%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

اولین وارداتی آرین پارس موتور به اصفهان آمد

منتشر شده در 17 آبان 1402 ساعت 16:00
عکاس علیرضا پاداش
اولین وارداتی آرین پارس موتور به اصفهان آمد

اولین وارداتی آرین پارس موتور یا همان کراس اوور لاماری ایما HEV به همراه دو تیپ دیگر از ایما در نمایشگاه اصفهان به نمایش گذاشته شدند.

نمایشگاه خودرو اصفهان از دیروز، سه شنبه ۱۶ آذر آغاز به کار کرده و شرکت ها و برند های مختلفی نظیر گروه مدیران خودرو، گروه بهمن، گروه ماموت، آرین موتور و… در آن شرکت کرده و محصولات خود را به معرض نمایش گذاشته اند. در این بین شرکت آرین پارس موتور با سه محصول، لاماری ایما، لاماری ایما ایکس و لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه خودرو اصفهان شرکت کرده است. نکته مهم این است که آرین موتور برنامه دارد تا لاماری ایما هیبرید را بصورت وارداتی به بازار عرضه کند و این اولین وارداتی آرین پارس موتور در دور جدید واردات خواهد بود.

اولین وارداتی آرین پارس موتور به اصفهان آمد

معرفی اولین وارداتی آرین پارس موتور

با عرضه خودرو های هیبریدی و پلاگین هیبرید توسط شرکت های مختلف، آرین پارس موتور نیز بعد از رونمایی از لاماری ایما ایکس به سراغ نمونه هیبریدی لاماری ایما رفته است. این خودرو تغییرات جزیی در بخش ظاهری نسبت به لاماری ایما داشته است اما همین تغییرات باعث جذابیت بیشتر این خودرو شده است.

اولین وارداتی آرین پارس موتور به اصفهان آمد

لاماری ایما هیبرید مانند دیگر نسخه های لاماری از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) با کد ۴E15T و یک پیشرانه الکتریکی با توان ۱۲۵ کیلوواتی بهره می برد که این دو پیشرانه می توانند نهایت قدرت ۱۶۸ الی ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۸۰ الی ۳۰۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

سنسور نور ، سنسور باران ، اتوهلد ، ترمز پارک برقی، حالت های مختلف رانندگی، ترمز پلرک برقی ، سقف پانوراما، نور پردازی داخلی ، دوربین ۳۶۰ درجه ، ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری ، سیستم پایش نقطه کور ، رادار بین خطوط ، چراغ روشنایی روز ، کروز کنترل ، درب صندوق عقب برقی و… از جمله  امکانات لاماری ایما هیبرید است.

دو نسخه دیگر از ایما

لاماری ایما در حقیقت همان نمونه ریبرندینگ شده فورتینگ T5 EVO است که زیر مجموعه گروه دانگ فنگ چین محسوب می شود. این خودرو به خاطر طراحی خوب و اسپرتی که داشت خیلی زود در بازار ایران طرفدار پیدا کرد و سر زبان ها افتاد.

لاماری ایما از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز به فناوری GDI بهره می برد که این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۸۵ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

اولین وارداتی آرین پارس موتور به اصفهان آمد

از جمله امکاناتی که این خودرو ارائه می دهد می توان به؛ سقف سانروف پانورامیک، صندلی ۶ حالته برقی راننده، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رینگ های ۱۹ اینچی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سرازیری، دسته دنده الکترونیکی، کلاستر دیجیتال، صفحه نمایش لمسی مالتی مدیا، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل و سیستم کنترل پایداری و… اشاره کرد.

اما یکی از بزرگترین نقاط ضعف لاماری ایما ضعف در بخش آپشن بود که همین عامل باعث شد تا آرین پارس موتور نسخه لاماری ایما ایکس را روانه بازار کند. این خودرو ماهیت لاماری ایما را دارد و در بخش فنی تفاوت چندانی با آن ندارد اما در بخش های ظاهری و سطح امکانات ایمنی و رفاهی تفاوت هایی با لاماری ایما دارد.

از مهم ترین تغییرات لاماری ایما ایکس در بخش ظاهری می توان به اسپرت تر شدن این خودرو به لطف اضافه شدن اسپلیتر، رکاب های جانبی و دیفیوزر عقب اشاره کرد که چهره به مراتب جذابتری  به این خودرو داده است.

اولین وارداتی آرین پارس موتور به اصفهان آمد

همانطور که گفته شده این خودرو در بخش فنی تفاوتی با نسخه قبلی خود ندارد و این خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ را در زیر کاپوت خود جای داده است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

اما نقطه قوت لاماری ایما ایکس نسبت به لاماری ایما در بحث امکانات ایمنی و رفاهی است جایی که امکاناتی نظیر؛ سنسور باران،  گرم کن و سرد کن صندلی راننده، گرمکن صندلی شاگرد، تنظیم صندلی های سرنشینان جلو به صورت برقی، درب صندوق عقب برقی، سیستم پایش نقطه کور، نور بالا خودکار، هشدار تصادف از جلو، ماساژور صندلی راننده و… به این خودرو اضافه شده است.

در حال حاضر این سه محصول از گروه آرین پارس موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان به نمایش در آمده و در معرض دید عموم قرار گرفته اند. نمایشگاه خودرو اصفهان از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۱ الی ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمودیه گفت:

    سلام از هر چیزی گفتین غیراز قیمتش

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X