تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰

شاهین اتوماتیک GL ؛ تیپ جدید بدون سانروف

منتشر شده در 31 شهریور 1404 ساعت 15:51
نویسنده آرام عزیزی
قیمت بهمن شاهین GL

شرکت سایپا تیپ جدید سدان شاهین اتوماتیک را بدون سانروف به تولید رسانده و آماده عرضه آن به مشتریان معوق این خودرو است.

شرکت سایپا تیپ جدید سدان خود را بدون سانروف به تولید رسانده است و آماده عرضه آن به مشتریان معوق می باشد. برای مشتریان خودروی شاهین CVT که ماه ها از موعد تحویل آنها می گذرد دعوتنامه تبدیل خودرو ارسال شده که در آن دو خودروی شاهین دنده ای و اتوماتیک GL قابل انتخاب است. شاهین اتوماتیک GL نسخه بدون سانروف شاهین CVT به حساب می آید. سایپا در مدت چند ماه گذشته مشکلی جدی در تامین سانروف داشته و همین موضوع باعث شده است که این شرکت مجبور به حذف سانروف از سدان رده بالای خود شود. در ابتدا سایپا تنها سانروف را از نسخه دنده ای این خودرو حذف کرده بود که با نام شاهین دنده ای GL شناخته می شد و حالا حذف این آپشن به شاهین CVT نیز رسیده است؛ پدیده حذف سانروف در بین خودرو های سایپا با معرفی تیپ های خودروی اطلس شروع شده یود. پسوند GL همانطور که نشان می دهد به معنای تیپ بدون آپشن سانروف در خودرو های سایپا است.

حذف سانروف از شاهین CVT زنگ خطری برای شاهین پلاس به حساب می آید که احتمال این موضوع را ایجاد می کند که سانروف از این خودرو نیز حذف شود.

شاهین اتوماتیک G ؛ مشخصات فنی + امکانات

شاهین CVT به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ توربوشارژر مجهز است که ۱۰۹ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۷۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو از نوع اتوماتیک CVT است که توسط کمپانی پانچ بلژیک تولید می شود و قابلیت اسپرت، برفی و تیپ ترونیک ۷ سرعته مصنوعی برای آن در نظر گرفته شده است. جعبه فرمان این سدان ملی سایپا مانند نسخه دنده دستی از نوع کمکی برقی است و تعلیق مک فرسون در بخش جلو و توییست بیم در بخش عقب آن دیده می شود.

شاهین CVT از نظر امکانات رفاهی و ایمنی تا حدی در جایگاه بهتری نسبت به نسخه دنده ای تیپ G قرار دارد. در کنار دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای، آینه های تاشو برقی و چراغ روشنایی روز که در شاهین G هم وجود دارد در نمونه اتوماتیک CVT این خودرو امکانات دیگری مانند کروز کنترل، محدودکننده سرعت، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی بزرگتر، تریم داخلی جدید، کروم کاری جدید و… دیده می شود.

ویدیو های پیشنهادی

۱۹ Responses to “شاهین اتوماتیک GL ؛ تیپ جدید بدون سانروف”

  1. ناشناس گفت:

    این واقعیه؟؟؟

    ۱۱
    ۰
  2. آقا مهندس گفت:

    بی قانونی ترین کشور تو کره زمین . هر کی زورش بیشتر تمام این شده مملکت ما . یک سالو خوردی از تحویل خودروی شاهین و اطلس کذشته . دولت مردان و قوه قضایی خم به ابرو نیاوردن . هیجای دنیا پیش فروش نداریم . داشته باشن هم اینقدر بی تعهد نیستن . چرا وقتی نردم ناراضی هستن صدایی از دولت در نمیاد؟

    ۲۶
    ۲
  3. بابک مقدم گفت:

    بسیار سپاس از اخرین خودرو که زحمت تهیه این ویدیو شناخت شاهین پلاس را عملا نشان دادن. اما تمنا میکنم در مورد شاهین دنده ای که کمی ارزان تر هست ویدیو تهیه و نمایش دهید مجددا از اقدام شما سپاس گذارم من ۷۸ سال از کرج در استانه خرید شاهین دنده ای صفر

    ۲
    ۰
  4. Hamed گفت:

    سلام خدمت دوستان ،منم یه شاهین اتومات تحویل۱۴۰۳ ثبت نام کرده بودم یه چندباری دعوت نامه اومدازساینا بگیرتاکوییک واطلس ودراخرشاهین دنده ای میتونستم مثل بقیه خودروهادعوت نامه رو قبول نکنم ومنتظردریافت شاهین اتومات باشم ولی خدایی دیگه خسته شده بودم چون ۱۸ماه قبلش اولین واریزی وداشتم بالاخره شاهین دنده ای وقبول کردم وبعدازاخرین پرداخت یک هفته بعدماشین وتحویل گرفتم .هدفم ازاین توضیحات اینه که واقعا راضی هستم که دنده ای گرفتم وبه نظرمن ازمدل اتوماتش خیلی بهتره وواقعاخیلی خوب شد که دنده ای گرفتم شاهین سی وی تی که یه گیربکس خنگ باتاخیرپدال گازووقت وبی وقت معکوس الکی کشیدن که ضعف وجبران کنه وتقه های مداوم گیربکس توترافیک واقعا حال ادمو بدمیکنه ازاون طرف شاهین پلاس توترافیک اون تقه های سی وی تی رونداره ولی خارج شهر وتوجاده اصلا راه نمیره مخصوصا اگه سربالایی باشه که دقیقا شبیه ساینا راه میره واونم حال ادموبدمیکنه باورکنیدشاهین دنده ای برای کسایی که ماشین وخوب میشناسن ودوست دارن ازسواری لذت ببرن واعصاب خوردی نداشته باشن فقط نسخه دنده ای عالیه ولی اگه عشق ماشین اتومات ودارید واولین باره میخاین ماشین اتومات سوارشیدباهرعمل کردگیربکس میتونیدکناربیایدوفقط میخاییدماشین راه بره ودیگه هیچی براتون اهمیت نداره نسخه اتومات ویانسخه پلاس اتومات وبگیرید

    ۱
    ۷
  5. سعید گفت:

    خیلی واقعا بیشرف هست ، دزد تر از سایپا تو دنیا وجود ندارد ، پول ملت رو دو سال نگه داشته ،تازه اصلا معلوم نیست سود مشارکت چه قدر حساب کرده ، حالا با شش ماه تاخیر در تحویل میگه بیا به جای شاهین cvt,شاهین gl ببرید،خیلی واقعا به فکر ملت هستید، تبدیل به شاهین پلاس بکن ،
    مملکتی که توش قانون نباشه و کسی نظارت بر کار این خودرو سازها نباشه و بگه آخه چه غلطی میکنید همین میشه،
    لامصب من با پولم دو سال پیش طلا می‌گرفتم الان تو بازار با پولش، شاهین صفر میگرفتم

    ۸
    ۰
  6. عباس علی گفت:

    سلام
    چرا ارگانی به فکر این مصرف کننده خودرو سایپا نیست رسیدگی کند
    همه مسائل به نفع شرکت جلو میرود

    ۱۰
    ۰
  7. Hadi گفت:

    همچی تو پاچمون کردن حرف نزدیم

    ۳
    ۰
  8. Hadi گفت:

    واقعا خجالت اوره که اینقدر دزد تو مملکتمون داریم

    ۶
    ۰
  9. مهدی منظری گفت:

    سلام به هموطنان عزیز.واقعا کار ما ببین به کجا رسیده که تازه سانروف هم حذف میکنن.حالا مگه چی هست که تو تولیدش گیر کرده باشین؟عوض اینکه بیان بگن تو مدل cvt صندلی از دستی به برقی تبدیل بشه و کیفیت متریال بهتری استفاده بشه و….تازه سانروف حذف میکنید.چطوری روتون میشه.والا من خودم یه هفته ای میشه شاهین cvtخریدم فعلا که با سانروف هستند فکرکنم از ماه بعدی

    ۳
    ۰
  10. ایرانی گفت:

    سایپا دروغ گو وحقه بازاست ۶ماهه تکمیل وجه کرده ام هنوز خبری نیست ثبت نام نکنید

    ۳
    ۰
  11. رسول گفت:

    موتور هم که از ۱۶ سوپاپ به هشت سوپاپ تغییر کرده فقط سانروف که نیست

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X