%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰

بی وای دی M6 تمام الکتریکی ؛ MPV جدید این برند در چین رویت شد

منتشر شده در 10 خرداد 1403 ساعت 12:00
نویسنده سجاد کجوری
بی وای دی M6 تمام الکتریکی

اخیرا تصاویر جاسوسی از MPV جدید دیگری از بی وای دی (BYD) منتشر شده است. این خودرو با نشان M6 ، به نظر می رسد تا حد زیادی بر اساس مدل Song Max DM-i است که به سال ۲۰۱۹ باز می گردد. سوال اینجاست که چرا بی وای دی در حال ساخت یک نسخه تمام الکتریکی جدید از این خودرو است با توجه به اینکه سانگ مکس در شکل فعلی آن (پلاگین هیبرید) حتی منشا قدیمی تری به عنوان یک خودروی با موتور احتراق داخلی در سال ۲۰۱۷ دارد. پاسخ احتمالی در عکس های جاسوسی نهفته است که یک خودروی فرمان راست را نشان می دهد به این معنی که M6 می تواند یک مدل صادراتی باشد.

از نظر طراحی بیرونی، M6 برقی بسیاری از عناصر سبک استاندارد سانگ مکس از جمله جلو پنجره و پیکربندی چراغ جلو را حفظ کرده است. یک نوار کرومی با آرم بی وای دی دو مجموعه چراغ های جلو را به هم متصل می کند.

ورودی های هوای جانبی در این مدل الکتریکی بزرگ تر و برجسته تر از ورودی های هوای سانگ مکس معمولی به نظر می رسند. نمای جانبی، خط کمر پویا مدل فعلی را در بر می گیرد. در عقب، طراحی تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است، با چراغ های عقب بزرگی که توسط یک قطعه تریم کرومی به هم متصل شده اند. به طور کلی، استایل خودرو با ماهیت MPV خودرو هماهنگ است و نشان “Pure Electric” به وضوح قابل مشاهده است.

نمایشگر و فرمان بی وای دی M6

بر اساس ابعاد سانگ مکس، انتظار می رود که M6 الکتریکی جدید دارای ابعاد ۴۷۱۰/۱۸۱۰/۱۸۸۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۸۵ میلی متر باشد.

جزئیات در مورد پیشرانه M6 تمام الکتریکی هنوز در دست نیست. در حال حاضر سانگ مکس تنها از یک سیستم پلاگین هیبرید با موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی که ۱۰۸ اسب بخار (۸۱ کیلو وات) قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند استفاده می کند که با یک موتور الکتریکی ۱۳۲ کیلو وات (۱۷۷ اسب بخار) و ۳۱۶ نیوتن متر جفت می شود. سانگ مکس با مجموعه باتری های ۸.۳ کیلو وات ساعتی و ۱۸.۳ کیلو وات ساعتی عرضه می شود که برد پیمایشی در حالت تمام الکتریکی را به ترتیب ۵۱ و ۱۰۵ کیلومتر (بر اساس استاندارد CLTC) می دهد.

با این حال، با توجه به اینکه M6 جدید تمام الکتریکی است، ممکن است نسل دوم e6 برای مقایسه بهتر باشد که همچنین مبتنی بر سانگ مکس است و با باتری ۷۱.۷ کیلو وات ساعتی بلید هنگام صادرات عرضه می شود و دارای برد پیمایشی ۵۲۲ کیلومتر (بر اساس استاندارد WLTP) است.

بی وای دی M6 برقی

کسانی که حافظه خوبی دارند، نام M6 را می شناسند، این نام در اصل توسط بی وای دی (BYD) برای یک MPV با موتور احتراق داخلی تولید شده بین سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار گرفت. بی وای دی M6 که به شدت از تویوتا پرویا (Toyota Previa) الهام گرفته شده بود، فروش خوبی نداشت. بدیهی است که بی وای دی توقع فروش بهتری از نسل دوم M6 تمام الکتریکی جدید دارد.

این تصاویر از M6 تمام الکتریکی نشان می دهد که تلاش BYD برای افزایش خط تولید تمام الکتریکی خود ادامه دارد. می توانیم انتظار داشته باشیم که جزئیات بیشتری در مورد اینکه آیا این مدل به بازار چین راه می یابد یا اینکه صرفا یک مدل صادراتی است، در آینده نزدیک منتشر شود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X