سدان ملی کرمان موتور به نمایشگاه خودروی تبریز آمد
کی ام سی ایگل یکی از جدیدترین سدان های کرمان موتور و اولین محصول ملی این شرکت می باشد که اکنون در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش در آمده است.
چند وقتی است که شرکت کرمان موتور از سدان ملی خود رونمایی کرده است و در نمایشگاه های مختلف آن را به نمایش می گذارد. این شرکت در نمایشگاه خودرو تبریز ۱۴۰۳ نیز شرکت کرده و سدان ملی خود را در رنگ آبی فیروزه ای به نمایش در آورده است. چیزی که باعث می شود این نسخه از کی ام سی ایگل بیشتر مورد توجه قرار بگیرد این است که رفته رفته به زمان عرضه این خودرو نزدیکتر می شویم و با کمی دقت می توانیم متوجه تغییراتی در این نسخه از KMC Eagle نسبت به دیگر نسخه های این خودرو می شویم.

در ادامه می خواهیم نگاهی به این خودرو بیاندازیم.
مشخصات فنی کی ام سی ایگل
پیشرانه سدان ملی کرمان موتور همان پیشرانه مورد استفاده در جک جی ۴ است که در حقیقت یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس بوده که می تواند ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور تولید کند. جعبه دنده استفاده شده در کی ام سی ایگل، یک جعبه دنده از نوع CVT است که نیروی تولید شده توسط موتور را به چرخ های جلو می رساند.

با توجه به این موضوع می توان دریافت که مصرف سوخت میانگین KMC Eagle نیز نزدیک به مصرف سوخت جک جی ۴ است که مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر صد کیلومتر، نزدیک به ۷ لیتر است که در مقایسه با رقبا، عدد بسیار خوبی به حساب می آید.

طراحی کلی kmc eagle
همانطور که می دانید کی ام سی ایگل در حقیقت نسخه تغییر شکل یافته جک j4 است و نسبت به این خودرو چهره بسیار اسپرت و جوان پسندانه تری دارد. استفاده از خطوط کرومی نسبتا عریض در نمای جلو این خودرو جلوه خوبی را به این خودرو داده و تغییر گرافیک چراغ های عقب و همچنین تغییر فرم سپر عقب، چهره اسپرتی را به این خودرو داده است. اما در کی ام سی ایگل تغییرات زیادی را نسبت به جک J4 نمی بینیم و عمده تغییرات این بخش مربوط به دیزاین رینگ های آلومینیومی این خودرو است.

در داخل کابین هم الگوهایی مشابه با جک J4 دیده می شود. طراحی فرمان دو رنگ است و کنترلر های سیستم صوتی و دیگر امکانات روی آن دیده می شود. روی فرمان نشان KMC را می بینیم و صفحه نمایش اندروید در وسط سیستم اطلاعات سرگرمی را در دسترس قرار می دهد. روکش چرم مصنوعی را روی صندلی ها می بینیم و باقی المان های طراحی کابین ساده هستند و بیشتر از متریال پلاستیک خشک در این سدان استفاده شده است. یکی از نکات مثبتی که در این خودرو دیده می شود بهره مندی از کلاستر دیجیتال بوده که در این نسخه از کی ام سی ایگل که در نمایشگاه تبریز به نمایش در آمده دیده می شود. مورد دیگری که از ایجاد تغییراتی در کی ام سی ایگل نسبت به جک جی ۴ گزارش می دهد، تغییر دسته دنده این خودرو است که طراحی بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است.

امکانات ایمنی و رفاهی سدان ملی کرمان موتور
کی ام سی ایگل به عنوان اولین محصول ملی کرمان موتور امکانات به نسبت خوبی را ارائه می دهد. امکاناتی نظیر؛ دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سامانه کنترل پایداری، کروز کنترل، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفری، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، تریم داخلی دورنگ، گرم کن آینه های جانبی، قابلیت تیپ ترونیک، کلاستر دیجیتال و… از جمله امکاناتی است که در این خودرو دیده می شود. البته احتمال دارد با نزدیک شدن به زمان عرضه این خودرو آپشن های بیشتری به کی ام سی ایگل عرضه شود.












بهترین تغییراتی که می شد انجام بشه حذف گیربکس سی وی تی و تغییرات در داشبورد بود. داخل کابین فقط دسته دنده عوض شده؟
اگر قدرت موتور۱۸۰۰یا۲۰۰۰سی سی تنفس طبیعی باشدلذابهترین گزینه قدرت موتورافزایش یابد تا روی دست ایران خودرووسایپا بزند به شرط قیمتش نیز مناسب باشد
خاک برسرشون با افتخار خودروی چینی رو مونتاژ میکنند (اسمش رو میزارن ملی) دو برابر میکنن تو پاچه ملت
اوج تعجب !
کشوری که موضع بی معرفتی در مورد جزایر ایرانی داشته هر روز دامنه فروش کالایش در ایران وسعت می یابد.
دیدند سلیقه ایران کالای چینی نیست برند سایر کشورها را از چین آوردند.
………..
نمی دانم چرا،وصیت
شهید باکری به ذهنم رسید.
……………
حتی اقتصاد تک محصولی بسیار بهتر از شریک یک طرفه ای مثل چین نیست؟
چند سال به دنبال خودرو ملی؟
تبلیغ کالای خارجی ممنوع ولی کالای چینی !!!!
…….
آیا به این ترتیب چین رفیق و شریک و خیر خواه ما برای عبور از تحریم ها است؟🤔
شاهین پلاس که هم موتور و گیربکس بهتر داره هم طراحی بهتر و البته آپشن های بیشتر
و حداقل ۲۰۰ میلیون ارزونتر
خیییییلی طراحیش زشت و مینیمال هست، آخه این چه طراحیه خدا وکیلی، واقعا کسی پیدا میشه یک میلیارد پول بی زبون رو بده این ماشین زشت و لو آپشن رو سوار بشه؟؟؟؟؟
خیلی گرونه و حتی دوربین دنده عقب هم نداره!
مزدای جدید رو نیاوردن نمایشگاه؟
موتور باید از ۱۸۰۰کمترنباشهچوناکثرخودروهایچینی۴نفروکه سوارمیکنیتوجادههاییکم سربالایی دارهنمیره گیربکس هم که حس مکنی دنده دیشلی هاش داره خورد میشه بعد یکم داغ کردن
CVT هادی جان دنده هااش خورده نمیشه نترس
خدا کنه قیمت شو هم درست کنند که ما هم بتونیم بخریم
واقعا متاسفم برای هادی و هادی های دیگر
حکایت نگهبان قلعه و صف ملت است راه حل اضافه کردن تعداد نگهبانهاست
عشق میکنی ۷ لیتر بنزین دود میکنه بعد میگی بهترین حالت مصرف سوخت ساقیت کیه .
از رمپ پارکینگ بالا نمیاد خصوصا اگه پیچ دار باشه. مفت گرونه. واقعا میگم مبالغه نمیکنم.
این هم یک اشغال دیگه چینی
قیمت اصلا منطقی نیست .
بهتره یه زانتیا دست دوم بخری با ۵۰۰ تومن ، خیلی بهتر از اینه .