کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰

مکس ورشتپن در جایگاه pole position گرندپری سیلورستون انگلستان !

منتشر شده در 16 تیر 1404 ساعت 12:01
نویسنده علیرضا تمدنی

مرور کلی اتفاقات زمانگیری پیست سیلورستون انگلستان:

دور دوازدهم از ۲۴ مسابقه فصل ۲۰۲۵ در سیلورستون انگلستان برگزار می‌شود.

مکس ورشتپن از تیم ردبول بالاتر از اسکار پیاستری و لاندو نوریس به pole position دست یافت.

اولی بیرمن به دلیل تخلف از پرچم قرمز در FP3، ۱۰ رتبه جریمه شد.

کیمی آنتونلی به خاطر داشتن جریمه از مسابقه اتریش، سه رده تنزل start دارد.

فرانکو کولاپینتو در Q1 با مشکل مواجه شد و پرچم‌های قرمز را به اهتزاز درآورد.

حذف شدگان در Q1: لاوسون، بورتولتو، استرول، هالکنبرگ، کولاپینتو.

حذف شدگان در Q2: ساینز، سونودا، هاجار، آلبون، اوکان.

مکس ورشتپن در جایگاه pole position گرندپری سیلورستون انگلستان !

به گزارش آخرین خودرو، مکس ورشتپن در زمانگیری گرندپری بریتانیا جایگاه اول را از آن خود کرد، راننده ردبول با یک دور خیره‌کننده خود را به خط پایان رساند و بالاتر از مک‌ لارن‌ های اسکار پیاستری و لاندو نوریس در صدر جدول زمانگیری قرار گرفت.

در حالی که پیاستری در اولین دورهای Q3 به صورت موقت پول پوزیشن را کسب کرده بود، این راننده استرالیایی در آخرین تلاش خود اشتباه کرد و نتوانست پیشرفتی داشته باشد اما ورشتپن با زمان ۱ دقیقه و ۲۴.۸۹۲ ثانیه، سریع‌ترین دور را زد و با اختلاف ۰.۱۰۳ ثانیه از مک‌لارن پیاستری جلو افتاد.

دیگر راننده پاپایا (تیم مک‌لارن)، لاندو نوریس، از جایگاه سوم شروع خواهد کرد؛ این راننده بریتانیایی نیز در آخرین دور پرسرعت خود نتوانست زمان قبلی خود را بهبود بخشد. جورج راسل از مرسدس در جایگاه چهارم قرار گرفت، در حالی که لوئیس همیلتون از فراری در جایگاه پنجم قرار گرفت البته لوئیس نزدیکترین رقیب پیاستری در دورهای اول زمانگیری بود.

چارلز لکلرک، هم‌تیمی همیلتون، ششم شد و کیمی آنتونلی از مرسدس، هفتم و اولی بیرمن هشتم شدند. هرچند راننده هاس به دلیل جریمه ۱۰ رتبه‌ای به دلیل تخلف از پرچم قرمز در تمرین سوم، مسابقه را تقریبا از انتهای پیست آغاز خواهد کرد! فرناندو آلونسو، استون مارتین خود را در جایگاه نهم قرار داد، در حالی که پیر گسلی با رانندگی خودروی آلپین، رتبه دهم را به دست آورد.

ویلیامز روز ناامیدکننده‌ای داشت، کارلوس ساینز و الکس آلبون هر دو به ترتیب در جایگاه یازدهم و چهاردهم از دور دوم خارج شدند. همچنین این یک مسابقه سخت دیگر برای یوکی سونودا بود که در جایگاه دوازدهم برای ردبول قرار گرفت. ایزاک هاجار از تیم ریسینگ بولز جایگاه سیزدهم را به دست آورد و استبان اوکان از تیم هاس آخرین خودرویی بود که در رده پانزدهم از رسیدن به جمع ده نفر برتر بازماند.

در دور اول زمانگیری، فرانکو کولاپینتو از تیم آلپین در پیچ آخر به موانع برخورد کرد و پرچم‌های قرمز را به اهتزاز درآورد و راننده آرژانتینی را به جایگاه بیستم سوق داد. همچنین لیام لاوسون از تیم ریسینگ بولز با رتبه شانزدهم، گابریل بورتولتو و نیکو هالکنبرگ از تیم کیک سائوبر به ترتیب هفدهم و نوزدهم و لنس استرول از تیم آستون مارتین با رتبه هجدهم، در این دور زمانگیری حذف شدند و رتبه های ذکر شده را کسب کردند.

مکس ورشتپن در جایگاه pole position گرندپری سیلورستون انگلستان !

شایان ذکر است مسابقه اصلی از ساعت ۱۷.۳۰ به وقت تهران در روز یکشنبه ۱۵ تیر ماه برگزار خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X