%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰

زمانگیری گرندپری سنگاپور؛ راسل و مرسدس هم خودی نشان دادند!

منتشر شده در 13 مهر 1404 ساعت 12:00
نویسنده علیرضا تمدنی

جورج راسل (George Russell) در طول جلسه تعیین خط گرندپری سنگاپور که شنبه شب برگزار شد، به طرز درخشانی در صدر جدول قرار گرفت. او با پشت سر گذاشتن چند دور خیره‌کننده در Q3، جایگاه pole position گرندپری سنگاپور را از آن خود کرد و در پیست خیابان مارینابی (Marina Bay)، مکس ورشتپن (Max Verstappen) و اسکار پیاستری (Oscar Piastri) را پشت سر گذاشت.

به گزارش آخرین خودرو، راسل در دور آخر تعیین خط، با زمان ۱ دقیقه و ۲۹.۱۵۸ رسید و با وجود تلاش‌های سایر رانندگان، هیچ یک از رقبایش پاسخی نداشتند، به این معنی که این راننده بریتانیایی برای دومین بار در این فصل و پس از گرندپری کانادا در ماه ژوئن، از ابتدای خط مسابقه start خواهد زد.

زمانگیری گرندپری سنگاپور؛ راسل و مرسدس هم خودی نشان دادند!

ورشتپن، راننده تیم ردبول، پس از اینکه با ۰.۱۸۲ ثانیه اختلاف نسبت به راسل در جایگاه دوم قرار گرفت و ظاهراً در دور آخر خود با ترافیک مواجه شده بود، با ناامیدی در رادیو مثل همیشه فحش و دشنام داد و پیاستری راننده مک‌لارن، در جایگاه سوم بالاتر از مرسدس نقره‌ای کیمی آنتونلی و هم‌تیمی‌اش لاندو نوریس قرار گرفت. فراری‌ها سرعت لازم برای مبارزه برای کسب صدرنشینی را نداشتند و در جایگاه‌های ششم (همیلتون) و هفتم (لکرلک) قرار گرفتند.

زمانگیری گرندپری سنگاپور؛ راسل و مرسدس هم خودی نشان دادند!

ایزاک هاجار (Isack Hadjar) یکی از ستاره‌های مرحله زمانگیری بود که ماشین ریسینگ بولز را به جایگاه هشتم رساند، در حالی که اولی بیرمن از تیم هاس (Haas) و فرناندو آلونسو از استون مارتین نیز در رسیدن به جایگاه‌های نهم و دهم عملکرد چشمگیری داشتند. نیکو هالکنبرگ با پشت سر گذاشتن برخی از مراحل دشوار اخیر مرحله دور تمرینی، چالش تیم کیک سائوبر را رهبری کرد و با کنار زدن الکس آلبون و کارلوس ساینز از ویلیامز، جایگاه یازدهم را در جدول رده‌بندی به دست آورد.

زمانگیری گرندپری سنگاپور؛ راسل و مرسدس هم خودی نشان دادند!

لیام لاوسون از تیم ریسینگ بولز (Racing Bulls) به خوبی از تصادفات در FP2 و FP3 رهایی یافت و به Q2 رسید و برای کسب جایگاه Q3 تلاش کرد اما در نهایت مجبور شد به رتبه چهاردهم و بالاتر از یوکی سونودا که پیشرفت اخیرش در ردبول هنوز به سنگاپور منتقل نشده است، بسنده کند. گابریل بورتولتو با اختلاف چند صدم از پیوستن به راننده دیگر سائوبر یعنی هالکنبرگ، در Q2 بازماند و در جایگاه شانزدهم نسبت به دیگر راننده آستون مارتین (Aston Martin) یعنی لنس استرول، قرار گرفت که البته استرول نیز در مقایسه با هم‌تیمی‌اش که دو بار قهرمان جهان شده (آلونسو) عملکرد ضعیفی داشت.

تیم آلپاین جلسه تعیین خط دشوار خود را در مسیر رسیدن به جایگاه هجدهم و بیستم به ترتیب با فرانکو کولاپینتو و پیر گسلی (که راننده فرانسوی در اواخر Q1 از پیست خارج شد) پشت سر گذاشت، در حالی که استبان اوکان (Esteban Ocon) راننده تیم هاس در جایگاه نوزدهم قرار گرفت.

زمانگیری گرندپری سنگاپور؛ راسل و مرسدس هم خودی نشان دادند!

شایان ذکر است که مسابقه اصلی در روز یکشنبه به تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۲۵ برگزار خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X