%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰

آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱؛ جواهر ژاپنی با کارکرد ۹۶۰۰ کیلومتر به فروش گذاشته شد

منتشر شده در 04 فروردین 1404 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱

آکورا NSX اولین خودروی ژاپنی بود که توانست در برابر محصولات برند های اسپرتی مانند فراری و لامبورگینی قد علم کند. اما مهم‌تر از آن، این خودرو ثابت کرد که یک سوپر اسپرت موتور وسط می‌تواند سریع، زیبا و در عین حال قابل اعتماد باشد. به همین دلیل، ارزش نسخه‌های سالم و کم‌ کارکرد NSX به‌ مرور افزایش یافته است. حالا یکی از خاص‌ترین نمونه‌های این خودرو، یعنی آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱، با کارکردی فوق‌العاده کم به مزایده گذاشته شده است.

یک آکورا NSX-T فوق‌العاده جذاب و کمیاب

این خودرو که به رنگ «سیلورستون متالیک» مزین شده، تنها ۹۶۰۰ کیلومتر کارکرد دارد و از سال ۲۰۰۲ در مالکیت یک خانواده بوده است. حرف T به کار رفته در آکورا NSX-T نشان می‌دهد این خودرو از سقف تارگا بهره می‌برد و راننده می‌تواند آن را از جای خود خارج کند. به این ترتیب، سرنشینان می‌توانند در یک روز بهاری از رانندگی در فضای آزاد لذت ببرند.

از نظر ظاهری، بدنه آکورا NSX-T در وضعیت عالی قرار دارد. این خودرو روی رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ و ۱۷ اینچی هفت‌ پره اصلی سوار شده؛ لاستیک‌های آن هم ساخت برند معروف بریجستون و از سری پوتنزا RE010 هستند.

طراحی آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱

کابین چرمی با شرایط ایده‌آل

فضای داخلی با چرم مشکی پوشانده شده و صندلی‌های اسپرت برقی، با وجود گذر زمان، نشانه‌های بسیار کمی از فرسودگی دارند. حتی داشبورد و سایر قسمت‌های چرمی خودرو همچنان تازه و سالم به نظر می‌رسند، که در نوع خود بسیار قابل توجه است.

مشخصات آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱

پیشرانه ۳.۲ لیتری V6 و گیربکس ۶ سرعته دستی

آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱ به پیشرانه ۳.۲ لیتری VTEC با آرایش V6 مجهز شده است. این موتور توانایی تولید ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. شاید این اعداد در مقایسه با خروجی حتی برخی از هاچبک‌ های اسپرت امروزی چندان شگفت‌انگیز نباشند، اما نکته کلیدی در این خودرو، ترکیب موتور وسط با گیربکس ۶ سرعته دستی، سیستم انتقال قدرت به محور عقب و دیفرانسیل لغزش محدود (LSD) است که آن را به یک خودروی جذاب برای راندن تبدیل می‌کند.

نمای پشت آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱

قیمت این خودرو چند؟

با توجه به کارکرد کم و شرایط فوق‌العاده این هوندا NSX-T، قیمت پیشنهادی برای آن در حال حاضر به ۱۰۰ هزار دلار نزدیک شده است.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات این جواهر ژاپنی را به طور خلاصه مشاهده نمایید.

موتور۳.۲ لیتری V6
قدرت۲۹۰ اسب بخار
گشتاور۳۰۴ نیوتن ‌متر
گیربکس۶ سرعته دستی
نوع بدنهتارگا (سقف جداشونده)
رینگ‌هاآلومینیومی ۱۶ و ۱۷ اینچی هفت‌پره
لاستیک‌هاBridgestone Potenza RE010
کارکرد۹۶۰۰ کیلومتر
قیمتدر حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار
ویدیو های پیشنهادی
  1. محسن گفت:

    خیلی زیباست که سوار افسانه باشی، بین دکمه های روی کنسول به تمام آپشن های این سوسول چینی های بزک شده می ارزه، حتی خود ژاپن هم از تولید این افسانه ها عاجزه، بعضی چیزا حقیقتا تکرار شدنی نیستن

    ۷
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X