%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰

هوندا پایلوت ۲۰۲۶ با چهره جذاب‌تر؛ کابین مدرن‌تر و امکانات استاندارد بیشتر معرفی شد

منتشر شده در 01 آذر 1404 ساعت 10:00
نویسنده سعید علیپور
هوندا پایلوت ۲۰۲۶ با چهره جذاب‌تر؛ کابین مدرن‌تر و امکانات استاندارد بیشتر معرفی شد

هوندا پایلوت که یکی از محبوب‌ترین شاسی ‌بلندهای سه‌ ردیفه آمریکاست، یک فیس لیفت اساسی را تجربه کرده و در مدل ۲۰۲۶ با تغییراتی در نمای ظاهری، کابین و امکانات به فروش خواهد رسید. جالب اینکه نسل کنونی این شاسی بلند پرطرفدار ژاپنی در سال ۲۰۲۳ معرفی شده و از زمان عرضه آن زمان زیادی سپری نشده است. رونمایی از مدل فیس لیفت با چنین فاصله کوتاهی، نشان می‌دهد هوندا احساس خطر کرده و می‌خواهد با نسخه جدید پایلوت را همچنان در جمع پرفروش‌ترین‌ها نگه دارد.

طراحی بیرونی جسورانه‌تر با جلوپنجره بزرگ‌تر

هوندا پایلوت ۲۰۲۶ نسبت به نسخه قبلی، جلو پنجره‌ای حجیم‌تر و عریض‌تر دارد. در این مدل جلو پنجره دیگر مثل قبل ذوزنقه‌ای شکل نیست و استفاده از شبکه‌ای با ورودی‌های بزرگ‌تر ظاهر خودرو را عضلانی‌تر کرده است. با تصمیم هوندا، سینی‌های محافظ جلو و عقب نیز در فیس لیفت پایلوت باز طراحی شده‌اند و اکنون برجسته‌تر دیده می‌شوند. بسته به تیپ، این قطعات دارای رنگ نقره‌ای یا مشکی هستند.

هوندا پایلوت ۲۰۲۶ با چهره جذاب‌تر؛ کابین مدرن‌تر و امکانات استاندارد بیشتر معرفی شد

مشخصات فنی هوندا پایلوت ۲۰۲۶

هوندا در پایلوت ۲۰۲۶ همچنان از همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری مشهور بهره گرفته است. این موتور ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و نیروی آن توسط جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود. به غیر از این گیربکس، گزینه دیگری برای انتخاب وجود ندارد. در تیپ‌های تریل اسپرت، تورینگ، الیت و بلک ادیشن، گیربکس به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک ترکیب می‌شود.

هوندا پایلوت ۲۰۲۶

کابین مدرن‌تر با نمایشگرهای بزرگ‌تر

بیشترین تغییرات فیس لیفت هوندا پایلوت در داخل کابین دیده می‌شود. نمایشگر پشت فرمان در این نسخه اکنون ۱۰.۲ اینچی است، یعنی ۳.۲ اینچ یا ۴۳ درصد بزرگ‌تر از قبل. نمایشگر مرکزی سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز ۱۲.۳ اینچی شده، این نمایشگر نیز ۳۷ درصد رشد ابعاد را تجربه کرده است. به گفته هوندا، در پایلوت ۲۰۲۶ سیستم ناوبری ساده‌تر شده و خبری از منوهای اضافه نیست. در کنار این، سامانه‌های گوگل Built-In (اندروید اتوموتیو)، اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو بی‌سیم اکنون در تمامی نسخه‌ها به طور استاندارد موجود هستند.

هوندا پایلوت ۲۰۲۶ با چهره جذاب‌تر؛ کابین مدرن‌تر و امکانات استاندارد بیشتر معرفی شد

کابینی بی‌صداتر برای سفرهای خانوادگی

هوندا با استفاده از شیشه‌های جدید نیمه‌سخت، عایق‌های در، عایق کاپوت و پوشش مخصوص گلگیر  (در نسخه‌های تورینگ و الیت) میزان برخی از فرکانس‌های صوتی مزاحم را تا ۳ دسیبل کاهش داده است.

آنطور که هوندا گفته، سیستم فرمان الکتریکی با تنظیمات جدید، وزن فرمان را افزایش داده و بازخورد دقیق‌تری ارائه می‌دهد. همچنین در تمام تیپ‌ها درِ صندوق برقی استاندارد شده است. هوندا همچنین دو رنگ جدید نقره‌ای متالیک و آبی دودی مرواریدی را معرفی کرده و نسخه تریل اسپرت به صورت اختصاصی رنگ سبز خاکستری متالیک دریافت می‌کند.

مشخصات فنی هوندا پایلوت ۲۰۲۶

قیمت و زمان عرضه نسخه فیس لیفت هوندا پایلوت

هوندا فعلاً قیمت پایلوت ۲۰۲۶ را اعلام نکرده است. اما با توجه به قیمت نسخه پایه مدل ۲۰۲۵ که ۴۱٬۶۹۵ دلار (شامل ۱٬۴۹۵ دلار هزینه حمل و تحویل) تعیین شده، انتظار می‌رود نسخه جدید در همین محدوده قیمتی عرضه شود. با توجه به اینکه این بروزرسانی بیشتر جنبه ظاهری و نرم‌افزاری دارد، احتمال افزایش شدید قیمت خیلی ضعیف است.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X