%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

نیو از نسل چهارم ایستگاه های شارژ و تعویض باتری در چین رونمایی کرد

منتشر شده در 30 خرداد 1403 ساعت 16:00
نویسنده سجاد کجوری
رونمایی از نسل چهارم ایستگاه های شارژ

تولید کننده خودرو های برقی چینی نیو (Nio) ، ایستگاه های شارژ و تعویض باتری نسل چهارم خود را راه اندازی کرده است که گامی رو به جلو برای این خودرو ساز است. ایستگاه های جدید که در گوانگژو و لوان، آنهویی آغاز به کار کردند، از بهبود ۲۲ درصدی سرعت تعویض و پشتیبانی از برند ها و مدل های مختلف خودرو برخوردارند. در چند ماه گذشته، چندین اطلاعیه با برند های دیگر مانند گک (GAC) ، چانگان (Changan) ، چری (Chery) و جیلی (Geely) منتشر شده است.

ویژگی های کلیدی ایستگاه های شارژ و تعویض باتری نسل چهارم نیو عبارتند از :

به گزارش آخرین خودرو، سرعت تعویض بهبود یافته : ایستگاه ها اکنون فرآیند تعویض باتری را ۲۲ درصد سریع تر ارائه می کنند، که سریع ترین تعویض تنها ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه طول می کشد.

افزایش ظرفیت باتری : این ایستگاه ها دارای ۲۳ اسلات ذخیره باتری هستند که نسبت به نسل های قبلی افزایش یافته است و امکان سرویس روزانه بالاتر تا ۴۸۰ تعویض را فراهم می کند. ایستگاه نسل دوم نیو دارای ۱۳ باتری بود، در حالی که ظرفیت نسل سوم ۲۱ باتری است.

نسل چهارم ایستگاه شارژ

فناوری حسگر پیشرفته : هر ایستگاه دارای ۶ واحد Lidar با زاویه باز و ۴ تراشه Orin X است که مجموع قدرت محاسباتی ۱۰۱۶ TOPS را ارائه می دهد. این قابلیت، امکان تعویض خودکار باتری با یک لمس و به صورت یکپارچه و کامل و همچنین تعویض خود آغاز باتری را حتی زمانی که راننده از خودرو دور است ممکن می کند. لازم به ذکر است که نسل دوم خودرو های نیو نیز دارای ۴ تراشه Orin X هستند که ابررایانه Adam را تشکیل می دهند.

تطبیق پذیری و راندمان بهبود یافته : ایستگاه های جدید می توانند طیف وسیع تری از مدل های خودرو های برقی از برند های مختلف را پپشتیبانی کنند، که دسترسی را برای دارندگان نیو بیشتر می کند و به طور بالقوه اکوسیستم نیو را گسترش می دهد. قابل ذکر است، نسل چهارم ایستگاه ها، برند Onvo از نیو را بدون تغییر پشتیبانی می کند (ایستگاه های نسل سوم قبل از اینکه با بسته های باتری Onvo سازگار شوند، نیاز به اصلاح دارند).

ایستگاه Guangzhou Lingnan Huade Plaza صد و هشتمین ایستگاه مبادله در شهر است. از نظر استراتژیک در نزدیکی مراکز حمل و نقل اصلی مانند بزرگراه کمربندی گوانگژو، بزرگراه گوانگفو و بزرگراه فرودگاه گوانگژو قرار دارد. هدف این قرارگیری استراتژیک تقویت شبکه خدمات شارژ و تعویض در منطقه خلیج بزرگ گوانگدونگ-هنگ کنگ-ماکائو و بهبود تجربه کاربر است.

تعویض باتری خودرو برقی

علاوه بر این، نیو یک ایستگاه سوپر شارژ مایع خنک، با قدرت ۶۴۰ کیلو وات با توان بالا معرفی کرده است که قادر به ارائه حداکثر جریان خروجی ۷۶۵ آمپر و حداکثر ولتاژ ۱۰۰۰ ولت است. تفنگ شارژ سبک وزن ۲.۴ کیلوگرمی برای کار با یک دست طراحی شده است.

از ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳، نیو شبکه ای از ۲۴۳۲ ایستگاه تعویض و ۲۲۶۳۳ ایستگاه شارژ در سراسر چین ساخته است که شامل ۸۰۴ ایستگاه تعویض پرسرعت و ۱۶۵۰ پیل سوپر شارژ سریع می شود. این آخرین نسل از ایستگاه های شارژ و تعویض نشان می دهد که نیو قصد دارد به تلاش برای تجربه مالکیت خودرو های برقی کارآمدتر ادامه دهد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X