%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰

قیمت نهایی نسل جدید نیسان آبی مشخص شد – شهریور ۱۴۰۴

منتشر شده در 04 شهریور 1404 ساعت 16:43
نویسنده آرام عزیزی
قیمت نهایی نسل جدید نیسان آبی مشخص شد - شهریور 1404

قیمت نهایی نسل جدید نیسان آبی ارتقاء یافته زامیاد EX محصول زیر مجموعه گروه خودرو سازی سایپا ویژه شهریور ماه ۱۴۰۴ مشخص شد.

قیمت نهایی نسل جدید وانت ارتقاء یافته زامیاد زیر مجموعه گروه خودرو سازی سایپا ویژه شهریور ماه ۱۴۰۴ مشخص شد. به گزارش آخرین خودرو قیمت کامیونت زامیاد اکستند که در هفته گذشته شرایط فروش آن به صورت بهای خالص کارخانه بدونه هزینه های عوارض، مالیات، پلاک گذاری و… منتشر شده بود اعلام شده است. قیمت پایه این خودرو ۷۵۲,۶۲۴,۹۵۲ تومان بوده که هزینه های جانبی ۱۵۶ میلیون تومانی به آن اضافه شده است. در حال حاضر قیمت نهایی زامیاد ای ایکس ۹۰۸ میلیون تومان است. زامیاد EX نمونه بروزرسانی شده و یا استاندارد شده از وانت نیسان معروف است که بعد از چالش های فراوان سازمان استاندارد و سایپا این شرکت دست به توسعه این تیپ از نیسان آبی را داد.

نام خودروقیمت خالص (تومان)قیمت نهایی (تومان)
زامیاد EX۷۵۲,۶۲۴,۹۵۲۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰

زامیاد EX ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی و تفاوت ها

زامیاد EX در نسخه دوگانه سوز به پیشرانه M24 پلاس مجهز است. همان پیشرانه ۲.۴ لیتری چهار سیلندر خطی که قابلیت بنزین سوز و گازسوز (CNG) را دارد. این پیشرانه می تواند در حالت بنزین نهایت قدرت ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۸۷ نیوتن متر گشتاور را تولید کند و خروجی در حالت گاز محدود به ۸۰ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتن متر است. نهایت سرعت این وانت محدود به ۹۰ کیلومتر بر ساعت است و قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به محور عقب می رسد. سیستم ترمز در جلو از نوع دیسکی و در عقب کاسه ای است و سیستم تعلیق جلو و عقب به ترتیب دابل ویشبون و فنر تخت هستند.

قیمت نهایی نسل جدید نیسان آبی مشخص شد - شهریور 1404

یکی از استانداردهای الزامی برای خودروهای کار و تجاری سیستم کنترل پایداری یا همان ESP است که حالا وانت نیسان به آن مجهز شده و زامیاد EX از این پس با این آپشن ایمنی عرضه می شود. برای بهبود عملکرد و ایجاد بستر این تغییرات، مهندسین زامیاد فاصله محوری این وانت را ۱۶ سانتی متر افزایش داده اند و ادعا می شود که با این تغییر در ویل بیس، عملکرد خودرو ارتقا داشته و سیستم کنترل پایداری بهتر هم عمل می کند. همچنین تمامی تایرهای استفاده شده در این خودرو از نوع رادیال بوده و سیستم هیدرولیک فرمان هم در این خودرو با استانداردهای جدید توسعه داده شده است.

قیمت نهایی نسل جدید نیسان آبی مشخص شد - شهریور 1404

نکته جالب اما اضافه شدن سیستم هشدار خروج از خط است که به زامیاد EX اضافه شده و حالا با اضافه شدن دوربین، وانت نیسان برای پاس کردن استانداردهای خودروهای کار و تجاری، سیستم هشدار خروج از خط را دارد. علاوه بر این، در وسط جلوپنجره راداری جدید قرار گرفته تا در این خودرو سیستم ترمز اضطراری را هم داشته باشیم. با اضافه شدن فاصله محوری و بیشتر شدن فضا در داخل کابین، تریم های جدید برای صندلی ها استفاده شده و صندلی ها حالا در دو جهت قابلیت تنظیم را دارند و سیستم هشدار بستن کمربند ایمنی هم بصورت استاندارد به وانت نیسان جدید اضافه شده است. اضافه شدن این امکانات به شرکت زامیاد اجازه می دهد که وانت نیسان همچنان در خط تولید بماند اما نباید فراموش کرد که این خودرو همچنان پلتفرمی قدیمی و کهنه دارد و همچنان نیاز به ارائه محصولی جایگزین و به روز در این سگمنت احساس می شود.

ویدیو های پیشنهادی

۳ Responses to “قیمت نهایی نسل جدید نیسان آبی مشخص شد – شهریور ۱۴۰۴”

  1. مجید گفت:

    فوق العاده اشغال هست چی ساختن عیب اولش گران هست مگه چی کار بردن تو ساختش دوم شاسی فوق العاده ضعیفی داره تو کوچکترین تصادف شاسی تاب برمی‌داره و غیر قابل تعمیر هست آلیاژ شاسی نامرغوب و موتور پرخرج داره

    ۱۰
    ۱
  2. مهدی گفت:

    ای خاک عالم تو اون سرتون نیسان دریچه برقی مفت خدا گرونه هیچ جون نداره خالی هم از گردنه بره بالا امکانات وراحتی صفر .ایمنی زیر صفر واقعا خجالت نمی کشید یک ملیارد میگیرید ۱۸۰۰کیلو اهن قراضه میدن به ادم با چهارتا لاستیک به درد نخور

    ۲
    ۰
    • علی گفت:

      یعنی آدم چی بگه از این همه ظلم خدا لعنت کنه که هیچ صاحبی نداره این کشور که جلوی این همه گران فروشی رو بگیره حداقل نمی‌تونید واردات رو آزاد کنید تا با همین پول یا کمترش یه وانت به روز بخریم آخه چرا برای یه نیسان آشغال ک هیچ امکاناتی نداره یک میلیارد هزینه کنی

      ۰
      ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X