%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰

هیوندای پالیسید ۲۰۲۶ با پیشرانه های قدرتمند بنزینی و هیبریدی معرفی شد

منتشر شده در 28 فروردین 1404 ساعت 13:00
نویسنده سعید علیپور
هیوندای پالیسید ۲۰۲۶

پس از اولین نمایش رسمی در دسامبر سال گذشته، حالا هیوندای به‌صورت رسمی از نسل دوم شاسی‌بلند سه‌ردیفه و محبوب خود، یعنی پالیسید پرده‌برداری کرده است. این خودرو که به عنوان مدل ۲۰۲۶ وارد بازار خواهد شد، نه‌تنها طراحی کاملاً جدید و جسورانه‌ای دارد، بلکه در ابعاد بدنه، امکانات و پیشرانه‌ها نیز با تغییرات گسترده‌ای همراه شده است.

افزایش ابعاد، راحتی بیشتر برای خانواده‌ها

هیوندای پالیسید ۲۰۲۶ نسبت به مدل پیشین خود بزرگ‌تر شده است؛ طول کلی بدنه اکنون ۶۳ میلیمتر بیشتر شده و فاصله محوری ۶۸ میلیمتر افزایش یافته است. این به معنای فضای داخلی گسترده‌تر، به‌ویژه در ردیف‌های دوم و سوم است که نقش مهمی در راحتی خانواده‌ها ایفا می‌کند.

هیوندای پالیسید ۲۰۲۶

دو پیشرانه جدید برای انتخاب؛ بنزینی و هیبریدی

در نسخه پایه، نسل دوم هیوندای پالیسید به موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری جدید مجهز شده که توانایی تولید ۲۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. این موتور نسبت به موتور ۳.۸ لیتری قبلی که ۲۹۱ اسب بخار و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، اندکی ضعیف‌تر است؛ اما همچنان عملکرد مناسبی دارد. این پیشرانه با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ترکیب می‌شود و امکان سفارش با سیستم دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک برای مشتریان وجود دارد. ظرفیت یدک‌کشی این نسخه تا نزدیک به ۲.۳ تن برآورد شده است.

هیوندای پالیسید ۲۰۲۶

اما مهم‌ترین تغییر فنی در نسل دوم پالیسید، اضافه شدن نسخه هیبریدی برای مدل سال ۲۰۲۶ است. در این نسخه، یک موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ با دو موتور برقی که درون گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک قرار گرفته‌اند، ترکیب شده است. این پیشرانه هیبریدی در مجموع ۳۲۹ اسب بخار قدرت و ۴۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مصرف سوخت بزرگراهی این مدل حدود ۳۰ مایل بر گالن (۹.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر) تخمین زده شده و ظرفیت یدک‌کشی آن نیز به ۱.۸ تن می‌رسد.

هیوندای پالیسید ۲۰۲۶

کابینی مدرن با نمایشگرهای دوگانه و امکانات پیشرفته

در فضای داخلی، داشبورد هیوندای پالیسید ۲۰۲۶ کاملاً بازطراحی شده و اکنون میزبان دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای پشت‌آمپر دیجیتال و سیستم سرگرمی است. در کنار این امکانات دیجیتال، مجموعه‌ای از دکمه‌های فیزیکی برای کنترل راحت‌تر سیستم‌ها در نظر گرفته شده؛ سیستم‌های اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم به ‌صورت استاندارد موجود هستند و یک پد شارژر بی‌سیم ۱۵ واتی با فن خنک‌کننده برای شارژ سریع‌تر گوشی نیز در کنسول میانی قرار دارد.

فضای داخلی هیوندای پالیسید ۲۰۲۶

نسخه XRT Pro برای ماجراجویی بیشتر در طبیعت

نسل جدید پالیسید اولین خودروی هیوندای است که در نسخه XRT Pro عرضه می‌شود. این نسخه با بروزرسانی‌های مکانیکی برای افزایش قابلیت‌های آفرود طراحی شده و گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و مسیرهای خارج از جاده خواهد بود.

زمان عرضه و قیمت احتمالی

هیوندای هنوز قیمت رسمی پالیسید ۲۰۲۶ را اعلام نکرده است. با توجه به اینکه نسخه پایه مدل ۲۰۲۵ برچسبی ۳۸٬۶۷۵ دلاری روی خود دارد، می‌توان قیمتی در همین حدود برای مدل ۲۰۲۶ متصور شد. عرضه نسخه V6 برای تابستان و عرضه مدل هیبریدی برای پاییز برنامه‌ریزی شده است. مشتریان می‌توانند از بین ۱۰ رنگ بدنه و پوشش‌های مختلف از پارچه تا چرم ناپا، گزینه‌های دلخواه خود را انتخاب کنند.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X