وویاه دریمر ؛ MPV قدرتمند دانگ فنگ


وویاه دریمر در دو مدل تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی با قیمت ۵۰,۷۰۰ دلار موجود است. یک MPV چینی اما لوکس و بسیار قدرتمند.
۷ اکتبر، برند وویاه (Voyah) متعلق به دانگ فنگ اعلام کرد که MPV وویاه دریمر (Dreamer) مدل ۲۰۲۴ آن برای پیش فروش با قیمت ۵۰,۷۰۰ دلار آمریکا در دسترس است و به طور رسمی در ۱۲ اکتبر در چین عرضه خواهد شد. به عنوان یک مدل فیس لیفت سالانه، وویاه دریمر ۲۰۲۴ پیشرانه خود را با برد های پیمایشی بالا تر عرضه می کند و چیدمان داخلی را ارتقا داده است.

وویاه دریمر در چهار رنگ بیرونی بنفش، مشکی، طلایی و سفید ارائه شده است. ظاهر بیرونی بدون تغییر باقی می ماند و دارای جلو پنجره با استایل آبشاری مستقیم با روکش کرومی است که با چراغ های جلو در دو طرف ادغام شده است. این خودرو که در دسته MPV قرار می گیرد، ایعاد ۵۳۱۵/۱۹۸۵/۱۸۰۰ میلی متر دارد و فاصله بین دو محور آن نیز ۳,۲۰۰ میلی متر است.
کابین مدرن در وویاه دریمر
کابین دارای یک صفحه نمایش سه گانه به طول ۱.۴ متر است که از یک جلو آمپر دیجیتال ، یک صفحه کنترل مرکزی با تراشه داخلی Qualcomm Snapdragon 8155 و یک صفحه نمایش سرنشین شاگرد تشکیل شده است. تنظیمات دیگر وویاه دریمر عبارتند از: کنترل تهویه مطبوع خودکار، شارژ بی سیم، تشخیص صدا و چهره، سانروف پانوراما، به روز رسانی OTA، کنترل از راه دور از طریق تلفن همراه و سیستم دستیار رانندگی پیشرفته سطح ۲.۵ با ۱۴ عملکرد ایمنی فعال که توسط ۲۳ سنسور پشتیبانی می شود.

طراحی داخلی وویاه دریمر هفت نفره (۲+۲+۳) است. صندلی ها با مواد چرم مصنوعی پوشیده شده اند. جا لیوانی های ردیف دوم و سوم استاندارد هستند. صندوق عقب دارای ظرفیت ذخیره سازی ۴۲۷ لیتر است و پس از خواباندن صندلی های ردیف سوم می توان آن را تا حداکثر ۲۶۸۰ لیتر افزایش داد. علاوه بر این، مدلهای رده بالا دارای صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی ۱۲ جهته، صندلی سرنشین شاگرد با قابلیت تنظیم برقی ۶ جهته، صندلی های ردیف دوم با قابلیت تنظیم برقی ۱۰ جهته و همچنین عملکرد های گرم کن، سرد کن و ماساژور برای دو ردیف اول، میزهای سینی تاشو در ردیف دوم، سیستم صوتی با بلندگو های Dynaudio و نور محیطی ۶۴ رنگ هستند.

مشخصات فنی وویاه دریمر
وویاه دریمر ۲۰۲۴ در دو نسخه پلاگین هیبریدی و تمام برقی موجود است. همه مدل های پلاگین هیبریدی مجهز به بسته باتری لیتیومی سه تایی ۴۳ کیلو وات ساعتی، موتور هیبریدی چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ و موتور های الکتریکی دو گانه هستند که به ترتیب قدرت و گشتاور ترکیبی ۴۲۰ کیلو وات (۵۶۳ اسب بخار) و ۸۴۰ نیوتن متر را ارائه می کنند. موتور هیبریدی دارای راندمان حرارتی تا ۴۵.۱۸ درصد است. مصرف سوخت ۵.۳۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر (بر اساس استاندارد CLTC) ، شتاب رسمی ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۹ ثانیه، برد پیمایشی در حالت تمام الکتریکی ۲۳۶ کیلومتر (بر اساس استاندارد CLTC)، و برد پیمایشی جامع ۱۲۳۱ کیلومتر با باک سوخت کامل و شارژ کامل است.



نسخه تمام الکتریکی از یک بسته باتری لیتیومی سه تایی ۱۰۸.۷۳ کیلو وات ساعتی و موتور های الکتریکی دوگانه جلو + عقب با قدرت سیستم ترکیبی و گشتاور به ترتیب ۳۲۰ کیلو وات ( ۴۲۰ اسب بخار ) و ۶۲۰ نیوتن متر نیرو می گیرد. شتاب رسمی ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز ۵.۹ ثانیه و برد پیمایشی تمام الکتریکی آن ۶۵۰ کیلومتر (بر اساس استاندارد CLTC) است.
میگم به نظر شما شبیه نعش کش نیست
– حیف نیست صندلی ردیف دوم مث اتوبوسیه vip
با یه مدل جنرال مترز بودم همینجوری بود صندلیهای ردیف دووم
یه مسیر ۲ یا ۳ ساعته پدرم دراومد – اصلا صندلی راحتی نیستند برای استراحت کردن
خصوصا برای مصافت های دور که اصلا وابدا