باید تو نمایندگی باشی
کاملا مشخصه هدف از تولید و قیمت گذاری فقط درآوردن پول و نقدینگی از چنگ یه عده آدم پول دار و نون به نرخ روز خور هست وگرنه کدام آدمی با عقل سالم میره یه ماشین بی کیفیت با قطعات بی کیفیت چینی و سرهمی به دست شرکت ایرانی بخره. از اول هم هدف همین بوده وگرنه نهایتا ارزش این ماشین ۳۰۰ بیشتر نیس تمام قطعاشو هم حساب کنی انقد درنمیاد
ننگ بر شما که هدفتون فقط خالی کردن جیب مردمه اون آدمهای پولداری هم که میرن اینو میخرن هدفشون فقط دلالیه
نهایت ۳۰۰ میلیون ارزش داره لگن ایرانی
دیگه نه اینقدر
800می ارزه حداقل
ایرانخودرو احساس خطر کرده چون واردات خودرو آزاد شده با عجله بخاطر اینکه بحساب خودشون عقب نمانند خدارا شکر که خودرو آزاد شد و همچنین انشاءالله ادامه دارباشدکه هم دست دلال جماعت وکاسبان تحریم از جون ومال مردم کوتاه شود ،
همه این چینی هوایی که گفتین قطعاتشون با کلی تعرفه واردات و مالیات وارد ایران میشه ضمن اینکه به جز شرکت تولیدکننده شون در ایران کلی ام به شرکت مادر ( شرکت صاحب امتیاز ماشین ) سود پرداخت میشه و ضمن اینکه داخلی سازی کمتری دارند و مشخصا هر قطعه کوچیکی که از چین میاد با احتساب هزینه های حمل و انبارداری در ایران و مالیات و عوارض گرونتر از قطعات مشابه داخلی تموم میشه برای شرکت.
پس اساسا مقایسه قیمت ریرا با ماشین هایی که نام بردین درست نیست و باید نسبت به رقیب چینی کاملا یکسان خودش حداقل ۱۰-۱۵ درصد باید ارزونتر باشه
بنده حدود ۱ تومن میخواستم برای این هزینه کنم. با این قیمت که اصلا نمی ارزه. اگه بتونم یه وامی بگیرم نظرم اینه ۱.۴۰۰ ثبت نامی آریزو۶ جی تی بگیرم. ارزششو داره؟
قطعا آریزو ۶ جی تی ارزششو داره یه ماشین همه چی تمومه
واقعا میخواین زیان انباشته قبلی را با ریرا جبران کنید؟بابا شمادیگه کی هستین.مگه کسی پولشو ازسرراه آورده باشه اینقد بده بابت این لگن.مگه چی داره فقط ظاهر شاسی و گرنه کیفیت قطعات ایرانی که معلومه.گور خودتونو کنیدین بااین قیمت گذاری
فکر کنم شایعه باشه. یک میلیارد و دویست؟؟؟
بریدبمیریدکه نابودی کشورومردم رامیخواهید هنوزمیخواهیدبیش ازاین سردمردم بیاریدکی همچین پولی داره مردم بیچاره اگه زورزیادی بزنن یه ماشین ۳۰۰تومانی آنهم باقسطوقرض وقوله شما ازبس که پولداراروگول زدید وپولشونوگرفتید فکرمیکنی همه مردم پولدار بابامردم هشت شون گرونه شونه ازخدابترسید من بیچاره ازروزی که این وضع پیش آمده نتونستم یه ماشین ایرانی درحدبگیرم
ظاهرا دارن با ین قیمت های کذب بازار سازی میکنن و باید منتظر بود ودید.
هرکی با این قیمت بخره به خودش و جامعه ظلم میکنه
اینم یه پروژه شکست خورده ایرانخودرو. به هیچ عنوان این قیمت نمی ارزه حالا خوبه داخل ایران تولید شده اینه قیمتش .حالا خوبه یه ذره جلوی واردات باز شده وگرنه تا۳ میلیارد هم قالب مردم میکردن.
با سلام دوستان من چند نکته به ذهنم رسید خواستم با شما به اشتراک بزارم ۱- حتما قبل از خرید خودرو رو از نزدیک ببینید تو آخرین نسخه ها هم ایرادهای مونتاژی زیادی داره مخصوصا تو چراغ عقب و داشبورد و متریال کامل پلاستیک خشکه به اون یه تیکه چرم داشبوردم نگاه نکنید انقدر دوختش بده که کامل میزنه تو ذوق ۲-اگه سایپا سریعتر چانگان cs35 و cs55 مونتاژ کنه با توجه به اینکه تعرفه مونتاژ کمتر از وارداته احتمالا قیمت کمتری داره و خیلی از این سر تر هست از همه نظر ۳- نظر شخصیم اینه که با توجه به گرونی زیاد بنزین در آینده نزدیک و استهلاک بیشتر ماشین بنزینی ترجیح میدم خودرویی مثل لونا GRE یا برقی های دیگه رو امتحان کنم . سپاس از تیم آخرین خودرو
خودروی ری را قیافه زشتی داره این همه چراغ میخاد چکار ؟؟؟؟؟؟
سمندچاق
حقوق کارگر فلک زده دوازده میلیون برق و اب و گاز و … به ریال قیمت لگن تولید داخل به دلار!!!؟؟؟ هر کس بخره باید ارزیابی روان بشه.
چینی های اشغال لااقل ماهانه با اپشن و فیس های جدید پیش میره این تحفه اومده که بیست سال با همین پلت فرم ساخته بشه اگر مردم نخرن سر پوزی بزرگی واسه گردندگلفترین مافیای ایران بعد از مخابرات میخوره
عمرا کسی بخره با این قیمت همه میرن چینی میخرن یا دست دوم کره ای
من با این قیمت میرم یه چانگانcs35plus میخرم مگه دیونم آنقدر پول برای این بدم
اگه قیمت زیر ۸۵۰ میلیون باشه میرم میخرم
وقتی که یک نخبه واقعی به مرکز علم فن آوری صنعت میرود دقیقا رخ این ماشین که مثل محمود دو کله است برخورد آن مسئول تنگ نظر را نشان میدهد و ان نخبه پا فرار می گذارد /پاینده باد شهیدان وطن
بخرید بخرید امیدوارم بشه دو میلیارد 😂حقتونه، بخرید…. خلایق خر چه لایق