%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰

رونمایی از قوی ترین سدان بازار ایران ؛ وویا پشن از راه رسید

منتشر شده در 26 آبان 1404 ساعت 21:48
نویسنده سامان امانی
عکاس علیرضا پاداش

شرکت سروش موتور ساعاتی قبل طی مراسمی از قوی ترین سدان بازار ایران پرده برداشت. وویا پشن خودرویی است که به زودی با این شرکت به بازار می آید.

شرکت سروش موتور به عنوان نماینده رسمی نشان وویا (Voyah) در ایران، امشب طی مراسمی با شکوه در هتل استقلال تهران از قوی ترین سدان بازار ایران با نام وویا پشن پرده برداشت. این مراسم با حضور مدیران ارشد شرکت سروش موتور، اصحاب رسانه های خودرویی و همچنین جمعی از هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور انجام شد و مدیران سروش موتور ضمن معرفی جدیدترین وارداتی این شرکت، برنامه های آینده مجموعه شان را برای حاضرین تشریح کردند. قبل تر سروش موتور دو خودروی وویا فری و وویا دریم را معرفی کرده بود و حالا با اضافه شدن سدان پشن، سبد محصولات نشان وویاه در ایران کامل تر می شود. در ادامه معرفی مختصری از نشان وویا و سدان Passion خواهیم داشت.

درباره برند وویا Voyah

درباره برند وویا Voyah

نشان وویا یک ببرند نوظهور چینی است که در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد. دانگ فنگ این برند را بطور خاص برای خودروهای برقی سازی شده و پرمیوم در نظر گرفت و بر همین اساس خودروهای تولیدی وویا هم از نظر عملکرد و هم از نظر کیفیت در رده ای بالاتر نسبت به دیگر محصولات گروه دانگ فنگ قرار می گیرند. جالب است بدانید که طراحی خودروهای وویا همگی توسط استودیو مطرح ایتال دیزاین انجام شده و به همین دلیل است که در خودروهای این نشان یک خط طراحی نسبتا ثابت و مدرن را می بینیم. کراس اوور وویا فری اولین محصول از نشان وویا بود و پس از آن ون دریم و سدان پشن هم رونمایی شدند. البته در سبد محصولات وویا کراس اوور کارج هم دیده می شود که ممکن است در آینده توسط سروش موتور به بازار ایران بیاید.

مشخصات فنی وویا پشن

مشخصات فنی وویا پشن

پیش از هر چیز لازم است بدانید که این سدان در دو نسخه تمام برقی و EREV یا (برد افزا) به تولید می رسد و سروش موتور نسخه EREV یا اکستندد رنج را برای بازار ایران در نظر گرفته است. زیر کاپوت Voyah Passion یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ قرار دارد که توان تولید ۱۲۸ اسب‌بخار را دارد؛ اما این موتور هیچ نقشی در حرکت خودرو ندارد و تنها کار آن شارژ کردن باتری ها است. نیروی محرکه اصلی توسط دو موتور برقی تأمین می شود که مجموعاً ۵۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۸۱۰ نیوتن‌متر گشتاور را به هر چهار چرخ منتقل می کنند.

ظرفیت باتری های این سدان جدید در بازار ایران ۴۳ کیلو وات ساعت است. این باتری ها با شارژرهای AC طی حدود ۸ ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شوند، اما با استفاده از فناوری شارژ سریع تنها ۳۰ دقیقه زمان لازم است تا شارژ باتری ها از ۲۰ درصد به ۸۰ درصد برسد. همچنین برد این خودرو در حالت تمام برقی برابر با ۲۰۲ کیلومتر (بر اساس استاندارد WLTP) است، اما در حالت هیبریدی برد حرکتی آن به بیش از ۱۲۵۰ کیلومتر افزایش می یابد.

در سیستم تعلیق Voyah Passion، در محور جلو از تعلیق دابل ویشبون استفاده شده و محور عقب نیز به سیستم مولتی لینک مجهز است. این ترکیب باعث میشود خودرو هم سواری نرم و راحتی ارائه دهد و هم پایداری بسیار خوبی در شرایط مختلف رانندگی داشته باشد.

کابین و امکانات Voyah Passion

کابین و امکانات Voyah Passion

کابین وویا پشن به سبک دیگر خودروهای وویا، طراحی مدرن و جذابی دارد. سه صفحه نمایش در جلو، سیستم مالتی مدیا، کلاستر دیجیتال و یک صفحه نمایش در روبروی شاگرد قرار گرفته است. متریال داخلی با کیفیت به نظر می رسدن و فاصله محوری زیاد در این سدان باعث شده تا فضای کابین در لو و عقب بسیار راضی کننده باشد.

این خودرو سطح بالایی از امکانات ایمنی و رفاهی را در خود جای داده است و امکاناتی نظیر؛ ۶ کیسه هوا، کاپوت فعال، سامانه کنترل پایداری، سامانه پایش خستگی راننده، هشدار DOW، هشدار برخورد از جلو و عقب، دستیار صوتی، دوربین ثبت وقایع، حالت های مختلف رانندگی، دوربین ۵۴۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، نگهدار خودکار بین خطوط، دستیار تعویض لاین، رادار خط خوان، دستیار پارک خودکار، در صندوق عقب برقی، دستگیره های بیرونی مخفی شونده، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور و باران و… تنها بخشی از لیست آپشن های ایمنی و رفاهی این سدان جدید بازار ایران به شمار می رود.

رونمایی از قوی ترین سدان بازار ایران ؛ وویا پشن از راه رسید

حال باید دید وویا پشن چه زمان و با چه قیمتی به بازار کشور می آید اما نباید انتظار قیمت پایینی را برای این محصول داشته باشیم چراکه محصولات وویا در مجموع قیمت پایینی ندارند و این محصول هم قرار نیست با قیمت پایینی عرضه شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. بهروز گفت:

    خلاصه ماشین های چینی رابیارید وبه چندبرابرقیمت به مردم فلک زده ایران قالب کنید یه موقع مثل افغانستان ،عراق و…. برندهای معروف وقسنگ ومقاوم باقیمت های خیلی پایین نیارید چون مردم ایران استحقاقشو ندارند چون حکومت پشت خودروسازان داخلی وآشغال تولید کن ایستاده واجازه نخواهد داد برندهای کم مصرف ارزان قیمت دست مردم بیفتد چون آدمایی مثل میرسلیم ازمصرف کننده حمایت خواهدکرد

    ۲۰
    ۱۳
    • امیر گفت:

      شما فکر کنم این صفحه سایت رو تا آخر نخوندی این خودرو با این مشخصات فنی تنه به تنه پورشه کاین وبی ام و میزنه ولی حیف که با این وضع تورم وگرانی خرید خودروی با کیفیت از هر کشوری مثل رویا شده

      ۷
      ۵
    • مهران مهرگان گفت:

      شما از جانب خودت حرف بزن

      ۱
      ۳
  2. سجاد پارسا گفت:

    ۵۳۰ اسب 🫢
    ۸۱۰ نیوتون متر گشتاور 🫢
    ۴wd 😱
    فکر کنم حتی با موتور خاموش هم رقیب نداشته باشه 🤔

    ۱۱
    ۱
  3. رامین گفت:

    از اول دارن میگن قیمت پایین نباید باشه!!
    بابا ولکنین اینهمه خون مردم رو مکیدن….

    ۱۶
    ۱
    • رامین گفت:

      نگران مشتری اینجور ماشینها با قیمت نجومی نباش.همون آقازادها و دزدها و رانتخوارها که هزار میلیاردی درآمد دارن مشتری این ماشینها هستن.
      مردم عادی نهایتا دنا و تارا و شاهین سوار میشن.

      ۱
      ۰
  4. نادر گفت:

    خاک بر سر بی.ام.کارز که پشتوانه عظیم بهمن موتور رو داره ولی نتوانست اتومبیلهای وارداتی لوکس رو بازاریابی و تبلیغ کنه که الان همشون روی دستش مونده در صورتیکه از برترین برندهای شرقی وارد کرده بود و جزئ لوکسهای بازار حتی دبی بودند.

    ۳
    ۱
  5. Mahmoud گفت:

    حیف که وویا بیشتر اپشنهاش مثل وویا فری برای ایران غیر فعاله
    شرکت وارد کنندش هم جواب مشخصی نمیده

    ۰
    ۰
  6. محمد علی محمدی گفت:

    حتما زیر ۱۰۰ میلیارد هست

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X