%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰

پراید وانت گران شد؛ افزایش قیمت سایپا

منتشر شده در 14 اردیبهشت 1404 ساعت 11:49
نویسنده آرام عزیزی
پراید وانت گران شد؛ افزایش قیمت سایپا

شرکت سایپا قیمت پراید وانت را در شرایط فروش اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ افزایش داد و بهای کارخانه این خودرو از بازار پیشی گرفت.

قیمت کارخانه تنها وانت کار و تجاری سبک شرکت سایپا، پراید ۱۵۱ افزایش یافت. سایپا به تازگی شرایط فروش دو تیپ از پراید ۱۵۱ یا همان پراید وانت را اعلام کرده که در آن قیمت این خودرو در درب کاخانه افزایش قابل توجه ای پیدا کرده است. پراید 151SE تیپ DA با کفی اطاقبار پاششی نسبت به شرایط فروش بهمن ماه آن افزایش قیمت حدودی ۷۳ میلیون تومانی را تجربه کرده و قیمت کارخانه این خودرو به ۴۱۴,۴۳۲,۰۰۰ تومان رسیده است. نکته حائز اهمیت در باب قیمت گذاری جدید پراید وانت پیشی گرفتن بهای کارخانه آن از بازار آزاد است. پراید وانت با اطاقبار پوششی در حال حاضر در بازار با قیمت ۳۹۳ میلیون تومان معامله می شود که با وجود اختلاف قیمت ۲۱ میلیون تومانی کارخانه و بازار باید منتظر واکنش بازار نسبت به این افزایش قیمت در کارخانه بود. خودروهای کار و تجاری شامل قیمت گذاری دستوری نمی شوند و شرکت عرضه کننده قیمت گذاری را برای آن ها انجام می دهد.

شرایط فروش پراید وانت- اردیبهشت ۱۴۰۴

این شرکت در راستای تأمین نیاز بازار، فروش اینترنتی وانت سایپا۱۵۱ را از روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت آغاز خواهد کرد. متقاضیان می‌ توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

شرایط فروش پراید وانت- اردیبهشت 1404

درباره پراید وانت

سایپا ۱۵۱ مدل وانت، پراید است که ۹۰۰ کیلوگرم وزن و توانایی حمل ۵۰۰ کیلوگرم بار دارد. سایپا در ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ از این خودرو رونمایی کرد. و در سال ۹۳ اولین نمونه های آن به بازار راه یافت. این خودرو از یک موتور ۸ سوپاپ ۱۳۰۰ سی سی بهره می برد که می تواند ۷۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۸ نیوتن گشتاور تولید کند. توان این موتور از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. یکی از ویژگی های برتر این پیشرانه مصرف سوخت ۶.۶ لیتری آن است که برای کسب و کار های کوچک اهمیت بالایی دارد. کابین و متعلقات این خودرو بر گرفته شده از پلتفرم X100 سایپا پراید می باشد. پراید وانت در طول سالهای تولید در نسخه های فول آپشن نیز معرفی شد اما سایپا مدل های آپشن دارد پراید را هیچگاه به صورت انبوه وارد بازار نکرد. در سال ۱۴۰۲ سایپا به دلیل استاندارد های ۸۵ گانه مجبور به اضافه کردن دی لایت به پراید ۱۵۱ شد و اسم آنرا به پراید 151DA تغییر داد و حالا هم سایپا در حال تغییراتی در این خودرو است که دوباره بتواند استاندارد های اجباری را رعایت کند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. رضا گفت:

    بازار ۳۸۰ هست دلاور

    ۵
    ۵
  2. رضا گفت:

    یه نفر به این مسئولین خائن و بی شرف کشور بگه اگه خودروهای کار مشمول قیمت گذاری نمیشه پس واردات خودروهای کار رو آزاد بذاره تا ببینیم کسی این قوطی حلبی ها رو میگیره؟

    ۲۰
    ۰
  3. ایرانی گفت:

    برای اضافه شدن دوتا چراغ روز (دیلایت) بی کیفیت ۷۳ میلیون افزایش قیمت دادن …؟!

    ۱۵
    ۰
  4. میبدی گفت:

    لعنتی ها هر وقت ما اومدیم اینو بخریم گرون کردن
    این چه مملکت بی در و پاشنه ایه

    ۱۶
    ۰
  5. اسماعیل گفت:

    مملکت خخخخخخخ
    سگ خونه

    ۱۴
    ۰
  6. احمد گفت:

    یه مشت دزد سر گردنه شدن خودزوساز یه مشت بی خاصیت هم شدن مسئول که فقط به فکر جیب خودشونن

    ۱۷
    ۰
  7. ناشناس گفت:

    طی اینهمه سالیان سال داریدقیمت این وانت رابالاوبالاتر،می بریدلااقل به اندازه یک جوغیرت داشته باشیددرزیراین وانت یه شاسی نرده بانی مستقل ازبدنه،طراحی ونصب کنید!تازمانیکه یه تریلی کامیون ازکناراین وانت که وزن آن مثل یه بادکنکه!ردمیشه مکش وخلاءهوای ایجادشده باعث به هم خوردن تعادل این وانت سبک نشه درطول حرکت درجاده های بیرون ازشهر!خیلی هابه خاطرهمین نقص اساسی وبزرگ این وانت سبک وزن،یامعلق زدند،یاچپ کردندویاآسیب دیدندویاازبین رفتند!

    ۶
    ۰
  8. سالار گفت:

    آزاد بگیر ارزونتره

    ۵
    ۰
  9. علی دهقان گفت:

    اقا تقصیر ماست تا فکری به حالمون نکنیم همین اش و همین کاسه

    ۳
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X