%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰

معرفی هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۵ ؛ پیکاپ کره ای پیکاپ تر شد !

منتشر شده در 09 فروردین 1403 ساعت 19:00
نویسنده سعید علیپور
معرفی هیوندای سانتاکروز 2025

هیوندای از مدل ۲۰۲۵ پیکاپ سانتاکروز رونمایی کرد. این مدل که نسخه فیس لیفت به حساب می آید، هم در داخل کابین و هم نمای بیرونی بروزآوری شده تا تطابق بیشتری با نیازهای مشتریان داشته باشد.

شاید بدانید پیکاپ هیوندای سانتاکروز در جولای ۲۰۲۳ معرفی شد. در ابتدا هدف اصلی هیوندای، تولید زیباترین و خوش چهره ترین پیکاپ بازار بود. اما این شرکت به مرور متوجه شد که چهره زیبا برای خریداران پیکاپ ها اولویت اصلی نیست و فاکتورهای مهم دیگری هستند که باید حتماً به آنها توجه کرد.

بازطراحی جلوپنجره و سپر

بیشترین تغییرات فیس لیفت سانتاکروز در نمای روبرو رخ داده، جایی که طراحان هیوندای در فرم جلوپنجره و سپر بازنگری هایی انجام داده اند. در مدل فعلی سانتاکروز، جلوپنجره ساختاری مشابه با حرف V دارد؛ اما در مدل فیس لیفت، جلوپنجره حالت مستطیلی شکلی پیدا کرده و بر تعداد چراغ های روشنایی در روز افزوده شده است. در کنار این، سپر جلوی فیس لیفت سانتاکروز ساختار مقاوم تری دارد و حس استحکام بیشتری را به بیننده القا می کند، امری که برای مشتریان پیکاپ ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیکاپ هیوندای سانتاکروز 2025

دامنه تغییرات در تریم XRT گسترده تر از سایر تریم ها است. در این تریم از رینگ های ۱۸ اینچی اختصاصی و تایرهای جدیدی استفاده شده و نمای عقب هم تفاوت هایی با قبل دارد. مدل های پیشین سانتاکروز XRT با تایرهای معمولی فروخته می شدند، اما مدل ۲۰۲۵ این تریم با تایرهای همه جا رو به دست مشتریان خواهد رسید. قلاب های قرمز رنگ مخصوص بکسل از نشانه های ظاهری تریم XRT هستند.

نمای عقب هیوندای سانتاکروز 2025

تحولات بیشتر در داخل کابین

در داخل کابین فیس لیفت هیوندای سانتاکروز دامنه تغییرات خیلی بیشتر از نمای بیرونی است. داشبورد این مدل با فیس لیفت توسان مشترک بوده و یک پنل عریض در پشت فرمان آن دارد. این پنل در تریم های بالارده میزبان دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی است.

کابین هیوندای سانتاکروز 2025

تمامی تریم های هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۵ در حالت استاندارد به اپل کارپلی و اندروید اتوی بی سیم مجهز هستند. تکنولوژی ارتباطی بلولینک پلاس و سیستم پرداخت هیوندای Pay نیز در این پیکاپ کره ای استفاده شده؛ این خودرو حالا از آپدیت های نرم افزاری و قابلیت Digital Key 2 Touch هم پشتیبانی می کند. با کمک این قابلیت می توان از طریق تلفن همراه درها را باز یا قفل کرد. سیستم هشدار برخورد از جلو نیز به سانتاکروز ۲۰۲۵ اضافه شده و در تریم XRT دوربین ۳۶۰ درجه به صورت استاندارد موجود است.

صندلی عقب هیوندای سانتاکروز 2025

مشخصات فنی هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۵

در زیر کاپوت هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۵ تغییر خاصی مشاهده نمی شود. همچون قبل نیروبخش مدل پایه فیس لیفت سانتاکروز همان موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است. این موتور توانایی تولید ۱۹۱ اسب بخاری قدرت را دارد و بسته به تیپ نیروی آن به چرخ های محور جلو یا هر دو محور ارسال می شود. در تریم پرچمدار موتور ۲.۵ لیتری توربوشارژ وظیفه تأمین نیرو را بر عهده دارد. این موتور ۲۸۱ اسب بخار قدرت تولید می کند و نیروی آن از طریق گیربکس هشت سرعته دو کلاچه انتقال می یابد.

مشخصات فنی هیوندای سانتاکروز

قیمت و زمان عرضه هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۵

بر اساس برنامه ریزی ها، هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۵ از تابستان پیش رو راهی نمایندگی های فروش کمپانی خواهد شد. درباره قیمت فعلاً حرفی به میان نیامده، اما به احتمال قوی رقم پرداختی برای نسخه پایه بیشتر از ۲۸,۲۷۵ دلار مربوط به سانتاکروز ۲۰۲۴ خواهد بود. گفتنی است تریم پرچمدار از سانتاکروز ۲۰۲۴ قیمتی برابر با ۴۲,۶۹۵ دلار دارد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X