%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

شاسی بلند برقی اکسید استرا ET ، محصولی از چری

منتشر شده در 14 شهریور 1402 ساعت 14:00
نویسنده سجاد کجوری
شاسی بلند برقی اکسید استرا ET ، محصولی از چری

خودروی حاضر در تصاویر، شاسی بلند برقی اکسید استرا ET یا Exeed Sterra ET متعلق به چری در نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۲۳ است.

پیش از این، این خودرو در نمایشگاه خودروی شانگهای در ماه آپریل به نمایش در آمده بود اما این بار فضای داخلی آن رونمایی شده است. پس از عرضه، اکسید استرا ET مستقیماً با اکسپنگ G9 و IM LS7 رقابت خواهد کرد. اکسید یک برند رده بالا از زیر مجموعه های چری است.

شاسی بلند برقی اکسید استرا ET ، محصولی از چری

مشخصات ظاهری اکسید استرا ET

در جلو، طراحی جلو پنجره بسته نشان دهنده هویت آن به عنوان یک خودروی الکتریکی است. نوار نوری LED در تمام طول نمای جلویی کشیده شده و لوگوی انگلیسی “EXEED” در زیر نوار نوری قرار گرفته است. اکسید استرا ET به عنوان یک SUV متوسط تا بزرگ، بر اساس پلتفرم تمام الکتریکی EOX ساخته شده است. این خودرو در نمای جانبی دارای درب های بدون قاب و دستگیره های درب باز شونده است. این خودرو با رینگ های ۲۰ یا ۲۲ اینچی ارائه می شود.

شاسی بلند برقی اکسید استرا ET ، محصولی از چری

در حال حاضر، چری مشخصات پیشرانه را فاش نکرده است، اما آنچه مسلم است این است که استرا  ET در دو پیکر بندی پیشرانه، یعنی تک موتور عقب و دو موتور جلو + عقب در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، این خودرو دارای سه ظرفیت باتری است : ۶۰ کیلو وات ساعت، ۸۲ کیلو وات ساعت و ۱۰۰ کیلو وات ساعت، که به آن برد پیمایشی تمام الکتریکی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر را می دهد.

حتما بخوانید : جائکو J7 ؛ این شاسی بلند چری به ایران می آید؟

فضای کابین مینیمالیستی

در داخل کابین، تقریباً هیچ دکمه فیزیکی به جز برای پشت آمپر دیجیتال مستطیل شکل بلند، صفحه نمایش کنترل مرکزی و فرمان نیمه تخت بیضی شکل وجود ندارد. صفحه کنترل مرکزی دارای تراشه داخلی کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ است. خروجی های تهویه مطبوع مخفی هستند و شارژر بی سیم در کنسول مرکزی موجود است. تنظیمات دیگر شامل بلندگو های پشت سری و سیستم پخش عطر خودکار می باشد.

شاسی بلند برقی اکسید استرا ET ، محصولی از چری

این خودرو دارای طرح ۵ نفره است. تمامی صندلی ها با چرم پوشانده شده اند و از تنظیم برقی، گرمایش، سرمایش و تکیه گاه پا پشتیبانی می کنند. سرنشینان صندلی عقب به یک خروجی تهویه مطبوع مستقل دسترسی دارند. علاوه بر این، چری ادعا می کند که کابین دارای فناوری هایی جهت کاهش صدا و لرزش ، از جمله عایق بندی سه لایه درب ها، شیشه دولایه ۶ میلی متری و شیشه چند لایه ضد صدا برای شیشه جلو است.

شاسی بلند برقی اکسید استرا ET ، محصولی از چری
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X