%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰

مرسدس بنز راسل در زمانگیری کانادا ؛ یادی از شکوه گذشته !

منتشر شده در 25 خرداد 1404 ساعت 18:00
نویسنده علیرضا تمدنی
مرسدس بنز راسل در زمانگیری کانادا ؛ یادی از شکوه گذشته !

جورج راسل در یک مسابقه هیجان‌انگیز تعیین خط برای گرندپری کانادا، مکس ورشتپن و اسکار پیاستری را در لحظات پایانی شکست داد و با لاستیک مدیوم، جایگاه اول را از آن خود کرد.

به گزارش آخرین خودرو، ورشتپن در آغاز دورهای ابتدائی Q1، سرعت مسابقه را به نفع خود تعیین کرده بود اما در دورهای پایانی، راسل با رکورد ۱ دقیقه و ۱۰.۸۹۹ ثانیه، راننده ردبول را با اختلاف ۰.۱۶۰ ثانیه شکست داد. پیاستری، صدرنشین مسابقات قهرمانی، با لاستیک‌های soft در مک‌ لارن به مقام سوم بسنده کرد، در حالی که دیگر راننده مرسدس، کیمی آنتونلی، در جایگاه فاخر چهارم قرار گرفت.

مرسدس بنز راسل در زمانگیری کانادا ؛ یادی از شکوه گذشته !

لوئیس همیلتون، راننده فراری پیشتاز در جایگاه پنجم بود و فرناندو آلونسو، راننده آستون مارتین، در جایگاه ششم قرار گرفت. در همین حال، لاندو نوریس، راننده مک‌ لارن، Q3 کمی آشفته را در جایگاه هفتم به پایان رساند و چارلز لکلرک، راننده فراری، به دنبال او در جایگاه هشتم قرار گرفت.

ایزاک هاجار از تیم ریسینگ بولز جایگاه نهم را از آن خود کرد، هرچند این راننده فرانسوی بعداً به دلیل سدراه کردن کارلوس ساینز از تیم ویلیامز در Q1، سه رتبه از خط شروع مسابقه تنزل داده شد. الکس آلبون، که پس از یک حادثه غیرمعمول در اوایل مرحله تعیین خط که منجر به جدا شدن پوشش موتور از روی ویلیامز در مسیر مستقیم شد، به جمع ۱۰ نفر برتر راه یافت.

مرسدس بنز راسل در زمانگیری کانادا ؛ یادی از شکوه گذشته !

یوکی تسونودا در جایگاه یازدهم حذف شد! به این معنی که راننده ردبول روز یکشنبه پس از دریافت جریمه ۱۰ به دلیل تخلف از پرچم قرمز در سومین و آخرین جلسه تمرینی، از انتهای پیست شروع خواهد کرد.

فرانکو کولاپینتو با قرار دادن آلپاین خود در جایگاه دوازدهم، پیش از نیکو هالکنبرگ از کیک سائوبر در جایگاه سیزدهم و زوج هاس، اولی بیرمن و استبان اوکان به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم، بهترین عملکرد خود در مرحله مقدماتی را از زمان بازگشت به جدول مسابقات تجربه کرد.

گابریل بورتولتو از کیک سائوبر با پایان دادن به جلسه در جایگاه شانزدهم، از راهیابی به مرحله دوم زمانگیری بازماند در حالی که ساینز پس از خروج از جایگاه هفدهم برای ویلیامز، عملکرد ناامیدکننده‌ای را تجربه کرد.

لنس استرول، راننده استون مارتین، در مقابل تماشاگران خودی که در رتبه هجدهم قرار گرفت و با یک دور تعیین خط دشوار روبرو شد. همچنین روز سختی برای لیام لاوسون از ریسینگ بولز و پیر گسلی از آلپاین رقم خورد زیرا این دو نفر خود را در جایگاه‌های نوزدهم و بیستم در انتهای جدول یافتند.

مرسدس بنز راسل در زمانگیری کانادا ؛ یادی از شکوه گذشته !
ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X