%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

نوریس با سبقت از لکلرک و پیاستری و قرار گرفتن ورشتپن در جایگاه هفتم!

منتشر شده در 08 تیر 1404 ساعت 12:00
نویسنده علیرضا تمدنی
نوریس با سبقت از لکلرک و پیاستری و قرار گرفتن ورشتپن در جایگاه هفتم!

مرور کلی اتفاقات زمانگیری پیست ردبول رینگ اتریش

دور یازدهم مسابقات این فصل در پیست ردبول رینگ اتریش برگزار می‌شود.

لاندو نوریس با اختلاف نیم ثانیه! در اتریش، جایگاه اول را از آن خود کرد.

چارلز لکلرک دوم و اسکار پیاستری سوم شدند.

عدم کنترل خودرو توسط پیر گسلی در Q3، برخی از دورهای پایانی را مختل کرد.

نوریس با سبقت از لکلرک و پیاستری و قرار گرفتن ورشتپن در جایگاه هفتم!

به گزارش آخرین خودرو، لندو نوریس در مرحله تعیین خط گرندپری اتریش، جایگاه اول را از آن خود کرد. این راننده تیم مک‌لارن با اختلاف نیم ثانیه! نسبت به نزدیکترین رقیب خود، چارلز لکلرک، بیشترین اختلاف در تعیین خط فصل را تاکنون ثبت کرد. نوریس پس از ثبت رکوردهای عالی در Q1 و Q2، این روند را با کسب pole position در Q3 با زمان ۱.۰۳.۹۷۱ به اتمام رسانید.

لکلرک با وجود اختلاف ۰.۵۲۱ ثانیه با نوریس، در جایگاه دوم برای فراری عملکرد خوبی داشت، در حالی که اسکار پیاستری از جمله کسانی بود که در لحظات پایانی این جلسه پس از spin پیر گسلی از آلپین، گرفتار یک پرچم زرد شد و این راننده مک‌لارن از ثبت رکورد نهایی بازماند و مجبور شد به جایگاه سوم بسنده کند.

نوریس با سبقت از لکلرک و پیاستری و قرار گرفتن ورشتپن در جایگاه هفتم!

لوئیس همیلتون برای تیم فراری در جایگاه چهارم قرار گرفت در حالی که جورج راسل، برنده گرندپری کانادا، با مرسدس در جایگاه پنجم قرار گرفت. لیام لاوسون با ماشین ریسینگ بولز، جایگاه ششم را به طرز چشمگیری به دست آورد، به این معنی که او مسابقه را جلوتر از مکس ورشتپن در جایگاه هفتم آغاز خواهد کرد! و راننده ردبول نیز به دلیل آن پرچم زرد دیرهنگام از دور زمانگیری با رتبه نازل هفتم کنار رفت.

گابریل بورتولتو در طول تعیین خط درخشید، راننده تازه کار کیک سائوبر جایگاه هشتم را در جدول رده بندی به دست آورد، و کیمی آنتونلی از مرسدس و گسلی که قبلاً به آن اشاره شد، ۱۰ نفر برتر در پیست ردبول رینگ اتریش را تشکیل دادند.

نوریس با سبقت از لکلرک و پیاستری و قرار گرفتن ورشتپن در جایگاه هفتم!

در حالی که بورتولتو با اولین حضورش در Q3 توجه‌ها را به خود جلب کرد، فرناندو آلونسو در جایگاه یازدهم برای آستون مارتین، از دور رقابت‌ کنار رفت و الکس آلبون در روز سختی برای ویلیامز، در جایگاه دوازدهم به دنبال او قرار گرفت. ایزاک هاجار راننده ریسینگ بولز جایگاه سیزدهم را بدست آورد، در حالی که فرانکو کولاپینتو از آلپاین و اولی بیرمن از هاس به ترتیب چهاردهم و پانزدهم شدند.

بازنده اصلی Q1، کارلوس ساینز، راننده ویلیامز بود که در جایگاه نوزدهم حذف شد و سپس از طریق رادیوی تیم، آسیب احتمالی به ماشینش را گزارش داد. همچنین لنس استرول از آستون مارتین (جایگاه شانزدهم)، استبان اوکان از هاس (جایگاه هفدهم)، یوکی تسونودا از ردبول (جایگاه هجدهم) و نیکو هالکنبرگ از کیک سائوبر (جایگاه بیستم) در رتبه های بعدی ایستادند.

نوریس با سبقت از لکلرک و پیاستری و قرار گرفتن ورشتپن در جایگاه هفتم!

شایان ذکر است مسابقه اصلی از ساعت ۱۶.۳۰ به وقت تهران در روز یکشنبه ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X