%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰

آئودی RS6 Avant GT معرفی شد

منتشر شده در 21 بهمن 1402 ساعت 13:00
نویسنده سعید علیپور
آئودی RS6 Avant GT

آئودی از نسخه جدید RS6 Avant  رونمایی کرد. این نسخه GT نام دارد و در مقایسه با مدل پرفورمنس از طراحی جذاب تر و شتاب بهتری برخوردار است.

استیشن فوق العاده جذاب آئودی، در حالت استاندارد هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. این سوپر استیشن آلمانی در نسخه پرفورمنس به یک موتور ۴ لیتری V8 با توانایی تولید ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و صفر تا ۹۶ کیلومتر را در زمان ۳.۳ ثانیه طی می کند. چنین شتابی برای یک خودروی استیشن بی نظیر است، با این حال نسخه GT آمده تا آن را بهبود ببخشد.

طراحی آئودی RS6 Avant GT

مشخصات فنی آئودی RS6 Avant GT

آئودی RS6 Avant GT در زیر کاپوت کشیده خود همان موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو را دارد. اما با بهینه سازی های صورت گرفته توسط مهندسین آئودی، این نسخه ۰.۱ ثانیه سریع تر شده و حالا در عرض ۳.۲ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رساند. این استیشن خاص برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۱۱.۵ ثانیه نیاز دارد که در مقایسه با نسخه پرفورمنس ۱.۵ ثانیه سریع تر است. محصول جدید ارباب حلقه ها توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت را دارد. این رقم برای RS6 پرفورمنس برابر با ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

فارغ از شتاب و سرعت بهتر، آئودی RS6 Avant GT در زمینه هندلینگ نیز بر نسخه پرفورمنس برتری دارد. سیستم تعلیق این نسخه قابل تنظیم است و راننده می تواند ارتفاع خودرو را به میزان ۱۰ میلیمتر کاهش دهد؛ ضمن اینکه میله های تعادلی در این نسخه سفت تر بوده و کمک فنرها به صورت الکترونیکی در سه جهت تنظیم می شوند. در نسخه GT انتقال نیرو به محور عقب بیشتر از قبل در اولویت قرار دارد. این نسخه روی تایرهای کانتیننتال اسپرت کانتکت ۷ سوار شده است.

مشخصات فنی آئودی RS6 Avant GT

چهره ای برگرفته شده از یک مدل افسانه ای متعلق به دهه ۹۰ میلادی

در نمای ظاهری هم آئودی RS6 Avant GT جذابیت بیشتری نسبت به نسخه پرفورمنس دارد. در تزئین نمای بیرونی، آئودی از مدل مسابقه ای Quattro IMSA GTO که از سلاطین پیست در دهه ۹۰ میلادی بود، الگوبرداری کرده است. در واقع ترکیب رنگ قرمز، سفید و مشکی و رینگ های بزرگ ۲۲ اینچی به این مدل افسانه ای اشاره می کنند. با تصمیم ارباب حلقه ها، تمامی مدل های مخصوص بازار آمریکا با این ترکیب رنگ عرضه خواهند شد، اما در سایر بازارها امکان انتخاب از بین سایر رنگ ها نیز برای مشتریان فراهم خواهد بود.

ظاهر آئودی RS6 Avant GT

نسخه GT اولین عضو خانواده RS6 Avant است که به کاپوت فیبرکربنی مجهز می شود. این نسخه از لحاظ فرم گلگیرهای جلو متفاوت از نسخه پرفورمنس است و برای تهویه خودرو و عبور بهتر جریان هوا، شکاف هایی در پشت چرخ ها دارد.

در داخل کابین آئودی RS6 Avant GT از تم مشکی و قرمز استفاده شده و همه پوشش ها از چرم و آلکانتارا هستند. صندلی ها از نوع موسوم به سطلی بوده و دوخت قرمز دارند، ضمن اینکه پشتی آنها از فیبرکربن است. روی کنسول میانی این سوپر استیشن آلمانی پلاکی نصب شده که شماره ردیف خودرو را در بین کل مدل های تولیدی نشان می دهد. به بیان دقیق تر، این پلاک به مالک می گوید که از بین ۶۶۰ دستگاه تولیدی چندمین مدل را در اختیار دارد. از این تعداد ۸۵ دستگاه مخصوص بازار آمریکا و ۷ دستگاه مخصوص بازار کاناداست.

کابین آئودی RS6 Avant GT

در رابطه با قیمت آئودی RS6 Avant GT اطلاعاتی منتشر نشده، اما بدیهی است که رقم پرداختی برای آن فراتر از ۱۲۲ هزار دلار مربوط به نسخه پرفورمنس خواهد بود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X