%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰

مینی ایسمن معرفی شد ؛ کراس اووری کاملاً جدید با پیشرانه برقی

منتشر شده در 06 اردیبهشت 1403 ساعت 17:00
نویسنده سعید علیپور
معرفی مینی ایسمن

مینی از محصول جدید خود با نام ایسمن (Aceman) پرده برداری کرد. این خودرو که نسخه تولیدی کانسپت ایسمن به حساب می ‌آید، با پیشرانه تمام الکتریکی و ظاهری مدرن و جذاب راهی بازار خواهد شد.

طراحی ظاهری

ایسمن (Aceman) شکاف بین کوپر و کانتریمن را پر می کند. این کراس اوور کوچک در دو تریم پایه E و تریم پرچمدار SE به فروش خواهد رسید. در نمای ظاهری، جلوپنجره بسته هشت ضلعی و گرافیک چراغ‌ های اصلی بادامی شکل از ویژگی های اصلی هستند. گرافیک این چراغ ها به همراه چراغ های عقب قابل شخصی‌ سازی است و امکان انتخاب از بین سه حالت برای مالکان وجود دارد. برای افزایش اعتماد به نفس راننده، لبه گلگیرها و رکاب های جانبی این کراس اوور برقی توسط قطعات پلاستیکی محافظت می شود. البته واضح است که میزان اعتماد به نفس نباید به شکلی کاذب افزایش پیدا کند، چرا که ایسمن اصلاً مناسب مسیرهای آفرودی نیست.

طراحی داخلی

در داخل کابین، نمایشگر گرد ۹.۵ اینچی حاضر در قسمت میانی داشبورد شاخص ترین المان مینی ایسمن است. خودروساز انگلستانی یک پنلOLED  را برای این نمایشگر انتخاب کرده، از این رو کیفیت و خوانایی آن باید در سطح بسیار خوبی باشد. کلیه اطلاعات خودرو توسط این نمایشگر در اختیار راننده قرار می گیرد. ایسمن به سیستم عامل مینی OS 9 مجهز شده و با فرمان های صوتی سازگاری گسترده ای دارد. البته به منظور دسترسی و کنترل راحت امکانات و تجهیزات، دکمه‌ های فیزیکی متعددی روی داشبورد نصب شده است. داشبورد این خودرو با روکش پارچه ‌ای پوشانده شده؛ نورپردازی داخلی، پد شارژ وایرلس و سقف پانورامیک از دیگر ویژگی های قابل ذکر مینی ایسمن هستند. این کراس اوور الکتریکی در چهار تیپ Essential، کلاسیک، Favored و JCW تولید خواهد شد.

کابین مینی ایسمن

مشخصات فنی مینی ایسمن

تریم E از مینی ایسمن به یک موتور برقی با ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و می ‌تواند در عرض ۷.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این نسخه ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و مسافت قابل پیمایش آن با یک بار شارژ، طبق استاندارد WLTP برابر با ۳۱۰ کیلومتر اعلام شده است.

مینی ایسمن برقی

مینی ایسمن SE از پیشرانه ‌ای با توانایی تولید ۲۱۸ اسب بخار قدرت و ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این تریم شتابی ۷.۱ ثانیه ای و حداکثر سرعتی برابر با ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت دارد. برد حرکتی تریم SE با شارژ کامل ۴۰۶ کیلومتر عنوان شده؛ این تریم از شارژ سریع ۹۵ کیلوواتی پشتیبانی می کند و رسیدن میزان شارژ از ۱۰ به ۸۰ درصد نیازمند انتظاری ۳۰ دقیقه ای است. در رابطه با قیمت مینی ایسمن حرفی به میان نیامده، انتظار می رود این خودرو تا پایان سال جاری وارد بازارهای هدف شود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X