%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰

اتفاقی عجیب در چین؛ مدیر ارشد چری محصول جدید جیلی را خودرویی وحشتناک توصیف کرد

منتشر شده در 26 اردیبهشت 1404 ساعت 10:00
نویسنده سعید علیپور
مدیر ارشد چری

در اتفاقی بحث‌برانگیز، یکی از مدیران ارشد شرکت چری با انتشار اظهاراتی تند در شبکه‌های اجتماعی، خودروی جدید جیلی گلکسی استارشاین ۸ را به‌شدت مورد انتقاد قرار داده است. این ماجرا موجی از واکنش‌های کاربران و خریداران این خودرو را در پی داشته و باعث شده بار دیگر رقابت داغ برندهای خودروسازی چینی در صدر اخبار قرار گیرد.

توهین در شبکه اجتماعی و واکنش کاربران

ماجرا زمانی آغاز شد که یائو فی (Yao Fei) معاون مدیرعامل بازاریابی شرکت چری، در گروه مشتریان فالوین A9 در اپلیکیشن Douyin (نسخه چینی تیک تاک) اعلام کرد «جیلی گلکسی استارشاین ۸ خودرویی وحشتناک با فضای تنگ در ردیف دوم و کیفیت صدای ضعیف است.»

مدیر ارشد چری

این اظهارات خیلی سریع در فضای مجازی انتشار پیدا کرد و به فاصله کوتاهی با واکنش‌های تند کاربران، به‌ویژه مالکان خودروی گلکسی استارشاین ۸ روبرو شد. پس از شدت گرفتن جنجال‌ها، یائو فی ناچار شد گروه مذکور را منحل کرده و حساب کاربری Douyin خود را نیز به حالت خصوصی درآورد.

مدیر ارشد چری

هرچند اطلاعات عمومی زیادی درباره یائو فی در دست نیست، اما برخی منابع خبری می‌گویند که او پیش از پیوستن به چری، در شرکت گریت وال موتورز فعالیت می‌کرده و در آنجا مسئولیت ارتباطات بازاریابی برند Ora را برعهده داشته است.

رقابت مستقیم چری فالوین A9 با جیلی گلکسی استارشاین ۸

تحلیلگران صنعت خودرو معتقدند که دلیل اصلی این حمله، رقابت مستقیم بین چری فالوین A9 و جیلی گلکسی استارشاین ۸ می‌باشد. قرار است شرکت چری طی ماه‌های می تا ژوئن ۲۰۲۵ این سدان جدید را در بازه قیمتی حدود ۱۰۰ هزار یوان (معادل ۱۳ هزار و ۷۰۰ دلار) عرضه کند. این خودرو در همان سگمنتی قرار می‌گیرد که استارشاین ۸ نیز در آن حضور دارد.

رقابت مستقیم چری فالوین A9 با جیلی گلکسی استارشاین ۸

خودروی جیلی گلکسی استارشاین ۸ نخستین سدان هیبریدی نیمه لوکس از برند جیلی گلکسی است. این خودرو در هفت نسخه عرضه شده و قیمت آن بین ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ یوان تا ۱۵۵ هزار و ۸۰۰ یوان (حدود ۱۶ هزار تا ۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار) متغیر است.

رقابت مستقیم چری فالوین A9 با جیلی گلکسی استارشاین ۸

در مراسم معرفی این خودرو، فنگ جون یی مدیرعامل فروش شرکت جیلی، اعلام کرد که فروش کل برند جیلی گلکسی تا پایان ۳۰ آوریل ۲۰۲۵ از ۹۳۰ هزار دستگاه عبور کرده و احتمال می‌رود این برند در ماه جاری از مرز یک میلیون دستگاه فروش عبور کند؛ رکوردی که می‌تواند جیلی را به سریع‌ترین برند انرژی نو در رسیدن به این عدد تاریخی بدل نماید.

ویدیو های پیشنهادی
  1. کوروش گفت:

    دیگ به دیگ میگه روت سیاه

    ۶
    ۰
  2. جواب به کوروش گفت:

    وقتی سوار هیچ کدوم از این ماشینا نشدی نظر نده آقای کوروش که هیچی نمی فهمی.
    چری آشغال ساز با جیلی خیلی فرق داره.
    جیلی و بی وای دی جزو ده تا خودروساز برتر جهان شدن.

    ۲
    ۲
  3. کوروش گفت:

    آقا یا خانم جواب به کوروش که انقدر هویت مستقل نداری نام کاربریت رو جواب به کوروش گذاشتی😂 شما برو اول خودت و اسمت رو بشناس بعد بیا به بقیه بگو چی خوبه چی بده

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X