%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰

چرا لوکانو L7 ارزش خرید دارد؟

منتشر شده در 06 مهر 1404 ساعت 09:00
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش
چرا لوکانو L7 ارزش خرید دارد؟

لوکانو L7 کراس اوور مونتاژی گروه ماموت خودرو به حساب می آید در این مطلب به این موضوع می پردازیم که چرا لوکانو L7 ارزش خرید دارد؟

لوکانو L7 کراس اوور مونتاژی گروه ماموت خودرو است. سال ۲۰۲۳ بود که شرکت چری از برند جدید خود با نام جائکو یا جیکو (Jaecoo) رونمایی کرد؛ برند جیکو با هدف پوشش بازار کراس اوور های لوکس برند لوکانو شکل گرفت و اولین محصول این برند یک شاسی بلند شهری جمع‌وجور به نام J7 بود که نخستین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۲۳ با مدل پروتوتایپ خود حضور پیدا کرد. گروه ماموت به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در حوضه حمل و نقل کشور جیکو J7 را با نام لوکانو L7 به بازار ایران عرضه می کند. لوکانو L7 در طول مدت حضور در بازار توانسته است توجه برخی از مشتریان را به خود جذب کند، در ادامه به این موضوع می پردازیم که چرا لوکانو L7 ارزش خرید دارد؟

پیشرانه ای آشنا در ایران

چرا لوکانو L7 ارزش خرید دارد؟

از آنجایی که لوکانو محصولی از چری است قطعا با محصولاتی که از این شرکت در بازار ایران حضور دارد اشتراکات فنی دارد. پیشرانه لوکانو L7 موتوری چهار سیلندر ۱۶۰۰ سی سی بنزینی است که قدرتی معادل ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس دوکلاچه تر به سمت تمامی چرخ‌ ها به صورت AWD می‌ فرستد. مجموعه فنی این خودرو با محصولاتی همانند تیگو ۸ پرو و فونیکس اف ایکس مشترک است؛ مشترک بودن قوای فنی لوکانو با محصولات پرفروش چری در بازار ایران می تواند مزیت دسترسی راحت به قطعات یدکی و آشنایی تعمیرکاران با آن را برای مصرف کننده ایجاد کند. پیشرانه آشنا یکی از دلایل این است که چرا لوکانو L7 ارزش خرید دارد.

پکیج آپشنی تکمیل

هشدار تغییر لاین و خروج از خط، رادار تصادف از عقب، تشخیص نقطه کور، دستیار کمکی بین خطوط، سیستم کمکی ترافیک (TJA)، کروز کنترل هوشمند،‌ نوربالا اتوماتیک، هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری خودکار، کنترل پایداری و کنترل کشش، سامانه کنترل سرعت خودرو در سرپایینی، ۶ کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه ، تنظیم برقی صندلی‌های جلو با سردکن و گرمکن صندلی‌ها، پایش فشار باد تایرها، جک برقی صندوق عقب به همراه سنسور پا، مالتی مدیا لمسی، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سانروف برقی، سامانه استارت/ استاپ و… از جمله مهمترین آپشن‌های لوکانو ۷ هستند.

در لوکانو L7 سرنشینان می توانند از امکانات ایمنی و رفاهی کاملی نسبت به رقبای این خودرو بهره ببرند و ماموت خودرو این محصول را در نسخه های فول آپشن به بازار ایران آورده است.

طراحی بروز و متفاوت

چرا لوکانو L7 ارزش خرید دارد؟

 وقتی که از نمای بغل به استایل بیرونی لوکانو ۷ دقت می‌کنید، می‌توانید شباهت‌های زیادی بین این کراس اوور چینی و تولیدات گروه خودروسازی بریتانیایی رنجروور مشاهده کنید. این سبک طراحی برخلاف کراس اوورهای خانوادگی فعلی چری در بازار ایران حالتی به اصطلاح باکسی پیدا کرده و خطوط صاف به صورت شیبدار همراه المان‌های چهارگوش در قسمت‌های مختلف بدنه این خودرو خودنمایی می‌کنند. طراحی لوکانو L7 بسیار شبیه به رنجروور ایووک است. هرچند در طراحی کراس اوور لوکس مونتاژی گروه ماموت شباهت هایی با محصولات رنجروور وجود دارد ولی این خودرو بسیار طراحی شیک و زیبایی دارد و به دلیل بروزتر بودن طراحی آن نسبت به محصولات دیگر موجود در بازار L7 متفاوت به نظر می رسد.

کابینی مدرن

در کابین لوکانو L7 فضایی با تریم دو رنگ دیده می‌ شود که جلوه‌ای دلنشین ایجاد کرده و حس مطلوبی را به سرنشینان منتقل می‌کند. طراحی داخلی با المان‌هایی ساده و کم‌جزئیات شکل گرفته که در عین سادگی، رویکردی آینده‌نگرانه دارد و نسبت به داشبوردهای شلوغ برخی رقبا، فضایی آرام‌تر و متعادل‌تر ارائه می‌دهد.

چرا لوکانو L7 ارزش خرید دارد؟

در بخش کنسول میانی، طراحی اهرم تعویض دنده با ظاهری لوکس جلب توجه می‌کند و کمی جلوتر نمایشگر عمودی بزرگ قرار دارد که جایگزین بیشتر دکمه‌ها و کلیدهای فیزیکی شده و کنترل مالتی‌مدیا، سیستم تهویه و سایر امکانات را بر عهده دارد. غربیلک فرمان با قطر و ضخامت متناسب، حسی از تسلط و کنترل کامل را به راننده منتقل می‌کند؛ همچنین نمایشگر دیجیتال پشت فرمان با ابعادی کوچک‌تر از صفحه مرکزی، اطلاعات ضروری رانندگی را با گرافیک واضح و خوانایی بالا نمایش می‌دهد.

ویدیو تست و بررسی لوکانو L7

ویدیو های پیشنهادی

۹ Responses to “چرا لوکانو L7 ارزش خرید دارد؟”

  1. امیر گفت:

    چرا برای هر ماشین بدردنخوری رپورتاژ آگهی می روید؟

    ۱۲
    ۲۰
    • رسول گفت:

      سلام ،نظرتون کلی بود یا خودتون از این خودرو داشتین و بعد استفاده ازش نظر میدین ؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید قصد خریدش رو دارم

      ۶
      ۲
  2. فرید گفت:

    واقعا لوکانو بعد از مدتها آزمون و خطای چینی ها

    یک خودرو قوی با کیفیت و لوکس

    ۲۷
    ۷
  3. قدرت طهماسبی گفت:

    چرا گران فروشی می کنید ، انواع مالیات ، عوارض و هزینه‌های جانبی جهت فروش به ملت ایران و رسیدن به سود خالص حداکثری توسط دولت

    ۱۵
    ۱
  4. رسول گفت:

    سلام اینجا کسی هست لوکانو داشته باشه و یا تجربه رانندگی با هاش رو دارا باشه ،لطفا نظر بدین واقعا ارزش داره بخریم یا بدرد بخور نیست ممنون

    ۶
    ۱
    • احسان گفت:

      درود بله بنده دارم ۴ هزارتا تا الان کارکرده و عالی بوده
      قبل از این تیگو ۷ و x5 داشتم از هر دوشون یه سروگردن بالاتره

      ۸
      ۰
  5. فردین گفت:

    اینم یه اشغال چینی دیگه به قیمت ده برابر جهانی

    ۸
    ۱۱
    • حبیب گفت:

      سلام و عرض ادب
      بنده بعد کلی تحقیق و بررسی خودرو از نزدیک متوجه شدم لوکانو ال ۷ با ارزش ترین خودرو نسبت به قیمتش هست
      از متریال با کیفیت تا ظاهر شیک و و امکانات و ظاهر مدرن یه پکیج کامل هستش
      یه ماشین دو زیست هستش که جاده های خاکی مناسب رو هم به راحتی می تونین برین

      ۱۰
      ۴
  6. انامیس گفت:

    اجناس چینی بنجل هستن آدم عاقل سراغ دو گروه و دو کالا نمیره یکی چینی و یکی هم روسی اجناس چینی یک مشت اشغال و بدرد نخور هستن

    ۱
    ۵

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X