اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰

بی نقص و دلربا مثل فراری ۳۵۵ ارتقایافته توسط شرکت Evoluto Automobili

منتشر شده در 28 تیر 1403 ساعت 13:00
نویسنده سعید علیپور
فراری ۳۵۵ ارتقایافته

شرکت Evoluto Automobili در زمینه بازسازی و ارتقای مدل‌های کلاسیک فعالیت می‌کند. این شرکت در یکی از پروژه‌های اخیر خود به سراغ فراری F355 رفته و با مهندسی مجدد آن را بروز آوری کرده است. به لطف این بروز آوری‌ ها، یک محصول بسیار خاص در جهان خودرو متولد شده، طوری که می‌توان آن را جزو کامل‌ترین و جذاب‌ترین اتومبیل‌های موجود دانست.

بدنه فراری ۳۵۵ ارتقایافته توسط شرکت Evoluto Automobili تماماً از فیبرکربن بوده و فقط ۱۲۵۰ کیلوگرم وزن دارد. همچنین شاسی این خودرو از نو مهندسی و کابین آن شخصی‌سازی شده است. در کنار این‌ها باید گفت که مهندسین این شرکت در بخش فنی و موتور نیز از قطعات جدید استفاده کرده‌اند. آنطور که اعلام شده، تعداد این قطعات به بیش از ۲۰۰ عدد می‌رسد. در این بخش مواردی مثل سوپاپ‌های بزرگ‌تر، شفت‌های مقاوم‌تر، سیستم جرقه زنی جدید و مواردی از این دست جزو تغییرات موجود هستند. برای هماهنگی قطعات جدید، موتور از نو برنامه‌ریزی شده است.

مهندسی مجدد فراری F355

مشخصات فنی

موتور ۴ لیتری V8 فراری ۳۵۵ در حالت استاندارد توانایی تولید ۳۷۵ اسب بخار قدرت را دارد. اما به لطف بازنگری‌های انجام شده، میزان خروجی این موتور تنفس طبیعی به ۴۲۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده است. نیروی این موتور از طریق گیربکس شش سرعته دستی، که آن هم بروزآوری شده، به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود.

مشخصات فنی فراری F355 به روز شده

در پروژه جذاب Evoluto Automobili ترمزهای استاندارد جای خود را به سیستم ترمز برمبو داده است. این سیستم شامل کالیپرهای ۶ پیستونه در جلو و کالیپرهای ۴ پیستونه در عقب می‌شود. علاوه بر ترمز، شاسی نیز با استفاده از جوش کربن تقویت شده و در مقایسه با حالت استاندارد ۲۳ درصد مقاومت پیچشی بیشتری دارد.

کابین فراری F355

بدنه پروژه Evoluto Automobili توسط یان کالوم معروف، مدیر طراحی سابق گروه جگوار لندرور، طراحی شده است. بزرگ‌تر شدن ورودی‌های هوا، بازطراحی اسپلیتر جلو، نصب چراغ‌های ال ای دی، تعویض رینگ‌های استاندارد با رینگ‌های زیبای ۱۹ اینچی، نصب آینه‌های جدید، جایگزینی دستگیره‌های در اصلی یا دستگیره‌های کشویی و استفاده از سیستم اگزوز تیتانیومی از جمله تغییرات در نمای ظاهری هستند.

نمای جانبی فراری F355

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها فقط ۵۵ دستگاه از فراری ۳۵۵ بروزآوری‌شده توسط شرکت  Evoluto Automobili  به فروش خواهد رسید. هر دستگاه از این خودرو کاملاً قابل شخصی سازی بوده و مشتریان می‌توانند اتومبیل منحصر به فرد خود را داشته باشند. این پروژه هیجان انگیز در فستیوال سرعت گودوود در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. پس از این فستیوال، نوبت به همایش هفته خودرویی مونتری خواهد رسید تا میزبان فراری ۳۵۵ مدرن باشد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X