%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی تست اولین کراس اوور مزدا در ایران | تست مزدا CX-30

منتشر شده در 02 دی 1403 ساعت 12:13
نویسنده حسین دلاور
عکاس علیرضا پاداش
کارگردان رضا چوکامی

مزدا CX-30 اولین کراس اوور مزدا در بازار ایران است که به تازگی توسط شرکت آفتاب خودرو به بازار آمده است. در این گزارش به سراغ ویدیوی تست اولین کراس اوور مزدا در ایران رفته ایم.

مزدا CX-30 یکی از پرفروش ترین محصولات این خودروساز ژاپنی به حساب می آید. شرکت آفتاب خودرو این محصول را از کارخانه چانگان – مزدا در چین برای بازار ایران تامین می کند. در حال حاضر یکی از فول آپشن ترین نسخه های مزدا CX30 به بازار ما آمده و قرار است تا طی هفته های آتی به دست مشتریان برسد.

شما مخاطبان آخرین خودرو از این پس می توانید ویدیوهای تست و بررسی این رسانه را در شبکه نمایش خانگی فیلم نت تماشا کنید.

مشخصات فنی CX30 ؛ اولین کراس اوور مزدا

مزدا CX-30 شرکت آفتاب خودرو با پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی اسکای اکتیو G به بازار ایران آمده است و شتاب فنی زیادی به مزدا ۳ نسل جدید دارد. این پیشرانه ۱۵۵ تا ۱۵۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور 202 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده CX30 از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. این خودرو در بخش جلو تعلیق مک فرسون را دارد و در بخش عقب آن تعلیق نیمه مستقل استفاده شده است.

همان طور که در ویدیوی تست اولین کراس اوور مزدا گفته شده، در مزدا CX-30 امکانات خوب و قابل قبولی دیده می شود. این کراس اوور جمع و جور ژاپنی به صندلی برقی راننده با حافظه، فرمان کمکی برقی، کلاستر ترکیبی دیجیتال و آنالوگ، رینگ آلومینیومی، فناوری LED چراغ ها، سانروف برقی، سنسور نور، سنسور باران، نور بالای اتوماتیک، سنسور پارک و دوربین عقب، تریم داخلی چرم، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک دو کاناله، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، دستیار رانندگی بین خطوط، رادار خط خوان، ترمز اضطراری، ۷ کیسه هوا و… مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی

۵ Responses to “ویدیوی تست اولین کراس اوور مزدا در ایران | تست مزدا CX-30”

  1. کاوه عربانی گفت:

    جدیدا خیلی تکراری و بی حس شده بررسی هایی ک میکنید اصلا جذابیت دیگه نداره رفتارایی ک بعنوان ی تستر انجام میده این آقا

    ۳
    ۷
  2. کاوه عربانی گفت:

    امیدوارم ی تستر دیگه بجای آقای دلاور بیاریدتا برنامتون یکم جذابیت پیداکنه

    ۲
    ۹
  3. مصطفی گفت:

    تنفس طبیعی بودنش و گیربکس ساده AT کم استهلاک هست و هزینه تعمیر پایین تری هم داره، اما دیگه زیادی این طراحی داخلی کهنه شده، انگار این ماشین رو برای سال ۲۰۱۰ ساخته اند.
    نمایشگر وسط اونقدر کوچک هست حتی در دوربین عقب هم چیزی رو نمیشه توش دید و کاملا فانتزی هست. دسته دنده هم بسیار بد سلیقه و قدیمی هست انگار برای پیرمرد ها ساختن این ماشین رو.

    ۰
    ۱
    • محسن خوئی گفت:

      درک از ژاپنی بودن نداری دوست عزیز، اینا کیفیت دارن و مثل چینی ها نیست که همه چی الکتریکی باشه که بعد دو روز خراب شه

      ۲
      ۱
      • مصطفی گفت:

        گفتم کیفیت پیشرانه جای خود اما منظورت اینه که شما حق نداری در سال ۲۰۲۵ از تکنولوژی استفاده کنی؟ دوست داری در سال ۲۰۲۵ هنوز روی تکنولوژی ۲۰۱۰-۱۱ برانید؟
        کیفیت موتور و گیربکس حداقل چیزی هست که یک خودرو باید داشته باشه.

        ۰
        ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X