جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

تصاویر رسمی سدان جدید بهمن موتور منتشر شد ؛ ریسپکت تغییر چهره داد

منتشر شده در 02 مرداد 1402 ساعت 17:30
نویسنده رضا چوکامی
تصاویر رسمی سدان جدید بهمن موتور منتشر شد ؛ ریسپکت تغییر چهره داد

ریسپکت پرایم که توسط گروه بهمن و شرکت بهمن موتور عرضه می شود و در بازار چین نشان کایی ( Kaiyi ) را دارد، حال با نسخه ای فیس لیفت و جدید به بازار آمده است. برای اولین بار تصاویر رسمی این سدان جدید منتشر شده است.

به گزارش آخرین خودرو، ریسپکت پرایم یک سدان کلاس C پلاس است که از اواخر سال گذشته به بازار عرضه شده و توانسته تا استقبال به نسبت خوبی را تجربه کند. چندی پیش گروه چری و کمپانی کایی نسخه فیس لیفت این خودرو را معرفی کردند. حال به صورت رسمی عرضه این سدان فیس لیفت در چین آغاز شده و احتمالاً بزودی ریسپکت پرایم جدید توسط گروه بهمن و بهمن موتور به ایران می آید.

حتماً بخوانید: آپشن جدید برای ریسپکت پرایم از سوی بهمن موتور معرفی شد

ویژگی های ریسپکت پرایم جدید

سدان جدید بهمن موتور در بحث ظاهری تا حدی متفاوت با نسخه قبلی است. این خودرو جلوپنجره ای جدید دارد و الگوی روی سپر جلوی آن تا حدی تغییر کرده است. همچنین برخی ویژگی های کابین این سدان هم ارتقا داشته است. در مورد سایر اجزا باید گفت که تغییر خاصی را مشاهده نمی کنیم.

مشخصات فنی ریسپکت پرایم فیس لیفت

ریسپکت پرایم جدید که کایی E5 مدل ۲۰۲۴ نام دارد، به همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ کمپانی AVL مجهز است. این پیشرانه ۱۵۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو از نوع CVT است. در حالت تیپ ترونیک می توان جعبه دنده ریسپکت پرایم را به صورت ۹ سرعته مصنوعی تجربه کرد.

یکی از برتری های ریسپکت پرایم نسبت به رقبای هم رده و هم پلتفرم در بازار ایران، استفاده از سیستم تعلیق مولتی لینک در بخش عقب این خودرو است. در نمونه جدید این سدان چینی و مونتاژی همچنان سیستم تعلیق چند اتصالی دیده می شود.

امکانات رفاهی و ایمنی سدان جدید بهمن موتور

ریسپکت پرایم جدید در بحث امکانات رفاهی و ایمنی تا حدی نسبت به نمونه قبلی ارتقا داشته است. این خودرو همچنان به ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، پشت های صندلی یکپارچه، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، قابلیت روشن کردن خودرو از روی ریموت، سنسور نور، سنسور باران، نور پردازی کابین، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، فناوری LED چراغ ها، سانروف، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی و… مجهز است.

در کنار این امکانات ریسپکت پرایم جدید به جلو آمپر تمام دیجیتال و دسته دنده الکتریکی هم مجهز شده است. اما همچنان در این خودرو قابلیت تهویه اتوماتیک دیده نمی شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. امید گفت:

    احتمال داره که بهمن موتور،این فیس لیفت را با نام ریسپکت پرستیژ عرضه کنه؟

    ۲۰
    ۱
  2. هومن گفت:

    انصافا خودروهای که مانیتور وسطشون یکپارچه با پشت آمپر نیستن خیلی جذاب ترن، این چی بود بنز مد کرد. یه تغییر کوچیکی به عقبو چراغ عقبش میدادن خوب بود

    ۱۷
    ۲
  3. I'mمسعود گفت:

    جگر مونتاژ برم یه رنگ حالا رنگ نداشتین یه اسپره ب او جای جوش اگزوز میزدین چقد بی سلیقه چقد ضایس تمام زیبای ماشینو ازم‌گرفت

    ۲
    ۰
  4. قلی گفت:

    هفته ایی یک ماشین چینی ،قاطی کردیم

    ۵
    ۰
  5. ایرانی اصیل گفت:

    لوله اگزوز رو دیدید واقعا شاهکاره کلا شبیه دنا وتارا و سمند هستش

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X