%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰

ماهیندرا تار راکس معرفی شد ؛ جیپ رانگلر هندی با قیمت پایه ۹۱۰ میلیون تومان

منتشر شده در 01 شهریور 1403 ساعت 18:00
نویسنده سعید علیپور
ماهیندرا تار راکس

شرکت ماهیندرا با معرفی نسخه راکس (Roxx) از شاسی‌بلند تار، مدل جنجالی خود را بروز رسانی کرده است. این نسخه در مقایسه با مدل استاندارد طویل‌تر بوده و به جای سه درب، پنج درب دارد. شاید بدانید شاسی‌ بلند تار به خاطر شباهت بسیار زیاد به جیپ رانگلر، در مقیاس جهانی مشهور است!

تغییرات ظاهری و طراحی

نسخه جدید ماهیندرا تار راکس با ابعاد بزرگ‌تر و باز طراحی برخی از قسمت‌های بدنه، سعی دارد کاراکتری قدرتمند و جذاب را به نمایش می‌گذارد. در این نسخه جلو پنجره جدید شش شکاف عمودی در دو ردیف دارد و چراغ‌های جلو و عقب با گرافیک‌ مدرن بروز آوری شده‌اند.

نمای رو به رو ماهیندرا تار راکس

با افزایش طول بدنه به ۴۴۲۸ میلیمتر و فاصله محوری به ۲۸۵۰ میلیمتر، ماهیندرا تار راکس فضای داخلی بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. برای مقایسه بد نیست بدانید رانگلر پنج درب ۳۵۷ میلیمتر طول بیشتری نسبت به کپی هندی خود دارد. این شاسی‌بلند پنج درب بسته به تیپ روی رینگ‌های آلیاژی ۱۸ یا ۱۹ اینچی و لاستیک‌های ۲۵۵/۶۰ سوار می‌شود.

طراحی ماهیندرا تار راکس

امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی

در داخل کابین، تار راکس تفاوت چندانی با نسخه سه درب ندارد، اما ماهیندرا تأکید می‌کند کیفیت مواد، امکانات رفاهی و آسایش فضای داخلی ارتقا پیدا کرده است. این شرکت می‌گوید در نسخه راکس فضای لوکسی را پدید آورده، البته لوکس طبق انتظارات و استانداردهای بازار هند. این شاسی‌ بلند به یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاع‌رسانی سرگرمی مجهز شده؛ جالب اینکه در پشت فرمان تریم‌ های میانی و پرچمدار هم نمایشگری با همین ابعاد اطلاعات لازم را در اختیار راننده قرار می‌دهد. نسخه فول از امکاناتی نظیر صندلی‌های جلوی تهویه‌ شونده، محفظه دارای سردکن، سقف پانورامیک، شارژ بی‌سیم و سیستم صوتی باکیفیت هارمن کاردن با ۹ بلندگو برخوردار است.

امکانات ماهیندرا تار راکس

در حالت استاندارد ماهیندرا تار راکس با ۶ ایربگ به دست مشتریان می‌رسد. این خودرو از ۱۰ سامانه کمک راننده پیشرفته سود برده و سطح ۲ از رانندگی خودکار را ارائه می‌کند.

مشخصات فنی ماهیندرا تار راکس

ماهیندرا تار راکس با دو پیشرانه درون‌سوز عرضه می‌شود. موتور ۲.۰ لیتری توربو شارژ بنزینی به کار رفته در این شاسی‌بلند آفرودی ۱۷۴ اسب ‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن ‌متر گشتاور دارد. موتور ۲.۲ لیتری توربو دیزل هم ۱۷۲ اسب ‌بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن‌ متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتورها از طریق جعبه‌ دنده‌ دستی ۶ سرعته یا نمونه ۶ سرعته خودکار ساخت شرکت ژاپنی آیسین به چرخ‌های عقب یا هر چهار چرخ ارسال می‌شود.

مشخصات ماهیندرا تار راکس

توانمندی‌های آفرودی

ماهیندرا تار راکس روی پلتفرم جدید M_Glyde ساخته شده و قابلیت‌های آفرودی بالایی دارد، به همین خاطر می‌تواند علاقه‌مندان به ماجراجویی در مسیرهای ناهموار و کارگردان‌های بالیوود را به خود جذب کند! برای عبور بهتر از چنین مسیرهایی، سیستم 4Xplor با قفل دیفرانسیل الکترونیکی همکاری می‌کند. مهندسین ماهیندرا برای سطوح مختلف و نوع مسیر پیش رو حالت‌های مخصوصی تعریف کرده‌اند. تار راکس اولین خودروی هندی است که به دستیار هوشمند کنترل خزش تجهیز می‎شود. این دستیار عبور از مسیرهای سنگلاخی و بسیار ناهموار را تسهیل می‌کند. محصول جدید ماهیندرا زاویه ورودی برابر با ۴۱.۷ درجه دارد که رقمی ایده‌آل محسوب می‌شود. به گفته کمپانی هندی، این شاسی‌بلند قادر است از آب‌هایی به عمق ۶۵۰ میلیمتر عبور کند.

طراحی داخلی ماهیندرا تار راکس

قیمت و زمان عرضه ماهیندرا تار راکس

قیمت ماهیندرا تار راکس از ۱,۲۹۹,۰۰۰ روپیه آغاز می‌شود، یعنی معادل چیزی در حدود ۱۵,۵۰۰ دلار یا ۹۱۰ میلیون تومان. مدل پرچمدار هم ۲,۰۴۹,۰۰۰ روپیه قیمت‌گذاری شده؛ این رقم هم معادل ۲۴,۴۰۰ دلار یا ۱.۴۳ میلیارد تومان است. پیش‌فروش این شاسی‌بلند پنج درب از دوم اکتبر آغاز می‌شود، روند تحویل سفارشات هم برای دوازدهم اکتبر برنامه‌ریزی شده است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. مسعود گفت:

    خجالت به ایران خودرودویستو شش راچراغ جلوشو عوض می‌کنه میگه دویستو هف

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X