%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰

سیتروئن e-C3 با چهره جدید ، ارزان ترین برقی اروپا

منتشر شده در 26 مهر 1402 ساعت 14:00
نویسنده سجاد کجوری
سیتروئن e-C3 با چهره جدید ، ارزان ترین برقی اروپا

سیتروئن e-C3 برای سال ۲۰۲۴ با برد پیمایشی ۳۲۰ کیلومتری و قیمت اولیه ۲۴۵۰۰ دلار در اروپا معرفی شد. حتی نسخه ای مقرون به صرفه تر در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

به گزارش آخرین خودرو، برای نسل چهارم C3، سیتروئن به یک پیشرانه تمام الکتریکی روی می آورد.  پس از بیش از ۵.۶ میلیون فروش C3 با موتور احتراق داخلى ، این خودرو ساز فرانسوی با عرضه e-C3 2024 در بازار اروپا به سمت آلایندگی صفر حرکت می کند، جایی که با قیمت اولیه حدود ۲۴۵۰۰ دلار (۲۳۳۰۰ یورو) به فروش می رسد. انتظار می رود در سال ۲۰۲۵ مدل پایه مقرون به صرفه تری عرضه شود، زمانی که می تواند به یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهای الکتریکی در قاره سبز تبدیل شود.  بیایید ببینیم این سوپرمینی جدید چه چیزی را به میز می آورد.

سیتروئن e-C3 با چهره جدید ، ارزان ترین برقی اروپا

این مدل بر اساس پلتفرم خودروی هوشمند استلانتیس، با زبان طراحی کاملاً جدیدی در مقایسه با مدل قبلی خود وارد بازار می شود.  آنچه قبلاً یک هاچ بک کوچک سنتی بود، اکنون به یک ماشین کراس اوور مانند با چرخ هایی که تا حد امکان در لبه ها قرار دارند، تبدیل شده است.  در ترکیب با خط سقف بلند، کابینی بسیار جادار تر ایجاد می کند و سیتروئن می گوید که اکنون سرنشینان از ۲۹.۹ میلی متر فضای اضافی برای سر و ۲۰.۳ میلی متر فضای اضافی برای زانوها لذت می برند.  فضای بار پشت صندلی های عقب کمی از ۲۹۹ لیتر به ۳۰۹ لیتر افزایش یافته است.

سیتروئن e-C3 با چهره جدید ، ارزان ترین برقی اروپا

چشمگیرترین تغییر بصری در مقایسه با مدل قبلی، نمای جلویی است که در آن e-C3 دارای لوگوی جدید سیتروئن است که توسط یک جفت چراغ C شکل احاطه شده است.  در پشت، چراغ های عقب تا پانل های گلگیر عقب کشیده شده اند و یک اسپویلر استاتیک کوچک در بالای شیشه عقب به عنوان تجهیزات استاندارد وجود دارد.

سیتروئن e-C3 با چهره جدید

با این حال، مهمترین تغییرات زیر پوست این خودرو است.  موتور های احتراقی مدل قدیمی اکنون با یک پیشرانه کاملاً الکتریکی جایگزین شده اند.  e-C3 مدل ۲۰۲۴ از یک باتری ۴۴ کیلو وات ساعتی لیتیوم فرو فسفات (LFP) برای برد پیمایشی تا ۱۹۹ مایل (۳۲۰ کیلومتر) بین دو بار شارژ (که توسط چرخه WLTP اندازه گیری می شود)، استفاده می کند.  قدرت از یک موتور الکتریکی ۱۱۳ اسب بخاری نصب شده در محور جلو تامین می شود که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در حدود ۱۱ ثانیه را ارائه می دهد.  شارژ باتری از ۲۰ تا ۸۰ درصد با یک شارژر ۷ کیلو واتی حدود چهار ساعت طول می کشد.  به یک ایستگاه شارژ سریع DC بروید و پورت CCS 100 کیلو واتی باید این زمان را به کمتر از ۳۰ دقیقه کاهش دهد.

سیتروئن e-C3 با چهره جدید

سیتروئن e-C3 جدید را در دو تیپ یو و مکس (You و Max) به فروش خواهد رساند. که مدل پایه دارای چراغ های جلو LED، سیستم ترمز اضطراری، نمایشگر هد آپ، آینه های جانبی برقی، سنسورهای پارک عقب و کروز کنترل دارد. به تیپ مکس ارتقا دهید و همچنین مواردی مانند رینگ های آلیاژی ۱۷ اینچی، رنگ بیرونی دو رنگ، برف پاک کن های خودکار، آینه های جانبی برقی تاشو و گرم شونده، کنترل تهویه مطبوع خودکار، شارژ بی سیم تلفن و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

سیتروئن e-C3 با چهره جدید

همانطور که در بالا ذکر شد، فروش با قیمت اولیه ۲۴۵۰۰ دلار (۲۳۳۰۰ یورو) آغاز خواهد شد.  در سال ۲۰۲۵، سیتروئن مدلی با بسته باتری کوچک تر را که با یک بار شارژ ۱۲۴ مایل (۲۰۰ کیلومتر) می پیماید و با قیمتی در حدود ۲۱۰۵۰ دلار (۱۹۹۹۰ یورو) روانه بازار خواهد کرد.  این باعث می شود e-C3 یکی از مقرون به صرفه ترین خودرو های برقی اروپا باشد که تقریباً با قیمت اولیه داچیا Spring برابری می کند، که در حال حاضر با قیمت ۲۲۳۰۰ دلار (۲۰۸۰۰ یورو) در فرانسه قبل از مشوق های محلی موجود است.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X