تاکید مدیرعامل ایران خودرو بر ارائه محصول و خدمات باکیفیت به مشتریان

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جریان بازدید از خطوط تولید و مراکز ارایه خدمات به مشتریان از جمله معاونت بازاریابی و فروش و همچنین مجهزترین مرکز تماس امداد خودرویی کشور در شرکت امداد خودرو ایران، بر ارایه محصول و خدمات باکیفیت به مشتریان تاکید کرد.
علیمردان عظیمی در بازدیدی سرزده از خطوط تولید، از پروژههای در حال اجرا در سالنهای تولید خودرو و رنگ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژهها در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳ قرار گرفت.
وی همچنین در بازدید از مرکز تماس امداد خودرو ایران، در جریان آخرین جزییات طرح خدمات و امداد نوروزی قرار گرفت و کل فرآیند امدادرسانی را مورد بررسی قرار داد.
عظیمی در این بازدیدها ضمن قدردانی از کارکنانی که در ایام تعطیلات نوروزی نیز در حال فعالیت و ارایه خدمات صادقانه به مشتریان هستند، اظهار کرد: ارایه بیمنت خدمات از سوی همکاران شرکت امداد خودرو ایران یکی از نقاط قوت برای کل گروه صنعتی است.
وی تاکید کرد: ضرورت دارد ضمن حفظ کیفیت خدمات ارایه شده، سرعت بالای امداد رسانی همچنان در اولویت باشد و حصول همزمان به این دو هدف، رمز موفقیت خدمات امدادی و رضایت مشتریان تلقی میشود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آموزشهای ارایه شده به امدادگران، اظهار کرد: دانش فنی امدادگران و تسلط آنها بر ظرایف فنی، افزایش سرعت عمل در عیب یابی و در نهایت رفع عیب را به همراه دارد، بنابراین ضرورت دارد امدادگران با کسب دانش و افزایش میزان تسلط خود کوشا باشند.
در جریان بازدید عظیمی از مرکز تماس امداد خودرو ایران، وی در جریان روند کاهشی مدت زمان انتظار امدادرسانی قرار گرفت و بر استمرار این روند تاکید کرد.
شما لطف کن پارس مردم را تحویل بده… شعارهات تم پیشکش
اقا ی مدیر یک هایما اس ۵ بعد از تاخیر ۷۵روزه ۱۴اسفند ۱۴۰۲تحویل گرفتم وبه امید ماشین صفر رفتم با خانواده مسافرت وماشین ۱۰۰۰تا کار نکرده توی جاده خراب شد ودیگه روشن نشد وامداد خودرو سیار ماشین رو اعزام کرد به نمایندگی سعادتی بجنورد والان ۴روز هنوز ماشین درست نشده وفاتحه مسافرت ما رو خوند واین هم از شعارهای شما وتعهد تخصص نمایندگی شما هاکجا دنیا اینطوری