%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰

پژو E-308 E Style معرفی شد؛ ارزان ترین تیپ خانواده ۳۰۸ برقی با برد ۴۱۶ کیلومتر

منتشر شده در 16 تیر 1403 ساعت 18:00
نویسنده سعید علیپور
پژو E-308 E Style

پژو یک عضو جدید را به خانواده ۳۰۸ برقی اضافه کرد. این تیپ جدید که E-308 E Style نام دارد، در مقایسه با سایر نسخه‌ها قیمت پایینتری داشته و افرادی را نشانه گرفته که دارای بودجه‌ محدودتری هستند. در واقع با رونمایی از این تریم اقتصادی، پژو می‌خواهد مشتریان بیشتری را به سمت هاچبک زیبا و خوش استیل خود جذب کند.

قیمت پژو E-308 E Style از ۴۱,۳۲۰ یورو آغاز می‌شود. البته این رقم بدون احتساب مشوق‌ها بوده و با لحاظ کردن آنها رقم نهایی برای مشتری کمتر خواهد شد. طبق انتظار، این تریم جدید بر اساس تریم پایه قبلی، یعنی اکتیو پک، توسعه پیدا کرده است. با توجه به ماهیت اقتصادی، روکش‌های به کار رفته در E-308 E Style اکثراً پارچه‌ای بوده و رینگ‌ها ۱۸ اینچی هستند.

طراحی پژو E-308 E Style

در داخل کابین پژو E-308 E Style راننده دو نمایشگر دیجیتال ۱۰ اینچی را پیش روی خود دارد. یکی از این‌ نمایشگرها برای کنترل سیستم اطلاع رسانی سرگرمی کاربرد داشته و دیگری اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار وی قرار می‌دهد. در حالت استاندارد این نسخه از ۳۰۸ الکتریکی، از اتصال بلوتوث و اپل کار پلی و اندروید اتوی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. ترمز پارک برقی و چراغ‌های اصلی LED از دیگر مشخصات استاندارد E-308 E Style هستند که باید به آنها اشاره کنیم. ناگفته نماند در این نسخه سیستم تهویه مطبوع دوگانه از طریق یک پمپ حرارتی تقویت شده است.

کابین پژو E-308 E Style

مشخصات فنی پژو E-308 E Style

تریم جدید از پژو E-308 نیروی خود را از یک موتور الکتریکی دریافت می‌کند. این موتور توانایی تولید ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. وظیفه تامین انرژی در این نسخه به باتری ۵۴ کیلووات ساعتی محول شده که البته از آن ۵۱ کیلووات ساعت قابل استفاده است. به گفته پژو، با اتکا به این باتری و مطابق با استاندارد WLTP می‌توان تا ۴۱۶ کیلومتر مسافت را بدون نیاز به شارژ مجدد پشت سر گذاشت.

E-308 E Style

پژو E-308 E Style در صورت اتصال به پریز برق استاندارد با سرعت ۱۱ کیلووات شارژ می‌شود. اما این هاچبک زیبا از سرعت شارژ ۱۰۰ کیلوواتی پشتیبانی می‌کند و در صورت اتصال به یک پورت پرسرعت، در عرض ۳۰ دقیقه میزان شارژ آن از ۲۰ به ۸۰ درصد خواهد رسید.

از آنجایی که پژو ۳۰۸ برقی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و جزو محبوب‌ترین مدل‌های الکتریکی کمپانی است، انتظار می‌رود با عرضه تریم جدید E Style برشمار مشتریان آن افزوده شود. البته نباید فراموش کنیم که هاچبک خوش استیل فرانسوی از لحاظ قیمت رقیب بزرگی مثل تسلا مدل ۳ را پیش روی خود دارد. همچنین برادر ناتنی این خودرو یعنی سیتروئن e-C4 که از مشخصات فنی تقریباً یکسانی برخوردار است، با ۵۰۰۰ یورو قیمت کمتر به فروش می‌رسد.

پژو E-308 E Style برقی
ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X